Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (63)Книжкові видання та компакт-диски (47)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=БОГДАНОВСЬК$<.>+<.>A=ІГОР$<.>+<.>A=ВАЛЕРІЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Богдановська Н.В. 
Адаптивні можливості серцево-судинної системи дітей шкільного віку та шляхи їх оптимізації: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / Н.В. Богдановська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Одержано нові експериментальні дані щодо особливостей вікової динаміки адаптивних можливостей і функціонального стану серцево-судинної системи організму дітей, підлітків та юнаків. З'ясовано, що процес формування адаптивних можливостей апарату кровообігу в онтогенезі відбувається нерівномірно та характеризується періодами їх відносної стабілізації, інтенсивного розвитку та вираженого зниження. Виявлено, що періоди істотного погіршення компенсаторно-пристосувальних реакцій організму дітей шкільного віку суттєво залежать від їх статевої належності. Встановлено, що для хлопчиків і хлопців несприятливими періодами істотного погіршення адаптивних можливостей і функціонального стану серцево-судинної системи є вікові періоди від 9-ти до 10-ти і від 15-ти до 16-ти років, а у дівчаток і дівчат - від 8-ми до 9-ти, від 11-ти до 12-ти та від 15-ти до 16-ти років відповідно. Експериментально доведено можливість оптимізації компенсаторно-пристосувальних реакцій організму та функціонального стану школярів за допомогою оригінальної програми реабілітаційних заходів аеробної спрямованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.410-3 +
Шифр НБУВ: РА334184

Рубрики:

      
2.

Богдановський І. В. 
Підготовка бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності в ігрових видах спорту з дітьми дошкільного віку: автореферат дис. ... к. пед. н. : 13.00.04 / І. В. Богдановський. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертація присвячена проблемі підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності в ігрових видах спорту з дітьми дошкільного віку.Наукова новизна дослідження полягає в тому, що:– уперше розроблено й обґрунтовано організаційно-педагогічні умови підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності в ігрових видах спорту з дітьми дошкільного віку (сприяння формуванню у бакалаврів фізичної культури і спорту мотивації до тренерської діяльності з навчання спортивних ігор дітей дошкільного віку; актуалізація міждисциплінарної інтеграції та її науково-методичний супровід у процесі підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності з навчання спортивних ігор дітей дошкільного віку; забезпечення практико-орієнтованої підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності з навчання спортивних ігор дітей дошкільного віку шляхом співпраці різних груп стейкхолдерів), розроблено структурно-педагогічну модель підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності з навчання спортивних ігор дітей дошкільного віку, яка складається з блоків: цільовий (соціальне замовлення, мета), методологічний (методологічні підходи та принципи), змістовий (види діяльності, їхній зміст, форми та методи організації діяльності, педагогічні умови), результативний (компоненти, критерії та рівні готовності бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності, результат). – удосконалено навчально-методичне забезпечення професійної підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності в ігрових видах спорту з дітьми дошкільного віку у професійній діяльності; уточнено сутність поняття «фізична культура і спорт»; структурні компоненти готовності бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності в ігрових видах спорту з дітьми дошкільного віку у професійній діяльності; критерії, показники й рівні їх сформованості; – подальшого розвитку набули зміст, форми та методи підготовки педагогів-тренерів до тренерської діяльності в ігрових видах спорту з дітьми дошкільного віку.Практичне значення результатів дослідження визначається тим, що розроблено і впроваджено в навчальні плани підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» освітньої програми «фізичне виховання» методичних матеріалів для вдосконалення процесу підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту до тренерської діяльності в ігрових видах спорту з дітьми дошкільного віку під час викладання нормативних дисципліни: «Теорія і методика фізичного виховання і спорту», «Вступ до спеціальності», «Біомеханіка», «Спортивні ігри з методиками викладання», «Баскетбол з методикою викладання», «Волейбол з методикою викладання», «Гандбол з методикою викладання», «Футбол з методикою викладання», «Навчальна практика», «Виробнича практика»; дисциплін вибору навчального закладу: «Організація масової фізичної культури і спорту», «Спортивно-педагогічне вдосконалення», «Психолого-педагогічні основи фізичного виховання», «Методика фізичного різних груп населення», «Виробнича практика (за фахом)», спецкурс «Теорія і методика навчання спортивних ігор дітей дошкільного віку»; розроблено методичні рекомендації для педагогів-тренерів зі спортивних ігор, які можна використати в процесі спортивної підготовки дітей дошкільного віку та під час підвищення кваліфікації тренерів спортивних ігор.^UThe dissertation is devoted to the problem of training bachelors of physical culture and sports for coaching activities in game sports with children of preschool age.The scientific novelty of the study is that for the first time:- the author's definition of the basic concepts was formulated: «sports games», «pedagogue-coach», «training of bachelors of physical culture and sports for coaching activities in game sports with children of preschool age»; the author's model was developed, substantiated and experimentally verified training of bachelors of physical culture and sports for coaching activities in game sports with children of preschool age in professional activities, the content of which integrates the training of a bachelor of physical culture and sports and a teacher-coach of sports games ready for coaching activities with children of preschool age by specialty 017 « Physical culture and sport» of the educational program «physical education»; strengthening the focus of professional training of bachelors of physical culture and sports on mastering the technologies of using sports games with children of preschool age in the system of higher pedagogical education by optimizing interrelated disciplines of the curriculum; increasing the motivation of bachelors of physical culture and sports to master sports games based on the use of non-traditional methods and forms of organization of educational activities; creation of an organizational and educational environment aimed at the formation of each of the components of the readiness of bachelors of physical education and sports for coaching activities in game sports with children of preschool age in professional activities; orientation of the content of the practical work of bachelors of physical culture and sports to coaching activities in game sports with children of preschool age and the acquisition of relevant professional work experience;– the essence of the concept of «physical culture and sport» has been clarified; structural components of the readiness of bachelors of physical culture and sports for coaching activities in game sports with preschool children in professional activities; criteria, indicators and levels of their formation;– educational and methodological provision of professional training of bachelors of physical culture and sports for coaching activities in game sports with preschool children in professional activities has been improved and specified;- the content, forms and methods of forming the readiness of future physical culture teachers for coaching activities in game sports with children of preschool age in game sports, which involved the introduction of training technologies, acquired further development.The practical significance of the research results is determined by the fact that methodological materials for improving the process of training bachelors of physical culture and sports for coaching activities in games sports with preschool children during the teaching of educational disciplines of the normative part of the cycle of professional and practical training («Introduction to the specialty», «Pedagogical mastery», «Sports games and their teaching methods», «General theory of training athletes»), the variable part of the cycle disciplines of self-choice of the educational institution («Practice in sports games», «Sports and pedagogical improvement in the chosen sport») and practices («Industrial practice», «Pedagogical practice»). The special course «Theory and methods of teaching sports games for preschool children» was developed for teachers-teachers-coaches of sports games, the author's integrated special course «Sports-pedagogical improvement of the teacher-coach of sports games» for students studying in the specialty 017 Physical culture and sports educational program «physical education»; methodical recommendations for sports game teachers-coaches were developed; an author's training program on sports games for children's and youth sports schools was developed and introduced into the educational and training process, which can be used in the process of sports training of preschool children and during the training of physical education teachers and teacher-coaches.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського