Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=A 100-POINT SCALE ASSESSMENT<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Пендзей І. 
Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918 - 1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей // Вища шк.. - 2012. - № 11. - С. 25-35. - укp.

Розкрито особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Вміщено розрахунок балів (за 100-бальною шкалою) і їх відповідності п’ятибальній системі оцінювання знань. Надано методичні рекомендації для виконання модульних контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критерії їх оцінювання. Констатовано, що впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу – одне із пріоритетних завдань ВНЗ, що спонукає і мобілізує чинник ефективності праці професорсько-викладацького корпусу ВНЗ і студентів як суб’єктів навчально-виховного процесу.

Раскрыты особенности кредитно-модульной системы организации учебного процесса, в частности 100-балльной шкалы оценивания знаний. Помещен расчет баллов (по 100-балльной шкале) и их соответствие пятибалльной системе оценивания знаний. Предоставлены методические рекомендации для выполнения модульных контрольных работ, индивидуальных учебно-исследовательских заданий и критерии их оценивания. Констатировано, что внедрение кредитно-модульной системы организации учебного процесса - одна из приоритетных задач ВУЗ, которая побуждает и мобилизует фактор эффективности труда профессорско-преподавательского корпуса ВУЗ и студентов как субъектов учебно-воспитательного процесса.

The features of credit-modular system of educational process, including a 100-point scale assessment of knowledge. Put calculation points (100-point scale) and their respective five-point system of knowledge assessment. Provided guidelines for runningunit tests, individual teaching and research assignments and the criteria for their evaluation. Stated that the introduction of credit-modular system of educational process - one of the priorities of universities, encourages and mobilizes labor efficiency factor of the faculty and student body of universities as agents of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29 + Т.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського