Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (108)Книжкові видання та компакт-диски (76)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=БАСЮК$<.>+<.>A=ТЕТЯН$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Басюк Т.М. 
Моделі та методи візуалізації графів для комп'ютерних видавничих систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / Т.М. Басюк ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Наведено способи відображення вершин графових моделей, які передбачають врахування кеглю основного шрифту видання, що дозволяє після їх візуалізації відразу одержувати зображення, придатні для комп'ютерних видавничих систем. Удосконалено графові моделі структур зв'язків між елементами комп'ютерних видавничих систем шляхом рівновіддаленого розташування вершин у рядках і сусідніх рядків за величиною, кратною діаметрові вершин, що забезпечує вищу наочність і відповідність поліграфічним вимогам. Запропоновано метод розташування вершин графових моделей, згідно з яким у кожному рядку зображення вершини розташовуються з центру до країв за зменшенням кількості дуг кожної вершини, що забезпечує вищу наочність зображень на екрані монітора та на шпальті видання. Удосконалено метод парних перестановок, за яким пари вершин у межах кожного рядка графових моделей вибираються з урахуванням кількості дуг і наявності взаємних перетинів, що потребує меншої кількості перестановок, ніж за відомими методами. Розвинуто метод реалізації обходів вершин графових моделей шляхом знаходження положення точок обходу на підставі аналізу координат перетину дуг і вершин, що підвищує наочність одержаних зображень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.62-01 +
Шифр НБУВ: РА349562

Рубрики:

      
2.

Басюк О. Б. 
Особливості Я-концепції осіб юнацького віку з високим рівнем невротичності: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. Б. Басюк ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". — Івано-Франківськ, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше запропоновано теоретичну модель функціонування Я-образу з периферійною частиною на межі стосунку Я - значущий інший для дослідження особливостей Я-концепції осіб юнацького віку з високим рівнем невротичності. Доповнено та розширено наукові знання про Я-концепцію (через виявлення особливостей стійкості периферійної частини Я-образу) осіб з високим рівнем невротичності в юнацькому віці. Уточнено знання про психологічну структуру Я-образу з позиції "центру" та "периферії". Окреслено зміст поняття "периферійна частина Я-образу", яка є виявом Я-концепції людини на контакт-межі з соціальним середовищем. Уточнено механізм розвитку невротизації та виділено основні типи даних щодо взаємозв'язку рівня невротичності й особливостей Я-концепції юнаків і дівчат. Обгрунтовано ефективність даної психокорекційної програми зі зниження рівня невротичності через вплив на Я-образ юнаків і дівчат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.2 + Ю948.43-953.6
Шифр НБУВ: РА380199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Басюк Н.А. 
Формування почуття відповідальності у молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.А. Басюк ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено структуру почуття відповідальності у молодших школярів, основним складниками якого є когнітивний, емоційно-ціннісний і поведінковий компоненти. Визначено й експериментально відображено процес і результати експериментального дослідження формування цього почуття, педагогічними умовами якого є спрямованість виховного процесу на розвиток особистісних цінностей, що зумовлюють відповідальну поведінку; насичення виховувального середовища за умов його емоційного фону доброзичливості, взаєморозуміння та співробітництва; достатнє осмислення дітьми молодшого шкільного віку знань, норм і правил поведінки, оволодіння прийомами планування, оцінювання, аналізу вчинків і ситуацій, які характеризують моральний обов'язок особистості; розвиток емоційної сфери, внутрішньої мотивації; включення молодших школярів до різноманітних видів діяльності (навчально-пізнавальної, предметно-перетворювальної, комунікативної, оцінно-орієнтаційної, доброчинної) з урахуванням індивідуальних інтересів і здібностей; координація життя та діяльності школярів органами учнівського самоврядування; поетапний розвиток почуття відповідальності дітей з систематичним діагностуванням і корекцією негативного досвіду; єдність зусиль батьків і педагогів у вихованні даного почуття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА340387

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського