Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Бей І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Бей І.М. 
Вплив монтморилоніту на синтез, структуру і властивості поліціануратів: автореф. дис... канд. хім. наук: 02.00.06 / І.М. Бей ; НАН України, Ін-т хімії високомолекуляр. сполук. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено особливості процесів сіткоутворення та формування структури поліціанурату за умов присутності мінерального шаруватого наповнювача монтморилоніту і/або гнучколанцюгового реакційноздатного модифікатора політетраметиленгліколю. Проаналізовано вплив наповнювача на властивості нанокомпозитів на основі гомо- та гібридних поліціануратних сіток. Вперше застосовано комбіновану модифікацію поліціануратів за допомогою органічного реакційноздатного полімеру та неорганічного алюмосилікатного наповнювача, вивчено особливості перебігу реакції поліциклотримеризації диціанового естеру за умов присутності модифікатора та наповнювача. Вперше встановлено, що модифіковані поліціанати характеризуються наногетерогенністю за умов модифікації олігомером і монтморилонітом. Вперше зафіксовано формування гібридної структури з подвійною наногетерогенністю. Встановлено, що даний ефект відбувається за рахунок нанофазового розподілу в гібридній поліціанурат-поліетерній сітці, а також за присутності наповнювача. Доведено, що застосування подвійної модифікації поліціануратів дозволяє одержати матеріали, що характеризуються високими значеннями механічного модуля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г722.2 + Л713.2 +
Шифр НБУВ: РА370478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Бей І. Ю. 
Підготовка майбутніх учителів іноземних мов до проектної діяльності в закладах загальної середньої освіти. / І. Ю. Бей. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми підготовки майбутніх учителів іноземних мов до проектної діяльності в закладах загальної середньої освіти. Її актуальність зумовлена необхідністю ефективної підготовки майбутніх фахівців до інноваційної діяльності в закладах загальної середньої освіти в умовах інтегрування України в європейський освітній простір. У дослідженні обґрунтовано важливість означеної підготовки відповідно до пріоритетних положень державних документів, що визначають її стратегічні напрями. Це такі як: Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти (2001), Національна доктрина розвитку освіти (2002), Закони України «Про вищу освіту» (2014), «Про освіту» (2017), Проект Концепції розвитку освіти України на період 2015-2025 рр. та інші нормативно-правові акти. Констатується, що поставлені у наведених документах проблеми, за твердженням вчених та практиків, можливо вирішити за умови впровадження в освітній процес вищої школи інноваційного навчання, чільне місце в якому посідає проектна діяльність.^UFor the purpose of keeping the cohesion and coherence of the thesis, the concept «project» and its derivatives are used in accordance with the previous standards of Ukrainian spelling (prior to 2019). The dissertation presents a theoretical and experimental research of the problem of training future foreign languages teachers for project activity at comprehensive schools. The relevance of the research consists in the necessity of an effective training of future specialists for innovative activity at comprehensive schools in the context of Ukraine's integration into European educational environment. The study has proved the importance of the noted training in accordance with the priority principles of the state documents that define its strategic directions. These documents are: All-European guidelines on language education (2001), The National Doctrine of Education Development (2002), the laws of Ukraine «On Higher Education» (2014), «On Education» (2017); the Draft Concept of the Development of Education in Ukraine for the period of 2015-2025, etc. It has been claimed that according to researchers and experts, all the problems set in the above mentioned documents can be solved on condition of introducing innovative learning into the educational process of higher school, project activity being central herein.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського