Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>T=E-LEARNING, M-LEARNING, BLENDED LEARNING І ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Гаманюк В. 
E-Learning, M-Learning, Blended Learning і дистанційне навчання у системі іншомовної освіти Німеччини / В. Гаманюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 2. - С. 211-220. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Зроблено теоретичний аналіз проблеми електронного та дистанційного навчання іноземних мов. Визначено наявні у системі іншомовної освіти Німеччини форми дистанційного й електронного навчання. Виявлено відмінності між ними. Окреслено сфери використання інформаційно-комунікативних технологій у системі іншомовної освіти та підвищення кваліфікації. Підкреслено, що вивчення іноземних мов у Німеччині відбувається у рамках некерованого, яке здійснюється за умов особистісної мотивації і керованого навчання – відбувається як на базі державних закладів загальної, вищої та післядипломної освіти, так і у приватних мовних школах, і на курсах іноземних мов. Констатовано перспективність досліджуваних форм навчання в контексті одержання другої освіти або підвищення кваліфікації та розглянуто напрями подальших досліджень.

Сделан теоретический анализ проблемы электронного и дистанционного обучения иностранным языкам в системе иноязычного образования Германии. Определены формы дистанционного и электронного обучения. Выявлены различия между ними. Определены сферы использования информационно-коммуникативных технологий в системе иноязычного образования и повышения квалификации. Подчеркнуто, что изучение иностранных языков в Германии проходит в рамках неуправляемого, которое осуществляется в условиях личностной мотивации и управляемого обучения – происходит как на базе государственных учреждений общего, высшего и последипломного образования, так и в частных языковых школах и на курсах иностранных языков. Отмечена перспективность исследуемых форм обучения в контексте получения второго образования или повышения квалификации и рассмотрены направления дальнейших исследований.

The article deals with the questions of theoretical aspects of e-learning and distance learning of foreign languages. The author investigates opportunities of information and communication technologies’ usage in the system of foreign languages education in Germany.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91 г(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського