Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (17)Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=БАКІКО$<.>+<.>A=ІГОР$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Бакіко І.В. 
Поєднання базової і варіативної частин програми з фізичної культури школярів: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / І.В. Бакіко ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2007. — 17 с. — укp.

Здійснено порівняльний аналіз програм з фізичної культури для учнів загальноосвітньої школи. Вперше обгрунтовано зміст варіативної частини програми з фізичної культури для загальноосвітніх шкіл з різною матеріальною базою. Встановлено співвідношення базової та варіативної частин шкільної програми, що складає у молодшому шкільному віці 70 : 30 %; середньому - 60 : 40 %; старшому - 50 : 50 % навчального матеріалу. Досліджено процес формування науково-методичних та нормативних засад програм фізичної культури загальноосвітніх шкіл в Україні протягом останніх 10-ти років. Вивчено ставлення учителів фізичної культури та батьків до фізичного виховання школярів. Розроблено експериментальну шкільну програму з фізичної культури та перевірено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч421.354 +
Шифр НБУВ: РА351076

Рубрики:

      
2.

Бакіко І. В. 
Теоретико-методичні засади формування цінностей здорового способу життя в процесі фізичного виховання у дітей шкільного віку: автореферат дис. ... д. фіз. вих. : 24.00.02 / І. В. Бакіко. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації обґрунтовано актуальність обраної теми, проаналізовано та узагальнено дані вітчизняних та зарубіжних авторів щодо формування здорового способу життя школярів як актуальної потреби сучасного закладу загальної середньої освіти, досліджено рухову активність та якість життя людини в сучасному суспільстві, сучасні підходи до підвищення рухової активності дітей шкільного віку, формування здорового способу життя засобами фізичного виховання й спорту в закладах загальної середньої освіти зарубіжних країн.Вирішення основних завдань дисертації пов’язане з обґрунтуванням і розробкою концепції формування цінностей здорового способу життя у фізичному вихованні школярів. Передумови для розробки запропонованої концепції характеризуються комплексністю досліджень, спрямованих на визначення теоретико-методичних знань, мотивів та інтересів до занять фізичною культурою, ставлення до предмету «Фізична культура», методики та організації дозвілля школярів, ставлення батьків щодо організації фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти, особливостей фізичного розвитку дітей, показників функціональних систем, оцінки фізичної підготовленості школярів, фізичного здоров’я дітей, формування ціннісних орієнтацій підлітків та визначення самооцінки фізичного розвитку.У дисертаційній роботі обґрунтовано концепцію формування цінностей здорового способу життя в процесі фізичного виховання у дітей шкільного віку. Структурними складовими концепції є: мета, завдання, підходи (системний, аксіологічний, особистісно-орієнтований, діяльнісний, мотиваційний, когнітивний), принципи (гуманістичної орієнтації, пріоритетності потреб, мотивів та інтересів, всебічно-розвинутої особистості, оздоровчої спрямованості, індивідуалізації), напрями впливу (формування рефлексії досягнень, формування фізичного здоров’я, формування мотивації до здорового способу життя, формування ціннісних орієнтацій), програма «Фізкультурно-спортивна діяльність у формуванні цінностей ЗСЖ», критерії ефективності (когнітивний, мотиваційно-потребовий, діяльнісний, емоційно-вольовий) та результати формування цінностей ЗСЖ в процесі фізичного виховання школярів (цінності ЗСЖ та складові ЗСЖ).^UIn the presented dissertation outlined the problems of forming values of a healthy lifestyle in the process of physical education of schoolchildren. The formation of a healthy lifestyle and physical condition of middle and high school students in the process of physical education is considered and characterized. The main directions of research into the problem of introducing healthy lifestyle values into the process of physical education of schoolchildren of different age groups are highlighted, the methodology and basic scientific approaches to its solution are systematized.Solving the main tasks of the dissertation is connected with the substantiation and development of the concept of forming the values of a healthy lifestyle in the physical education of schoolchildren. The prerequisites for the development of the proposed concept are characterized by the complexity of research aimed at determining theoretical and methodological knowledge, motives and interests in physical education, attitudes towards the subject "Physical education", methods and organization of schoolchildren's leisure time, parents' attitude towards the organization of physical education in general secondary education institutions, features of children's physical development, indicators of functional systems, evaluation of schoolchildren's physical fitness, children's physical health, formation of value orientations of adolescents and determination of self-assessment of physical development.The national and world experience regarding the problem of forming a healthy lifestyle in the process of physical education of schoolchildren is analyzed and summarized. The priorities of leisure activities of schoolchildren aged 10-17 years and their compliance with the components of a healthy lifestyle, the level of theoretical training of schoolchildren and the possibility of applying theoretical knowledge in the practice of health-preserving activities have been determined. The level of physical fitness and the state of physical health of schoolchildren were studied as indicators of their health-preserving activities. The theoretical and methodological foundations of the concept of forming a healthy lifestyle in the process of physical education of schoolchildren are substantiated, and its effectiveness is determined.The main theses of scientific research are summarized in the context of typologically converging works of Ukrainian and foreign scientists with an indication of the degree of novelty of the scientific results obtained by the dissertation. Scientific research ends with clearly formulated conclusions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського