Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=ЗАЛІЗН. ТРАНСП. УКРАЇНИ - 2022 - № 1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія: Транспорт   
1.

Путято А. В. 
Оценка ресурса несущих конструкций вагонов метрополитена моделей 81-717 и 81-714 после длительной эксплуатации / А. В. Путято // Залізн. трансп. України. - 2022. - № 1. - С. 4-13. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Наведено результати обстеження технічного стану головного і проміжного вагонів метрополітену після тривалої експлуатації. Виконано серію розрахунків на міцність методом кінцевих елементів їх металоконструкцій з урахуванням фактичного і прогнозного технічного стану основних несучих елементів. Наведено результати експериментальних досліджень напруженого стану напруженого стану кузовів вагонів метрополітену. Отримано масиви динамічних напруг у конструктивних елементах кузовів вагонів при різних режимах експлуатації. Отриманий масив експериментальних даних використаний для оцінки залишкового ресурсу несучих конструкцій вагонів метрополітену після тривалої експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О812

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
2.

Демченко С. М. 
Впровадження нових конструкцій пружних рейкових скріплень на залізницях України / С. М. Демченко, А. А. Татуревич, Ю. О. Макаров // Залізн. трансп. України. - 2022. - № 1. - С. 14-19. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено інформацію щодо результатів експлуатаційних випробувань рейкових пружних скріплень типу Vossloh System W-30 компанії "Фосло Фастейнинг Системс ГмбХ" та SBS W SL-1-900-R65 компанії "SCHWIHAG AG", які добре зарекомендували себе на залізницях багатьох країн світу. Скріплення Vossloh та SBS надійні та легкі в обслуговуванні, що забезпечує постійну підтримку заданих параметрів колії. Для визначення технічних характеристик скріплень в умовах експлуатації на залізницях України було вкладено ділянки колії з дослідними скріпленнями у регіональній філії "Одеська залізниця". Експлуатаційні випробування обох типів скріплень виконувалися з метою визначення відповідності параметрів скріплень реальним умовам експлуатації на головних коліях АТ "Укрзалізниця", а також прийняття рішення щодо впровадження скріплень в постійну експлуатацію.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-045.022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
3.

Варбанець Р. А. 
Діагностика робочого процесу двотактних двигунів MAN B and W / Р. А. Варбанець, В. П. Мальчевський, Ю. М. Кучеренко, Д. С. Мінчев, В. І. Кирнац, В. В. Бондаренко // Залізн. трансп. України. - 2022. - № 1. - С. 20-25. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Використання двигунів із двотактним принципом дії на тепловозах в АТ "Укрзалізниця" стимулює розвиток сучасних методів контролю їх робочого процесу. Насамперед йдеться про неруйнівні методи контролю в умовах скороченого часу під час реостатних випробовувань. Досвід діагностики робочого процесу морських та стаціонарних двотактних двигунів, широко поширених на морському флоті, безсумнівно буде корисним і може бути з успіхом застосовано на тепловозних двигунах, оскільки багато завдань і проблем експлуатації двигунів на транспортних засобах є спільними для морських і тепловозних двигунів. Насамперед це робота на нестаціонарних режимах, для яких актуальне застосування аналітичних методів синхронізації даних в альтернативу апаратним методам, а також методів вібродіагностики. Зміна температури палива також впливає на робочий процес. Ряд параметрів робочого процесу таких, як якість сумішоутворення, затримка самозаймання та характеристики згоряння в циліндрах, залежать від стабільної роботи системи паливопідготовки та насамперед від роботи системи стабілізації температури на вході в паливні насоси високого тиску. Застосування сучасних методів синхронізації даних та вібродіагностики розширює можливості діагностики морських двигунів. Використовуючи існуючі методи, неможливо здійснювати під час експлуатації прямі вимірювання тиску впорскування палива, фаз подачі та газорозподілу двигунів за допомогою переносних діагностичних систем. Альтернативою прямим вимірюванням є аналіз вібродіаграм, за допомогою якого можна визначити фази підйому та посадки голки форсунки, початку подачі та відсікання палива паливним насосом високого тиску, початок та кінець циркуляції підігрітого важкого палива в паливній системі, а також фази закриття та, у деяких випадках, відкриття клапанів газорозподілу, та контроль температури палива. Наведено результати діагностики двотактних дизелів електростанції Mahon, що знаходиться на острові Менорка (Іспанія). У цих двигунів були виявлені несправності форсунки та 57 випускного клапана. Для моделювання робочого процесу з урахуванням експлуатаційних факторів використано ресурс Blitz-PRO.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
4.

Капіца М. І. 
Розробка електронної частини комплексу для визначення технічного стану циліндропоршневої групи дизеля / М. І. Капіца, Д. В. Бобирь, Д. М. Кислий, А. Р. Богомолов // Залізн. трансп. України. - 2022. - № 1. - С. 26-34. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Мета та завдання наведених у статті досліджень - розробка апаратно-програмного комплексу для визначення технічного стану циліндропоршневої групи, що забезпечить зменшення витрат матеріальних ресурсів та часу на виконання операцій з її технічного діагностування, зменшення часу простою на всіх видах ремонтів, в тому числі позапланових, та забезпечення відповідного рівня безпеки руху рухомого складу. Розроблено методику визначення технічного стану циліндропоршневої групи, яка базується на застосуванні математичних методів інтерполяції, системного аналізу, теорії двигунів внутрішнього згоряння та засобів програмування електронних контролерів. В ході виконання даного дослідження виконано огляд та аналіз характеристик різних типів датчиків масової витрати повітря. На підставі характеристик датчиків масової витрати повітря та з урахуванням їх недоліків розроблено комплекс, призначений для визначення масової витрати повітря, який буде забезпечувати реалізацію поставлених задач з нерозбірного технічного діагностування циліндропоршневої групи та написано програму керування контролером, який забезпечує опитування датчиків масової витрати повітря та визначення значення параметрів технічного діагностування циліндропоршневої групи. Розроблено метод нерозбірного діагностування силової енергетичної установки за втратами свіжого заряду в циліндрах дизеля. На відміну від існуючих методів нерозбірного технічного діагностування застосування даного апаратного комплексу при технічному діагностуванні циліндропоршневої групи потребує значно менше машинного часу при високій точності розрахунків, що дає можливість значно скоротити витрати часу на виконання технологічних операцій з технічного діагностування та підвищити економію матеріальних, людських та енергоресурсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
5.

Зонов В. Д. 
Исследование колебаний в электронной системе регулирования тепловозного дизеля на установившихся и переходных режимах / В. Д. Зонов, В. А. Матяш, Ю. А. Белоус, Ю. В. Польников, В. Б. Левцов // Залізн. трансп. України. - 2022. - № 1. - С. 35-44. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Приведені результати моделювання та досліджень перехідних процесів дизеля тепловоза K6S310DR, обладнаного електронною системою автоматичного регулювання СУДМ-01 і форсунками спеціальної конструкції із стійким способом (законом) паливоподачі на усіх частотах обертання колінчастого валу і потужностях двигуна, включаючи перехідні режими. Застосування форсунок спеціальної конструкції забезпечує на перехідних режимах показник нерівномірності робочого процесу дизеля 0,7 %, при середньому максимальному тиску згорання Pz по циклах на режимі холостого ходу 4,39 МПа. При обладнанні дизеля K6S310DR штатним регулятором частоти обертання і потужності та штатними форсунками показник нерівномірності робочого процесу складає 9,2 %, при середньому максимальному тиску згорання Pz по циклах на режимі холостого ходу 3,83 МПа. Розроблена математична модель розрахунку коефіцієнта впливу перехідних процесів на витрати палива дизеля K6S310DR на перехідних режимах. Досліджений вплив кількості перехідних процесів на витрату палива дизеля K6S310DR на перехідних режимах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
6.

Гайденко О. С. 
Дослідження ефективності архітектур штучних нейронних мереж для прогнозу електроспоживання залізниць / О. С. Гайденко, Г. М. Голуб, І. І. Кульбовський, Ю. М. Штомпель // Залізн. трансп. України. - 2022. - № 1. - С. 45-50. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто зміну архітектури штучної нейронної мережі як потенційний шлях підвищення її ефективності при управлінні електропостачанням залізниць. Проведено експериментальне дослідження впливу архітектур та конфігурації штучної нейронної мережі на якість її навчання. Для оцінки точності прогнозування використано критерій Mean Squared Error (середньоквадратичну помилку). Для регуляризації використано алгоритм Байєсівської регуляризації навчання. Отримано менше значення середньоквадратичної помилки за рахунок маніпуляцій з архітектурою та конфігурацією штучної нейронної мережі. Проведено порівняння архітектур Feed-forward та NARX для прогнозу електроспоживання на електрифікованій ділянці залізниці, які показали схожі результати. Архітектура NARX у завданні прогнозу споживання електричної енергії залізничним транспортом виявилася перспективнішою для практичного застосування. У результаті експериментального дослідження конфігурації NARX встановлено суттєву залежність поведінки моделі від кількості нейронів у вхідному шарі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О279с116

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
7.

Мямлин С. В. 
Иштван Зобори - ученый и организатор науки / С. В. Мямлин // Залізн. трансп. України. - 2022. - № 1. - С. 51-54. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

На початку 2022 р. пішов із життя видатний вчений-механік та організатор міжнародних наукових конференцій у галузі залізничного транспорту, почесний професор Будапештського університету технологій та економіки, член міжнародної редакційної колегії науково-практичного журналу "Залізничний транспорт України", доктор технічних наук, професор Іштван Зоборі. Почавши свою трудову діяльність у Будапештському університеті технологій та економіки у 1976 р., Іштван Зобори до кінця життя зберігав вірність традиціям університетської науки. В 1981 захистив дисертацію кандидата технічних наук, а в 1993 захистив дисертацію доктора технічних наук. За час роботи в університеті пройшов шлях від викладача кафедри до завідувача кафедри та декана факультету. За свою історію кафедра та факультет змінювали назву, але завжди були пов'язані із залізничним транспортом та інженерією. Професора Іштвана Зобори завжди відрізняли високий професіоналізм, порядність, інтелігентність та людяність у стосунках зі студентами, викладачами та колегами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2 д(4УГО) Іштван Зоборі

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського