![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>K=R PROGRAMMING<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Кнігніцька Т. В. "Від практики до теорії" або як зацікавити студентів математикою / Т. В. Кнігніцька // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4. - С. 199-204. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розуміння студентами практичного застосування набутих знань - основна проблема методики викладання математики. Висвітлено природний підхід, що описує процес навчання від постановки задачі, конкретного прикладу з життя, до освоєння існуючих теоретичних відомостей для розв'язання вказаної задачі. Такий підхід вимагає від викладача глибокого розуміння предмету та далекоглядності в сфері застосування набутих знань майбутніми фахівцями. Участь у вирішенні конкретної життєвої проблеми при математичній підготовці формує процес мислення та активізує зацікавленість студента. Комп'ютерне моделювання та застосування інформаційних технологій у навчанні сприяють удосконаленню інформаційної культури студентів, здійсненню рівневої та профільної диференціації навчально-виховного процесу з метою розвитку нахилів і здібностей студентів, задоволення їхніх запитів і потреб, розкриття творчого потенціалу, підвищенню ефективності наукових досліджень. Наведено приклади простого трактування складних математичних понять, розглянуто важливість використання інформаційних технологій під час викладання курсу вищої математики та значення процесу математичного пізнання для кожної людини. Як приклад, наведено використання у процесі навчання вищої математики однієї з найпопулярніших мов програмування - R Programming. Індекс рубрикатора НБУВ: В1р3-3
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Kamath R. S. Modelling spatial characteristics of silicon solar cell: artificial neural network approach = Моделювання просторових характеристик кремнієвого сонячного елементу: підхід штучної нейронної мережі / R. S. Kamath, R. K. Kamat // J. of Nano- and Electronic Physics. - 2020. - 12, № 3. - С. 03021-1-03021-4. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.Здійснено моделювання штучної нейронної мережі (ANN) просторових характеристик кремнієвих сонячних елементів. Набір даних одержано з досліджень кремнієвих сонячних елементів, проведених в університеті Шиваджі, Індія. Сонячні елементи на основі кремнію надзвичайно популярні завдяки високій ефективності та більш тривалому терміну експлуатації. ANN - це математична модель на основі біологічних нейронних систем, призначених для збору взаємозв'язків даних для забезпечення більшої точності прогнозування. Дослідження спрямоване на створення найкращої можливої моделі ANN шляхом налаштування таких параметрів, як алгоритм навчання, функція активації та кількість нейронів у прихованих шарах. Створена модель ANN включає три нейрони у прихованому шарі та функцію логістичної активації для керованого навчання. Знайдено середньоквадратичну помилку (RMSE) для оцінки працездатності моделі. Індекс рубрикатора НБУВ: З252.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100357 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|