Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=Я-КОНЦЕПЦІЯ ВЧИТЕЛЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Бриль Г. К. 
Формування продуктивного іміджу вчителя початкових класів засобами ділової гри / Г. К. Бриль // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2. - С. 131-134. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано та експериментально апробовано методику формування продуктивного іміджу вчителя початкових класів на основі засобів ділової гри. Уточнено зміст соціально-психологічного визначення іміджу вчителя, яке подано в такій інтерпретації: сполучення ряду внутрішніх та зовнішніх чинників і його складових – самоіміджу, сприйманого іміджу та необхідного іміджу. Розглянуто складові цієї типології та виділено детермінанти, що забезпечують успішне виконання етапів формування продуктивного іміджу: розуміння об’єктивного змісту власної Я-концепції та виявлення протиріч в змісті цих конструктів; багаторівневість структури та змісту іміджу, вираження суб’єктивного змісту іміджу за допомогою системи символів, що мають суспільно-культурну природу, здатність суб’єкта адекватно відображати в іміджі зміст власних рефлексивних трансформацій. Наведено приклад практичного заняття “Конструювання зовнішнього іміджу”, під час якого застосовано словесні вправи,ділові та рольові ігри “Катастрофа корабля”, “Паровозик”, “Руки”, ”Радистка”; дискусії щодо змін в особистому та професійному рості.

Обоснована и экспериментально апробирована методика формирования продуктивного имиджа учителя начальных классов на основе средств деловой игры. Уточнено содержание социально-психологического определения имиджа учителя, которое представлено в такой интерпретации: сочетание ряда внутренних и внешних факторов и его составляющих - самоимидж, воспринимаемый имидж и необходимый имидж. Рассмотрены составляющие этой типологии и выделены детерминанты, обеспечивающих успешное выполнение этапов формирования продуктивного имиджа: понимание объективного содержания собственной Я-концепции и выявление противоречий в содержании этих конструктов; многоуровневость структуры и содержание имиджа; выражение субъективного содержания имиджа с помощью системы символов, имеющие общественно-культурную природу, способность субъекта адекватно отражать в имидже содержание собственных рефлексивных трансформаций. Приведен пример практического занятия "Конструирование внешнего имиджа ", во время которого применены словесные упражнения, деловые и ролевые игры "Катастрофа корабля", "Паровозик", "Руки", "Радистка"; дискуссии по изменению в личном и профессиональной росте.

Substantiated and experimentally tested a method of forming a productive image of primary school teacher from assets of the business game.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бондар В. 
Адаптивне навчання студентів як передумова реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя / В. Бондар, І. Шапошнікова // Рідна шк.. - 2013. - № 11. - С. 36-41. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито сутність адаптивного навчання студентів та його вплив на ефективність формування фахової компетентності майбутнього педагога. Висвітлено педагогічні умови та принципи реалізації адаптивної функції навчання студентів професії вчителя. Виділено базові, ключові та загальнодидактичні принципи адаптивного навчання. Розглянуто сутність поняття «Я-концепція вчителя» як цілісне уявлення про адаптивну функцію навчання професії вчителя, психолого-дидактичними механізмами її реалізації в процесі фахової підготовки. Враховано, що індивідуальні властивості особистості виявляються в стресових професійних ситуаціях, вихід з яких потребує розвиненої адаптивності й відповідної компетентності суб’єкта освітньо-професійної діяльності.

Раскрыты сущность адаптивного обучения студентов и его влияние на эффективность формирования профессиональной компетентности будущего педагога. Освещены педагогические условия и принципы реализации адаптивной функции обучения студентов профессии учителя. Выделены базовые, ключевые и общедидактические принципы адаптивного обучения. Рассмотрена сущность понятия «Я-концепция учителя» как целостное представление о адаптивной функции обучения профессии учителя, психолого-дидактическими механизмами ее реализации в процессе профессиональной подготовки. Учтено, что индивидуальные свойства личности проявляются в стрессовых профессиональных ситуациях, выход из которых требует развитой адаптивности и соответствующей компетентности субъекта образовательно-профессиональной деятельности.

Discloses the essence of adaptive training students and its impact on the efficiency of formation of professional competence of future teachers. Lit pedagogical conditions and guidelines for implementing the adaptive function of teaching students the teaching profession. Assigned to the base, and the key principles general didactic adaptive learning. Noted the essence of the concept of «self-concept of the teacher» as a holistic view of an adaptive learning function of the teaching profession, psychological and didactic mechanisms of its implementation in the process of training. Take into account that individual personality traits are manifested in stressful professional situations, the output of which requires advanced adaptability and relevant expertise of the subject educational and vocational activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського