Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=E-AUDIT<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Symonenko V. 
Modernization of the tax audit in Ukraine = Модернізація податкового аудиту в Україні / V. Symonenko, B. Kostiuk // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2017. - Вип. 4. - С. 108-115. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

Мета роботи - обгрунтувати напрямки удосконалення правового регулювання проведення податкового аудиту органами ДФС з урахуванням міжнародного досвіду. Під час дослідження застосовано методи порівняльного аналізу та синтезу для встановлення шляхів вдосконалення проведення податкового аудиту органами ДФС України. Багатий досвід податкового адміністрування мають такі країни як США, Франція, Португалія, Литва та ін., в яких використовуються найрізноманітніші варіанти та форми організації податкового адміністрування, у тому числі при проведенні контролюючих процесуальних заходів. У США будь-який податковий аудит не може початися, поки платник податків не буде повідомлений про це. В рішенні про проведення аудиту посадова особа повідомляє платнику податків про документи, необхідні для цього. При цьому податковий інспектор (аудитор) самостійно приймає рішення про вид проведення аудиту щодо конкретного платника податків. Встановлено, що французька податкова система максимально наближена до української. Здійснення аудиторських перевірок у Франції покладено на створені в кожному департаменті податкові центри, які направляють повідомлення платникам, вивчають подані в добровільному порядку декларації. Декларації зобов'язані подавати всі фізичні особи незалежно від розміру їх доходів. Актуальним на сучасному етапі розвитку є проведення електронного аудиту податковими органами. Серед перших європейських країн, що впровадили проведення е-аудиту, була податкова адміністрація Португалії. Наразі триває впровадження е-аудиту в Литовській Республіці, яка з 2017 р. переходить на обов'язкове надання платником податків електронної звітності. Висновки: аналіз зарубіжного досвіду правового регулювання проведення податкового аудиту податковими органами дозволяє зробити висновок, що підходи до реалізації побудови ефективної системи податкового аудиту різноманітні і будуються виключно з урахуванням менталітету населення й особливостей розвитку національної економіки та фінансового устрою країни. Для вдосконалення діяльності органів ДФС України у сфері проведення податкового аудиту на підставі наявного світового досвіду перш за все необхідно максимально наблизити діяльність податкових органів до потреб платників податків на основі положень людиноцентристського підходу. Вона має бути послідовна і повністю відповідати положенням законодавства про податки та збори. Впровадження е-аудиту контролюючими органами в епоху інформаційних технологій є цілком закономірним процесом. Подібна інформаційна взаємодія податкових органів і платників податків до і після надання податкової звітності повинна відповідати взаємним інтересам. Це буде сприяти скороченню податкових диспутів і їх швидкому вирішенню. Платники податків повинні бути в курсі майбутніх нових систем і підтримувати автоматизацію своїх обліків на максимально можливому рівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)826.13 + У9(4УКР)261.413-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Podik I. I. 
The comparative analysis of tax audit files = Порівняльний аналіз податкових аудиторських файлів / I. I. Podik, I. Y. Shtuler, N. A. Gerasymchuk // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3. - С. 147-156. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

Дослідження здійснено з метою збору даних щодо основних питань впровадження цифрових форм податкових перевірок, зокрема електронного аудиту, фіскальними службами різних країн. Воно охоплює такі напрями: вивчення сутності та структури стандартного податкового аудиторського файлa; аналіз міжнародного досвіду використання податкових аудиторських файлів; розроблення рекомендацій щодо можливості впровадження найбільш ефективних світових напрацювань у національну практику. Стандартний податковий аудиторський файл (SAF-T) - це електронний файл, який містить точні облікові дані, експортовані з вихідної системи обліку. SAF-T 1.0 складається з чотирьох розділів: "Заголовок", "Основні файли", "Журнал бухгалтерських записів" і "Первинні документи". У версії 2.0 до розділу "Основні файли" було додано 8 підрозділів: "Таксономія", "Таблиця UOMT", "Таблиця типів аналізу", "Таблиця типів операцій", "Продукти", "Запаси", "Власники" та "Активи". Досвід упровадження та складові елементи податкових аудиторських файлів провідних Європейських країн свідчать про те, що: більшість країн використовують податковий аудиторський файл відповідно до рекомендацій ОСЕР (Португалія, Норвегія, Австрія, Литовська Республіка), але є й такі, які здійснили суттєву його модифікацію (Республіка Сінгапур); вживаються різні способи надання даних: від пілотних проектів і добровільного застосування до обов'язкового подання певними категоріями або всіма платниками податків; в основному фіскальні органи застосовують поетапне впровадження податкових аудиторських файлів у практику (Австрія, Литва, Норвегія тощо). Встановлено, що перш ніж запровадити SAF-T у національні практики, варто врахувати, що стандартний підхід не може бути ні практичним, ні бажаним, оскільки кожна податкова система має різні умови, законодавчу базу, адміністративне середовище та податкову культуру.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Symonenko V. 
Modernization of the tax audit in Ukraine = Модернізація податкового аудиту в Україні / V. Symonenko, B. Kostiuk // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2017. - Вип. 4. - С. 108-115. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

Мета роботи - обгрунтувати напрямки удосконалення правового регулювання проведення податкового аудиту органами ДФС з урахуванням міжнародного досвіду. Під час дослідження застосовано методи порівняльного аналізу та синтезу для встановлення шляхів вдосконалення проведення податкового аудиту органами ДФС України. Багатий досвід податкового адміністрування мають такі країни як США, Франція, Португалія, Литва та ін., в яких використовуються найрізноманітніші варіанти та форми організації податкового адміністрування, у тому числі при проведенні контролюючих процесуальних заходів. У США будь-який податковий аудит не може початися, поки платник податків не буде повідомлений про це. В рішенні про проведення аудиту посадова особа повідомляє платнику податків про документи, необхідні для цього. При цьому податковий інспектор (аудитор) самостійно приймає рішення про вид проведення аудиту щодо конкретного платника податків. Встановлено, що французька податкова система максимально наближена до української. Здійснення аудиторських перевірок у Франції покладено на створені в кожному департаменті податкові центри, які направляють повідомлення платникам, вивчають подані в добровільному порядку декларації. Декларації зобов'язані подавати всі фізичні особи незалежно від розміру їх доходів. Актуальним на сучасному етапі розвитку є проведення електронного аудиту податковими органами. Серед перших європейських країн, що впровадили проведення е-аудиту, була податкова адміністрація Португалії. Наразі триває впровадження е-аудиту в Литовській Республіці, яка з 2017 р. переходить на обов'язкове надання платником податків електронної звітності. Висновки: аналіз зарубіжного досвіду правового регулювання проведення податкового аудиту податковими органами дозволяє зробити висновок, що підходи до реалізації побудови ефективної системи податкового аудиту різноманітні і будуються виключно з урахуванням менталітету населення й особливостей розвитку національної економіки та фінансового устрою країни. Для вдосконалення діяльності органів ДФС України у сфері проведення податкового аудиту на підставі наявного світового досвіду перш за все необхідно максимально наблизити діяльність податкових органів до потреб платників податків на основі положень людиноцентристського підходу. Вона має бути послідовна і повністю відповідати положенням законодавства про податки та збори. Впровадження е-аудиту контролюючими органами в епоху інформаційних технологій є цілком закономірним процесом. Подібна інформаційна взаємодія податкових органів і платників податків до і після надання податкової звітності повинна відповідати взаємним інтересам. Це буде сприяти скороченню податкових диспутів і їх швидкому вирішенню. Платники податків повинні бути в курсі майбутніх нових систем і підтримувати автоматизацію своїх обліків на максимально можливому рівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)826.13 + У526.141.3-18 + Х829(4УКР)201.07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Bezverkhyi K. 
Audit in the digital economy = Аудит у цифровій економіці / K. Bezverkhyi, N. Poddubna // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2022. - № 4. - С. 81-90. - Бібліогр.: 29 назв. - англ.

The rapid transformational processes of the economy and the mass digitization of all spheres of life require clear, coherent and systematic approaches to the construction of their activities from the subjects of audit activity. Ukraine is not lagging behind in the introduction of the latest forms of control, and therefore actively incorporates the experience of EU countries into the domestic audit practice. Such a form of control, which is actively introduced into the practice of control and verification work, taking into account the experience of EU countries, is e-audit. Serious concerns among users of financial statements, business entities, and entities of audit activities are caused by a massive increase in the amount of data, which requires interested users to search for new, progressive approaches to the construction of their activities, in particular, in terms of a conceptual change in the approach to the construction of the work of audit activities. The aim of the study is to reveal the essence of the concept of "e-audit" and critically assess theoretical and practical approaches to the transformation of audit activity in the context of modern business challenges. General scientific and special methods are used: theoretical generalization and grouping, formalization, analysis and synthesis; logical generalization of the results. An author's approach to revealing the essence of the conceptual and categorical apparatus of electronic audit has been formed. A conceptual and categorical apparatus of electronic audit has been developed, within which: the concept of "e-audit" is substan-tiated (systematic, independent and documented audit of the correctness, completeness, timeliness and compliance of data (operations, reporting and other documents), which is carried out using modern digital - technologies that automate processes and contribute to more effective achievement of the goal of electronic audit tasks), in which, unlike existing definitions, a systematic approach was applied, which allowed to characterize it from economic and audit approaches to the definition. This contributes to the deepening of the understanding of the essence of concepts, the unification of the terminological apparatus to increase the efficiency of decision-making in the field of control and verification work.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4)80 ф + У052.9(4УКР)80-211.852

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Bezverkhyi K. 
E-audit in Ukraine: normative and legal regulation = Е-аудит в Україні: нормативно-правове регулювання / K. Bezverkhyi, N. Poddubna // Scientia Fructuosa. - 2023. - № 1. - С. 119-130. - Бібліогр.: 26 назв. - англ.

Rapid digitalization, along with its positive impact, provokes considerable uncertainty, in particular at the highest legislative level. These changes will have an impact on all spheres of life, changing the usual structure of the economy, business and social systems as a whole. The author's vision of the expected future in the development of e-audit at the legislative level of the country is presented, because without procedural regulation, normative consolidation, this type of activity will not have full and legitimate legitimacy. The development of e-audit in Ukraine is based on the best experience of progressive countries, taking into account the domestic specifics of management. The aim of the article is to highlight possible problems and ways to solve them at the regulatory and legal level, which will ensure the effecttive implementation and functioning of e-audit. General scientific and special methods of observation such as generalization, comparative, structural, systemic analysis, as well as modeling of business processes, and logical generalization of results were applied in the article. The authors have offered their approach to optimal ways of legal regulation of e-audit in Ukraine. Conclusions: international experience shows that the use of a tax audit file is a modern world trend and the basis for conducting e-audits; therefore, the development of its own version of SAF-T is one of the first steps towards the implementation of an electronic audit system, which Ukraine has successfully introduced. However, it is no less important to develop a new legislative act that would specialize in this area, so we propose the adoption of the law "On electronic audit". The selection or development of the necessary software products and specialized software is also important. Despite some problems, the prospects for the development of e-audit in Ukraine are obvious.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)80-211.852

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Bezverkhyi K. 
Prerequisites for the implementation of e-audit in Ukraine = Передумови впровадження е-аудиту в Україні / K. Bezverkhyi, N. Poddubna // Scientia Fructuosa. - 2023. - № 2. - С. 92-104. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.

Remote forms of control are becoming widespread and popular. In order to effectively introduce e-audit tools into the real sector of the economy, special attention is required for its comprehensive research, analysis and understanding. The article presents the author's generalization of the development and implementation of e-audit in foreign countries and provides possible ways of its implementation in domestic practice. The transition of the world's leading countries to the implementation of electronic audit in their practice indicates that control and veryfication work has reached a qualitatively new level. The aim of the article is to outline the ways of e-audit development in domestic practice, based on advanced international experience. General scientific and special methods of observation were used, such as system, abstract and logical analyses. The prospects and advantages of implementing the e-audit concept in modern business conditions are outlined using generalizing and prognostic methods. The essence of the electronic standardized format of providing information to tax authorities as a basis for e-audit has been considered. An author's approach to optimal ways of implementing foreign experience of e-audit functioning into domestic practice has been formed. The practical significance of this research is in the approximation of the domestic approach to conducting inspections to best international practices, thereby adding transparency to them. Conclusions. The effective launch and skillful use of e-audit tools will allow to build veryfication work at a qualitatively new level, providing a risk-oriented approach to control procedures, to improve the accuracy of the performed checks, to reduce the time for checks, and in general, it will allow increasing the confidence of investors in the transparency of doing business in the country.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)80-211.852

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського