Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (52)Книжкові видання та компакт-диски (75)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=БАЙДАК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Байдакова І. М. 
Комплексна оцінка якості натуральних шкір для верху взуття: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.18.15 / І. М. Байдакова ; Луц. нац. техн. ун-т. — Луцьк, 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено метод визначення коефіцієнтів вагомості одиничних показників якості шкір для верху взуття на базі їх кореляційно-регресійного аналізу. Визначено та реалізовано основні етапи для побудови комплексного показника якості шкір для верху взуття. Вперше розроблено комп'ютерну пpoгрaмy для автоматизованого розрахунку комплексного показника даної якості. Запропоновано методику оцінки якості шкіряного взуття. Доведено, що потрібно переглянути систему класифікації показників. Зазначено, що необхідно ввести вимоги безпеки, обов'язкові для застосування та виконання відносно будь-яких видів продукції, що випускається шкіряно-взуттєвою промисловістю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М522
Шифр НБУВ: РА374487 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Матухно В. А. 
Удосконалення методу оцінювання теплового навантаження силових розподільчих трансформаторів / В. А. Матухно. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертаційна робота є науково-прикладним дослідженням задачі з удосконалення методу оцінювання теплового навантаження силових розподільчих трансформаторів (СРТ) у електромережах, які експлуатуються в умовах змінних навантажень або віялових відключень, та розробці приладу щодо тестування ефективності використання СРТ у реальному часі.Вирішено задачу із розрахунку часових залежностей температури елементів активної частини СРТ - обмоток, магнітної системи і трансформаторного масла у системі охолодження при змінному навантаженні, на підставі яких запропоновано метод розрахунку коефіцієнта припустимого перевантаження за потужністю (струмом) та часу утримання у стані підвищеного навантаження. Доведено, що збільшення сталої часу нагріву конструктивних елементів, через застосування сучасних електротехнічних матеріалів у СРТ, є необхідною умовою при виготовлені трансформаторів для розподільчих мереж. Розроблено прилад тестування швидкості руху і масової витрати трансформаторного масла або іншої (інноваційної) охолоджуючої речовини у системі охолодження та моніторингу ефективності використання трансформатора за показником теплового навантаження.Безперервність контролю підвищує надійність і термін справної роботи трансформатора.Величина показника теплового навантаження, метод його використання у системі моніторингу і керування трансформатором дозволяє обґрунтовано навантажувати трансформатори у розподільних мережах, точніше встановлювати терміни проведення регламентних робіт з обслуговування та може бути корисним при розробці системи SMARTGRID.^UThe thesis is devoted to the improvement of the method for estimating the heat load of a power distribution transformer (PDT), which is operated under variable load conditions and the development of a device for testing the efficiency of PDT use in real time by the heat load index.The task of calculating the temperature temporal dependences of the elements of the active part of the PDT - windings, of the magnetic system and of the transformer oil in the cooling system with a variable load on the basis of which the method of calculating the coefficient of permissible overload by the power (current) and the time of maintenance in the state of increased load is proposed.It is proved that the increase of the constant heating time of structural elements, due to the use of modern electrical materials in PDT, is a prerequisite for the manufacture of transformers for distribution networks.A device for testing the speed and mass flow rate of transformer oil oro ther (innovative) coolant in the cooling system and monitoring the efficiency of the transformer using a thermal load indicator has been developed.Continuity of control increases the reliability and life of the transformer.The value of the thermal load index, the method of its use in the system of monitoring and control of the transformer allows to justifiably load the transformers in the distribution networks, more precisely to set the terms of conducting scheduled maintenance works and may be useful in developing the SMART GRID system.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Байдак С. Ю. 
Раціональні параметри кривих для впровадження швидкісного руху поїздів / С. Ю. Байдак. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація присвячена розробці теоретичних основ визначення раціональних параметрів кривих і практичній реалізації результатів досліджень на напрямках впровадження швидкісного руху поїздів. У роботі проаналізовано технічний стан колійної інфраструктури та наявність наукового забезпечення для впровадження швидкісного руху поїздів. Забезпечення високих значень швидкості руху поїздів повинно ґрунтуватися на наявності відповідних методико-розрахункових та нормативних документів. В дисертації набули подальшого розвитку наукові підходи до оцінки параметрів і стану кривих в плані. Доповнена система критеріїв оцінки стану кривих, що впливають на накопичення розладів колії в плані. Розроблено рекомендації щодо диференційованого використання різних способів зйомки плану лінії для отримання достовірної інформації про параметри й стан кривих для визначення максимально допустимої швидкості. Запропоновано перед проведенням реконструкції залізничних напрямків для впровадження швидкісного руху проводити натурне обстеження плану лінії з виконанням повного циклу розрахунків для паспортизації кривих. За результатами проведених розрахунків надано рекомендації щодо надання особливої уваги суміжним кривим, які відносяться до категорії залежних, тобто таких, коли параметри однієї кривої впливають на умови руху поїзда по іншій. Проведено теоретичні й експериментальні дослідження силової дії рухомого складу на колію, комфортабельність і плавності руху поїздів при різних параметрах кривих. Проведений експеримент підтвердив теоретично встановлені вимоги до утримання кривих на ділянках швидкісного руху. Метод визначення раціональних параметрів кривих відрізняється від попередніх тим, що враховує наявний стан колійної інфраструктури, тип і характеристики існуючого й перспективного рухомого складу, обмежене інвестування проектів і життєвий цикл роботи залізничної колії. Застосування розробленого метода дає можливість збільшити швидкість на перегонах і станціях на 18 25 % та скоротити питомі витрати електроенергії на тягу поїздів на 10-15 кВт год/км, що сприяє виконанню державного завдання з економії енергоресурсів.^UThe dissertation concentrated on develops theoretical foundation of science curve parameters definition and practical implementation of researching results at directions for the introduction of high-speed train traffic. There is analyzed technical condition of railway infrastructure availability of scientific support for the implementation of high-speed train traffic. Ensuring high values of train speed should be based on the availability of appropriate methodological and calculation and regulatory documents. The dissertation has received future development scientific approaches to estimating the parameters and condition of curves in the plan. An augmented system of criteria for assessing the state of curves that affect the accumulation of path violations in the plan. Recommendations on the differentiated use of various methods for capturing the line plan to obtain reliable information about the parameters and state of the curves for determining the maximum allowable speed are developed. Before reconstruction of railway lines for the introduction of high-speed traffic, it is necessary to conduct a field survey of the line plan with a full calculation cycle to confirm the curves. The solution of the accompanying problems at realization of mathematical model, such as definition of admissible speed in curves allows to carry out calculations in the automated mode and to define variants of increase of speed is received. The technique of determination of admissible speed in curves is offered and tested on real sites of railways allows to use results of calculations at a stage of planning of reconstruction of the railway or carrying out capital repairs of a track. Based on the calculation results recommendations are given on how to pay special attention to adjacent curves belonging to the category of dependent curves that means when the parameters of one curve affect the conditions of train movement along another. This conclusion is confirmed by the fact that the problem of speed in two thirds of cases is not related to the radius but to the length of the transition curves and direct insertions between adjacent curves. Theoretical and experimental studies of the force effect of rolling stock on the track, comfort and smoothness of train movement for various parameters of the curves are carried out. The experiment confirmed the theoretically established requirements for the content of the curves in the areas of high-speed movement. The method for determining the rational parameters of the curves differs from the previous ones in that it takes into account the current state of the track infrastructure, type and characteristics of the existing and future rolling stock, limited investment in projects and the railway life cycle. Applying the developed method allows to increase the speed on stages and stations at 18-25% and reduce the unit cost of electric power for traction 10-15 kW h/km, which contributes to the state assignments for energy savings.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського