Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>K=B&W<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Судовые энергетические установки : Науч.-техн. сб. Вып. 14 / ред.: М. А. Колегаев; Одес. нац. мор. акад. - О., 2005. - 151 с. - рус.

Рассмотрены вопросы использования двухконтурного охладителя воздуха наддува для уменьшения теплонапряженности дизелей в условиях мелководья, солнечной энергии в судовых системах термовлажностной обработки воздуха. Проанализирована эффективность газотурбинных энергетических установок с дополнительной камерой сгорания для специализированных судов. Изучены особенности процесса истечения масла в цилиндры судовых дизелей MAN - B&W. Освещены тенденции развития пропульсивных комплексов судов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69755 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Задорожний О. О. 
Підвищення ефективності експлуатації мастильних систем циліндрів суднових дизелів : Автореф. дис... канд. техн. наук / О. О. Задорожний; Одес. нац. мор. акад. - О., 2006. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення актуальної прикладної задачі підвищення ефективності експлуатації суднових дизелів за рахунок удосконалення систем і процесів змащування циліндрів. Проаналізовано сучасні теоретичні дослідження даної проблеми, на підставі яких визначено основні недоліки існуючих систем змащування циліндрів дизелів MAN - B&W. Розроблено методику експериментальних досліджень щодо вивчення процесів подачі мастила в циліндри судових двигунів, здійснено її апробацію за лабораторних та експлуатаційних умов з використанням таких методів, як осцилографування, швидкісна кінозйомка та планування багатофакторного експерименту. Проведено теоретичне вивчення руху мастила в нагнітальному трубопроводі системи та каналі за клапаном та одержано аналітичні залежності для визначення ступеня досконалості системи. Встановлено оптимальну геометрію каналу, що дозволяє підвищити ефективність використання мастила та поліпшити стан дизеля. На підставі експлуатаційних досліджень виявлено, що оптимізація процесу подачі мастила дозволяє знизити на 20 - 25 % витрати циліндрового мастила, у 2 - 2,5 рази зменшити відкладення в циліндрі та у 1,2 - 1,5 рази зменшити ступінь зносу деталей двигуна. Зроблено висновок, що розроблена методика є ефективним засобом підвищення економічності роботи судових дизелів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Суднова енергетика: стан та проблеми : матеріали IV Міжнар. наук.-техн. конф. студ., асп., науковців та фахівців, 4 - 5 листоп. 2009 р., Миколаїв / Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова, Наук.-виробн. комплекс газотурбобудування "Зоря" - "Машпроект", Харб. інж. ун-т (Китай). - Миколаїв : НУК, 2009. - 202 c. - рус.

Освещены особенности совершенствования процессов топливоподготовки в судовых энергетических установках (ЭУ), проектирования ЭУ яхт с ограниченной осадкой. Проведено математическое моделирование рабочего процесса судового малооборотного дизеля 7S50MC-C MAN B&W. Внимание уделено новым схемам охлаждения лопаток турбин. Рассмотрены вопросы снижения энергозатрат на транспортных судах. Проанализированы варианты конструктивного исполнения однодизельной многовальной установки с перекрывающими винтами. Охарактеризованы зубчатые муфты, нечувствительные к перекосам осей соединяемых валов ЭУ, судовые дизельные установки с внутрицикловой когенерацией. Дана оценка целесообразности охлаждения судовых энергогенераторов теплопользующими эжекторными холодильными машинами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720148 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Варбанец Р. А. 
Параметрическая диагностика судовой дизельной энергетической установки в эксплуатации / Р. А. Варбанец, Ю. Н. Кучеренко, А. И. Головань // Авиац.-косм. техника и технология. - 2011. - № 10. - С. 197-202. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Приведены данные теплотехнических испытаний главного двигателя MAN B&W 6L80MCE балкера типа "кейпсайз". На основном эксплуатационном режиме проведена параметрическая диагностика технического состояния цилиндропоршневой группы, топливной аппаратуры и механизма газораспределения. Анализ индикаторных показателей рабочего процесса производился с помощью системы диагностирования D4.0H. Для определения эффективных показателей и механического кпд применена система на базе беспроводных датчиков, установленных на гребном валу, регистрирующих частотные характеристики вращения и работающих в режиме MESH-сети. Для дополнительной оценки эффективных показателей и для определения параметров турбонаддува использовались методы спектрального анализа. С помощью представленных методов удалось рассчитать частоты вращения турбонагнетателей на всех эксплуатационных режимах, в том числе и для дизель-генераторов, на которых тахометры турбин были не предусмотрены.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Варбанец Р. А. 
Влияние системы VIT на характер рабочего процесса малооборотных дизелей MAN B&W серии MC / Р. А. Варбанец, Ю. Н. Кучеренко, А. И. Головань, Н. И. Александровская // Авиац.-косм. техника и технология. - 2013. - № 10. - С. 161-165. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Проанализирована работа механической системы VIT (Variable Injection Timing) судовых малооборотных дизелей MAN B&W серии MC, предназначенной для коррекция угла опережения впрыска топлива в зависимости от нагрузки. На примере судового малооборотного главного дизеля 6L80MC показано влияние VIT на характер рабочего процесса. Проанализированы признаки задержки подачи топлива в цилиндр двигателя, выявлена и устранена неисправность - снижение давления воздуха в пневмосистеме - в результате чего получена существенная экономия топлива, а также снижение температуры выхлопных газов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-011.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пипченко А. Н. 
Эксплуатация, обслуживание и ремонт двигателей MAN B&W-ME : [учеб. пособие] / А. Н. Пипченко, В. В. Пономаренко, В. А. Шевченко; Ин-т последиплом. образования "Одес. мор. тренажер. центр". - Одесса : ТЭС, 2014. - 325 c. - Библиогр.: с. 325 - рус. - пол.

Изложены особенности эксплуатации, обслуживания и ремонта двигателей MAN B&W-ME, меры безопасности при эксплуатации и проверке во время стоянок, особенности пуска, маневрирования и работы, в том числе и при особых обстоятельствах. Рассмотрены процедуры топливоподготовки, работа цилиндра и вспомогательных систем, эксплуатация и смазка подшипников, процедуры демонтажа, ремонта и сборки компонентов двигателя.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.542-08 я73

Шифр НБУВ: ВА786916 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Савчук В. П. 
Обеспечение надежности головных подшипников судовых малооборотных двигателей, работающих на режимах частичных нагрузок / В. П. Савчук, Е. В. Белоусов, А. Е. Самарин, А. Ф. Симагин // Вестн. двигателестроения. - 2018. - № 2. - С. 21-27. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Приведён анализ причин повреждения головных подшипников малооборотных судовых двигателей фирмы MAN B&W, преимущественно работающих на режимах частичных нагрузок. Представлены результаты динамического анализа условий нагружения подшипникового узла на примере двигателя 12K98MC. Опровергается предположение наличия повреждений антифрикционного слоя подшипников усталостного характера. Приведены результаты численного моделирования условий контакта модернизированного варианта нижнего вкладыша головного подшипника. Представлены результаты исследования напряжённо-деформированного состояния нижнего вкладыша и рекомендации по оптимизации его конструкции.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.5-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шевченко В. А. 
Эксплуатация судовых технических комплексов с двигателями MAN В&W-ME : монография / В. А. Шевченко; ред.: О. А. Онищенко; Ин-т последиплом. образования ''Одес. мор. тренажер. центр''. - Одесса : ТЭС, 2019. - 400 c. - Библиогр.: с. 399 - рус.

Изложены особенности эксплуатации, обслуживания и ремонта одно- (MAN B&W-ME) и двутопливных (MAN B&W ME-GI) судовых двигателей, меры безопасности при их эксплуатации, проверки во время стоянок, особенности пуска, маневрирования и работы, в том числе и при особых условиях. Рассмотрены процедуры топливоподготовки, работы цилиндров и вспомогательных систем, особенности эксплуатации и смазки подшипников, процедуры демонтажа, ремонта и сборки компонентов двигателя.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.55-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пипченко А. Н. 
Техническая эксплуатация одно- и двухтопливных двигателей MAN В&W-ME-GI : [учеб. пособие] / А. Н. Пипченко, В. В. Пономаренко, В. А. Шевченко; Ин-т последиплом. образования "Одес. мор. тренажер. центр". - Одесса : ТЭС, 2019. - 399 c. - Библиогр.: 9 назв - рус.

Изложены особенности эксплуатации, обслуживания и ремонта однотопливных MAN B&W-ME и двухтопливных MAN B&W ME-GI двигателей, меры безопасности при эксплуатации, проверки во время стоянок, особенности пуска, маневрирования и работы, в том числе и при особых обстоятельствах, процедуры топливоподготовки, работа цилиндра и вспомогательных систем, эксплуатация и смазка подшипников, процедуры демонтажа, ремонта и сборки компонентов двигателя.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.52-082 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833355 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шевченко В. А. 
Удосконалення управління технічними системами та комплексами при експлуатації судна : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.20 / В. А. Шевченко; Національний університет "Одеська морська академія". - Одеса, 2020. - 40 c. - укp.

Науково обгрунтовано і доведено нове концептуальне вирішення актуальної науково-технічної проблеми підвищення ефективності експлуатації морських і річкових суден, яке здійснено за рахунок використання уперше запропонованих і удосконалення існуючих, високоефективних систем управління основними судновими технічними системами і комплексами (СТС і К). Проблема забезпечення високоефективного функціонування суден вирішується за умови гарантування їх безпечної експлуатації і створення відповідних організаційно-конструктивних умов при проектуванні, побудові та технічної експлуатації різноманітних СТС і К. Науково доведено практичну цінність запропонованих нових рішень і методів: а) вирішення завдань управління процесами пуску і зупинки дизель-генераторів у суднових електроенергетичних системах (СЕЕС); б) вимірювання і контролю навантаження СЕЕС з використанням імовірнісних характеристик; в) синтезу алгоритмів верхнього рівня системи управління СЕЕС; г) управління "підгонкою" частоти та процесами автоматичної синхронізації суднових дизель-генераторів (у детермінованих і стохастичних умовах експлуатації). Визначено особливості експлуатації СТС і К з двигунами MAN B&W - ME, визначено вимоги до удосконалення тренажерів машинного відділення суден у системі освіти, навчання й наукових досліджень, наведено перспективи розвитку цих тренажерів у частині експлуатації СЕЕС і електроенергетичних установок. Отримано нові наукові результати, де у рамках вирішення сформульованої науково-технічної проблеми, проведено аналіз існуючого стану і вперше вирішено завдання розвитку теорії та практики забезпечення ефективного управління і експлуатації складними СТС і К.


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА447347 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського