Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (96)Книжкові видання та компакт-диски (60)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=АСАДЧ$<.>+<.>A=ОКСАН$<.>+<.>A=ВАСИЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Оксанич І. М. 
Методи і моделі оцінки та підвищення ефективності проблемно-орієнтованого інтерфейсу користувача інформаційно-пошукової системи: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / І. М. Оксанич ; НАН України, Ін-т пробл. мат. машин і систем. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено шляхи та методи вирішення завдання підвищення ефективності інтерфейсу користувача (ІК) інформаційно-пошукових систем (зниження трудомісткості формування користувачем запитів до інформаційних ресурсів) на основі методів теорії ймовірностей, математичної статистики, алгебри логіки, методів математичного й імітаційного моделювання. Запропоновано модель декомпозиції ментальних операторів технології GOMS-KLM для задач вводу та візуальної ідентифікації даних. Побудовано математичні логіко-ймовірнісні моделі "покрокової" та "прицільної" підказки в ІК, залежності між його варіантами та характеристиками з урахуванням функції розподілу ймовірностей звертання до слів базового словника. Побудовано й експериметрально перевірено імітаційні моделі ІК. Зпропоновано технологію та розроблено інформаційну модель системи квазідовільних запитів користувача до баз даних у природно-мовному середовищі за допомогою стандартних CASE-засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.43-01
Шифр НБУВ: РА382486 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Оксанич А.П. 
Методи та апаратура контролю структурно-геометричної досконалості напівпровідникових матеріалів та структур в умовах їх серійного виробництва: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.27.06 / А.П. Оксанич ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2002. — 34 с. — укp.

Розроблено науково-обгрунтовані методи для контролю деформацій, механічних напруг структурної досконалості і створення на їх підставі принципів конструювання вимірювального і ростового обладнання, за допомогою якого безруйнівним методом експресно контролюються на всіх стадіях напівпровідникового виробництва геометричні параметри і внутрішня напруга напівпровідникових пластин і структур, а також створено апаратуру для контролю структурної досконалості напівпровідникових кристалів у процесі вирощування. Запропоновано методики і конструкції плоских інфрачервоних полярископів "Міраж-1" та "Міраж-2". Досліджено технологічні процеси високотемпературної обробки. Висвітлено методику контролю щільності дислокацій під час дослідження жорсткості кремнієвих структур виявлено нове явище: зміну форми (згибу) кремнієвих структур після прикладення імпульса навантаження з високою швидкістю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.22,022 + З843.312-06
Шифр НБУВ: РА319978 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Асадчих О.В. 
Методика навчання студентів мовних спеціальностей усного японського монологічного мовлення на початковому етапі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Асадчих ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 23 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення проблеми підвищення ефективності навчання усного японського монологічного мовлення студентів мовних спеціальностей на початковому етапі у ВНЗ. Проаналізовано стан навчання усного японського монологічного мовлення на початковому етапі у мовних ВНЗ. Розглянуто загальні психологічні та психолінгвістичні характеристики усного іншомовного монологічного спілкування, визначено лінгвістичні особливості монологу-опису та монологу-розповіді японською мовою. Обгрунтовано доцільність використання принципу зіставлення іноземної та рідної мов для формування умінь усного японського монологічного мовлення на початковому етапі. Теоретично обгрунтовано методику навчання студентів мовних спеціальностей усного японського монологічного мовлення на початковому етапі у мовних ВНЗ. Розроблено підсистему вправ для навчання усного японського монологічного мовлення у межах монологу-опису та монологу-розповіді з використанням візуальних опор, навчальних відеофонограм і фонограм, яка складається з двох груп: вправ для навчання монологу опису та завдань для навчання монологу-розповіді, які поділяються на підгрупи та блоки. Експериментально підтверджено ефективність розробленої методики та наведено методичні рекомендації щодо організації навчання усного японського монологічного мовлення студентів мовних спеціальностей на початковому етапі у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш175.121-913.33 +
Шифр НБУВ: РА354946

      
4.

Перелома Т. С. 
Методика навчання майбутніх філологів фонетики китайської мови / Т. С. Перелома. — Б.м., 2020 — укp.

У роботі розглядається процес навчання китайської мови майбутніх філологів-синологів закладів вищої освіти України. Мета дослідження - теоретичне обґрунтування й експериментальна апробація методики навчання майбутніх філологів-синологів фонетики китайської мови. Уперше розроблено методику формування фонетичної компетентності майбутніх філологів-синологів у складі шести компонентів. Визначено лінгвістичні, психолінгвістичні, методичні засади навчання фонетики китайської мови. Обґрунтовано етапи формування китайськомовної фонетичної компетентності. Розроблено підсистему вправ щодо формування фонетичної компетентності та змодельовано відповідний навчальний процес. Запропоновано специфічні критерії для експериментальної перевірки ефективності розробленої підсистеми вправ. Розроблено інформаційний додаток JTC, спрямований на формування фонетичних навичок на рівні складофонеми, слова, речення. Результати дослідження можуть бути використані під час укладання друкованих та електронних навчальних посібників з фонетики китайської мови для навчання майбутніх філологів-синологів.^UThe thesis focuses on the process of teaching Chinese future philologists-sinologists at higher education institutions of Ukraine. Purpose - theoretical substantiation and experimental testing of methods of teaching future philologists Chinese phonetics. For the first time the methodology of the formation of phonetic competence in future philologists-sinologists comprising six components has been scientifically substantiated and experimentally tested. Linguistic, psycholinguistic, methodological principles of teaching phonetics of the Chinese language have been defined. Stages of formation of Chinese-language phonetic competence have been justified. An exercise subsystem for the formation of phonetic competence has been developed, the organization of the educational process has been modeled. The criteria for testing of the suggested exercise subsystem have been specified. The information application JTC aimed at developing phonetic skills at the level of syllable phonemes, words, sentences has been created. The results of the research can be used for writing printed and electronic textbooks on the phonetics of the Chinese language for the training of future philologists-sinologists.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Дибська Т. С. 
Методика змішаного навчання усного японського мовлення майбутніх філологів. / Т. С. Дибська. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації теоретично обґрунтовано, практично розроблено та експериментально перевірено методику змішаного навчання усного японського мовлення студентів освітнього рівня «бакалавр».Обґрунтовано й розроблено підсистему завдань і вправ для навчання усного японського мовлення за системою змішаного навчання, що реалізується в межах чотирьох основних («Face-to-Face Driver», модель почергового розподілу форм роботи, «зміна робочих зон» та «перевернута аудиторія») та трьох допоміжних («Flex», «Online Lab», «Self-Blend») моделей.18Розроблено модель авторської методики (у двох варіантах – з використанням під час очних занять елементів мікронавчання (мікропошуку) та без них) навчання усного японського мовлення майбутніх філологів.У ході експерименту встановлено ефективність авторської методики у цілому. Перевага моделей, де використовувався мікропошук, не підтвердилася. Однаково ефективними виявилися результати в групах, що навчалися за моделями з мікропошуком та без мікропошуку. Достовірність результатів експерименту було доведено за допомогою статистичного методу Манна-Уїтні. Сформульовано методичні рекомендації щодо змішаного навчання майбутніх філологів усного японського мовлення за авторською методикою.^UThe dissertation represents a theoretical substantiation, practical development and experimental checkup of the methodology of teaching oral Japanese speech to students who study for the qualification of Bachelor's degree.The paper defines the technology of blended learning of Japanese oral speech as a systematic use of methods and techniques of face-to-face, distance, online and interactive learning – the ones optimal for learning and adequate in order to achieve educational goals. The advantages, key approaches and principles of blended learning of oral Japanese speech (communicative, competence-oriented, linguistic and linguocultural) are formulated in the paper. Theoretical and methodological bases of formation of competences in oral Japanese speech of future philologists (in particular, definition and component structure of competence in speaking and competence in listening in Japanese) are elaborated. Linguistic principles of teaching oral Japanese to future philologists are formulated, while also indicating typological phonetic, lexical and grammatical features of Japanese that cause interlingual interference, as well as culturally marked paraverbal means of communication. It is noted that the theoretical basis of teaching speech consists of functional types of monologues and dialogues of conversational, educational scientific and journalistic styles; their structural features, pragmatics, verbal and nonverbal means are also indicated. The psychological basis of teaching oral Japanese speech is also elaborated.The blended learning of oral Japanese speech is organized within seven models, of which four are basic and three are auxiliary. The Face-to-Face Driver model, the Activities Rotation model, the Working Space Rotation model, and the Flipped Classroom model are used as the basic ones in the given order, which is determined according to years of study and levels of language knowledge. The Face-to-Face Driver model is aimed at first-year students studying Japanese at the A1 level. The Activities Rotation model is designed for second-year students studying Japanese at the A2 level. The Working Space Rotation model is aimed at third-year students studying Japanese at level B1. The subjects of study within the Flipped Classroom model are fourth-year students studying Japanese at B2 level. It is noted that three more models – Flex, Online Lab and Self-Blend models – are auxiliary and aimed at the partial achievement of individual learning objectives. Such platforms as Google Classroom, Memrise, Kahoot! and YouTube are the most optimal for distance and online instruction of oral Japanese speech aimed at future philologists.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Оксанич І. Г. 
Методологічні основи та інформаційна технологія динамічного розподілу виконавчих ресурсів в організаційно-технічних системах / І. Г. Оксанич. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено вирішенню актуальної науково-прикладної проблеми створення методологічних засад і технологічних засобів динамічного розподілу виконавчих ресурсів в автоматизованих організаційно-технічних системах. Удосконалено методологію створення технологічних засобів динамічного розподілу виконавчих ресурсів в автоматизованих організаційно-технічних системах. До комплексу методологічних принципів включені принцип конвергенції онтологій предметної області і системи управління, принцип рефлексивного переходу і його формалізований опис, а також включені етапи стратифікації онтологій за аспектними рівнями. Синтезовано структурні, динамічні, інформаційні моделі, а також методи, що складають основу інформаційної технології динамічного розподілу виконавчих ресурсів. Створено та реалізовано інформаційну технологію динамічного розподілу виконавчих ресурсів в організаційно-технічних системах. Наведено результати експериментів на імітаційній моделі та результати впровадження, які довели працездатність та ефективність системи моніторингу і диспетчеризації бізнес-процесів на основі методів і моделей динамічного розподілу виконавчих ресурсів в організаційно-технічних системах.^UThe dissertation work is devoted to solving the actual scientific and applied problem of creating methodological foundations and technological means of dynamic distribution of executive resources in automated organizational and technical systems (OTS).Approaches to construction of the methodology of synthesis of adaptive executive structures in automated OTS have been improved. The set of methodological principles includes the principle of convergence of ontologies of the subject domain and control system, the principle of reflexive transition and its formalized description, as well as the stages of stratification of ontologies by aspect levels. This makes possible to schematize and accelerate the process of synthesis of a set of logical, mathematical, functional models and methods whose aggregation and interaction design the required information technology. The method of dynamic distribution of applications on functional knots at of business processes performance in OTS has been developed.The practical significance of the obtained results is in improvement of the quality of functioning of technical and organizational systems through construction and application of the information technology for dynamic distribution of executive resources in OTS. A study of the effectiveness of theoretical and practical results application in the management of specific objects in order to improve the quality of their operation has been carried out.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Оксанюк О. А. 
Режим окремого проживання подружжя в сімейному праві / О. А. Оксанюк. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню юридичної природи інституту окремого проживання подружжя, правових підстав для його встановлення та припинення, правових наслідків, які наступають у зв'язку із встановленням або припиненням режиму окремого проживання подружжя, дослідженню відповідного зарубіжного та історичного досвіду.У роботі розроблено концепцію сучасного розуміння правового режиму окремого проживання подружжя, виявлення основних теоретичних та прикладних проблем даного сімейно-правового інституту, а також сформовано наукові висновки та пропозиції стосовно вдосконалення чинного сімейного законодавства у даній галузі дослідження.В роботі проведено аналіз теоретико-правових проблем визначення режиму окремого проживання подружжя у сімейному праві; з'ясовано поняття, основні риси та правова природа режиму окремого проживання подружжя в сімейному праві в контексті його співвідношення із суміжними правовими поняттями сімейного права; проаналізовано особливості встановлення, зміни та припинення режиму окремого проживання подружжя, в тому числі в судовому та договірному порядку; з'ясовано основні наукові підходи до класифікації та визначено зміст майнових юридичних наслідків режиму окремого проживання подружжя; розкрито зміст правових наслідків немайнового характеру у разі встановлення режиму окремого проживання подружжя; запропоновано науково-обґрунтовані пропозиції по вдосконаленню норм сімейного законодавства, якими врегульовано питання режиму окремого проживання подружжя в сімейному праві.^UThe dissertation is devoted to the study of the legal nature of the institution of separate residence of the spouses, the legal grounds for its establishment and termination, the legal consequences arising in connection with the establishment or termination of separate residence of the spouses, the study of relevant foreign and historical experience.The concept of modern understanding of the legal regime of separate residence of spouses, identification of the main theoretical and applied problems of this family law institute is developed, also scientific conclusions and offers concerning improvement of the current family legislation in this field of research are formed.The analysis of theoretical and legal problems of determining the regime of separate residence of spouses in family law is carried out in the work; the concepts, main features and legal nature of the regime of separate residence of the spouses in family law in the context of its relationship with related legal concepts of family law are clarified; the peculiarities of establishing, changing and terminating the regime of separate residence of the spouses are analyzed, including in court and by contract; the main scientific approaches to the classification are clarified and the content of the property legal consequences of the regime of separate residence of the spouses is determined; the content of legal consequences of non-material nature in case of establishing the regime of separate residence of the spouses is revealed; scientifically substantiated proposals for improving the norms of family law are proposed, which regulate the issue of the regime of separate residence of spouses in family law


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського