Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=A BIOLOGY TEACHER<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Шапран Ю. 
Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран // Рідна шк.. - 2012. - № 11. - С. 42-46. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Охарактеризовано поняття професійної компетентності у широкому та вузькому значенні. Відзначено професійну компетентність як інтегративну якість вчителя, яка виявляється у рівні його професійної освіти, реалізації особистісного потенціалу під час педагогічної діяльності, прагнення до неперервної самоосвіти. Встановлено, що формування професійної компетентності у майбутніх учителів біології здійснюється шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій, які спонукають до творчого самовдосконалення, застосування суб’єктивного досвіду в інтерпретації та оцінюванні явищ і фактів навколишньої дійсності на основі особистісно значущих цінностей. Звернено увагу на проблемне навчання як таку організацію навчальних занять, яке передбачає створення підкерівництвом викладача проблемних ситуацій і активну самостійну діяльність студентів щодо їх розв’язання. Запропоновано різні види проблемних ситуацій з урахуванням специфіки організаційних форм навчання у вищій школі.

Охарактеризовано понятие профессиональной компетентности в широком и узком смысле. Отмечена профессиональная компетентность как интегративное качество учителя, которое проявляется в уровне его профессионального образования, реализации личностного потенциала во время педагогической деятельности, стремлении к непрерывному самообразованию. Установлено, что формирование профессиональной компетентности у будущих учителей биологии осуществляется путем применения личностно ориентированных технологий, которые побуждают к творческому самосовершенствованию, применению субъективного опыта в интерпретации и оценке явлений и фактов окружающей действительности на основе личностно значимых ценностей. Акцентировано внимание на проблемном обучении как такой организации учебных занятий, которое предусматривает создание под руководством преподавателя проблемных ситуаций и активную самостоятельную деятельность студентов по их решению. Предложены различные виды проблемных ситуаций с учетом специфики организационных форм обучения в высшей школе.

The present paper describes the concept of professional competence in the broad and narrow sense. Noted as an integrative professional competence as a teacher, which is reflected in the level of his professional education, realization of personal potential in academic work, the pursuit of lifelong learning. Established that the formation of professional competence of future teachers of biology is done by the use of personality-oriented technologies that encourage creative self-improvement, the use ofsubjective experience in the interpretation and evaluation of the facts and phenomena of reality based on personally important values. Special attention is paid to the problem-based learning such as training sessions, which provides for the establishmentof teacher-directed problem situations and active independent activity of students to address them. Offered various kinds of problematic situations with specific organizational forms of education in high school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е. р21 р3

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського