Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=A CHILD WITH DISABILITIES<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Sytniakivska S. 
International and domestic practices of assistant teacher's work = Міжнародні та вітчизняні практики роботи асистента педагога / S. Sytniakivska, O. Illina // Фіз.-мат. освіта. - 2022. - 33, № 1. - С. 48-51. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Констатовано, що в Україні інклюзивну освіту забезпечує інклюзивна школа - заклад освіти, в якому створюється фізичне середовище, реалізуються навчальні програми та плани, використовуються методи та форми навчання, залучаються ресурси та фахівці, які забезпечують надання освітніх послуг відповідно до потреб кожної дитини. Відповідно постає проблема визначення та конкретизації функцій і обов'язків фахівців, які будуть працювати в умовах такого закладу. Застосовано методи теоретичного аналізу та порівняння. Проаналізовано підходи до залучення асистента педагога в процес забезпечення підтримки дітей із особливими освітніми потребами в зарубіжних країнах. Описано досвід роботи асистентів педагога в інклюзивних закладах освіти в Україні. Зазначено, що рівень соціальної інклюзії є показником цивілізованості суспільства, критерієм його демократичності та гуманістичної спрямованості. Впровадження інклюзивної освіти гарантує реалізацію права навчатися за місцем проживання, що забезпечує можливість бути інтегрованим у суспільство на загальних засадах, мати підтримку сім'ї, друзів, малих соціальних груп, в яких і відбувається первинна соціалізація особистості. Таким чином інклюзивна освіта є одним з основних шляхів соціальної інклюзії. Визначено, що політика різних країн в сфері інклюзивної освіти визначається тими соціальними проблемами, які домінують в певній країні у визначений період. З'ясовано, що завдання та функції асистентів педагога в різних країнах різняться та залежать від специфічних проблем, що виникають в процесі інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами. Робота асистента педагога в зарубіжних країнах не зводиться до підтримки в освітньому процесі дітей з інвалідністю, а також може бути спрямована на підтримку дітей із різних етнічних і лінгвістичних спільнот, дітей біженців і мігрантів тощо. Описано основні засади професійної діяльності таких фахівців в Україні. Зроблено висновок про необхідність удосконалення системи асистування під час інклюзивного навчання в Україні. Ця система повинна бути гнучкою та динамічною і підлаштовуватися під реальні потреби учня та запити вчителя. Використання зарубіжного досвіду щодо чіткого окреслення посадових обов'язків асистента вчителя в кожному конкретному випадку, розподілу ролей сприятиме підвищенню ефективності процесу інклюзивного навчання дитини з особливими освітніми потребами.



Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського