Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (13)Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Богом'я В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Пліта Л. Л. 
Моделі та методи підвищення безпеки судноводіння на основі локальної радіонавігаційної системи з гнучкою структурою / Л. Л. Пліта. — Б.м., 2021 — укp.

Морська доктрина України на період до 2035 року визначає пріоритетні напрямки розвитку річкового та морського транспорту, його роль в економіки держави та підкреслює те, що «...формування і реалізація ефективної державної морської політики сприятиме подальшому посиленню позицій України як морської держави, створенню сприятливих умов для досягнення цілей та розв'язання завдань з розвитку морської діяльності». Дослідження, яке виконане в дисертації свідчить про те, що показники якості перевезень пасажирів та вантажів, рівень безаварійного судноводіння продовжують покращуватися. Особлива увага приділяється саме заходам забезпечення заданого рівня безаварійності. Значна роль в цьому напрямку – ефективне рішення завдань навігаційного забезпечення. Це ще більш підкреслює актуальність наукових досліджень з метою підвищення ефективності морських та річкових транспортних засовів за рахунок використання оперативної та достовірної навігаційної інформації.На теперішній час для забезпечення гарантованого рівня достовірності, точності та оперативності навігації використовують прогресивні технологічні рішення на основі супутникової навігації. Аналіз закордонного та вітчизняного досвіду розробки та впровадження систем навігації, які використовують GNSS свідчить про можливість значного підвищення їх ефективності за рахунок розвитку математичного забезпечення та використання так званих локальний радіонавігаційних систем. Найбільш актуальним в цьому напрямку є використання локальних (псевдосупутникових) радіонавігаційних систем які працюють в форматі GNSS-сигналів саме зі змінною або гнучкою структурою. В таких системах радіонавігаційні точки є мобільними, а це дає змогу оперативне забезпечити задану точність навігації в окремому районі судноводіння.Таким чином, при вирішенні проблематики розвитку локальних (псевдосупутникових) радіонавігаційних систем які працюють в форматі GNSS-сигналів, актуальним є наукове завдання удосконалення існуючих та розробки нових моделей та методів підвищення безпеці судноводіння на основи локальної радіонавігаційної системи з гнучкою структурою, вирішенню цього завдання і присвячена дана дисертаційна робота.^UThe Maritime Doctrine of Ukraine for the period up to 2035 identifies priority areas for the development of river and maritime transport, its role in the state's economy and emphasizes that "the formation and implementation of effective state maritime policy will further strengthen Ukraine's position as a maritime state. goals and solutions for the development of maritime activities. "The research performed in her dissertation shows that the indicators of the quality of passenger and cargo transportation, the level of accident-free navigation continue to improve. Particular attention is paid to measures to ensure a given level of safety. A significant role in this direction is the effective solution of navigation tasks. This further emphasizes the relevance of research to improve the efficiency of sea and river vehicles through the use of operational and reliable navigational information.At present, advanced technological solutions based on satellite navigation are used to ensure a guaranteed level of reliability, accuracy and efficiency ofnavigation. Analysis of foreign and domestic experience in the development and implementation of navigation systems that use GNSS indicates the possibility of significantly increasing their efficiency through the development of mathematical software and the use of so-called local radio navigation systems. The most relevant in this direction is the use of local (pseudo-satellite) radio navigation systems that operate in the format of GNSS-signals with a variable or flexible structure. In such systems, radio navigation points are mobile, which allows you to quickly ensure the specified accuracy of navigation in a particular area of navigation.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Зазірний А. А. 
Методи формалізації процесу управління судном для підвищення ефективності функціонування суднових ергатичних систем зі зміною структурою / А. А. Зазірний. — Б.м., 2021 — укp.

Одним з вирішальних умов успішного вирішення завдання попередження та уникнення реалізації небезпечної ситуації є обґрунтоване та своєчасне прийняття рішення при управлінні судном, як в ході виконання маневру, так і в ході підготовки до нього. Динамічність зміни навігаційної обстановки у небезпечній ситуації, високий ступінь невизначеності, жорсткі часові рамки для вироблення рішень при необхідності аналізу та врахування великої кількості різнорідних чинників свідчать про необхідність підвищення оперативності та достовірності вирішення завдань управління судном.При цьому одними з основних завдань, що вирішуються судноводієм, є оцінка навігаційної обстановки, стан та параметри руху власного судна та дії судноводія.Прийняття рішення під час руху судна здійснюється за результатами оцінки ситуації, що складається під час руху судна. Ефективність оцінки навігаційної обстановки залежить від особистих якостей судноводія та складністю навігаційної обстановки, що складається.В існуючих засобах автоматизації ускладнено реалізацію сучасних методів інтелектуалізації підтримки прийняття рішення, які дозволяють індивідуально-адаптований контроль та підтримку дій судноводія в процесі управління рухом судна. Застосування нових підходів дозволить зменшити часові витрати на оцінку ситуації, та підвищити обґрунтованість прийнятих рішень. Аналіз існуючих методів підтримки прийняття рішень судноводієм під час руху судна показує, що при синтезі систем управління судном існує проблема добування, подання та формалізації експертних знань. Таким чином виникає невідповідність між необхідністю оперативного та обґрунтованого прийняття рішення судноводієм у небезпечній ситуації та недостатньо розробленими науковими методами застосування явних та неявних експертних знань у процесі управління судном у небезпечній ситуації в умовах невизначеності для автоматизації вироблення рішень на основі систем підтримки прийняття рішень (СППР). Відсутність напрацювань з таких підходів і методів в умовах нагальної потреби в них створила проблемну ситуацію, для вирішення якої актуальним є вирішення наукового завдання з розробки методів формалізації процесу управління судном для підвищення ефективності функціонування суднових ергатичних систем зі зміною структурою.^UOne of the decisive conditions for a successful solution to the warning and avoiding the implementation of a dangerous situation is a substantiated and timely decision on the management of the ship, both in the course of maneuvering and during preparation for it. The dynamism of changing the navigation situation in a dangerous situation, a high degree of uncertainty, rigid temporal frames for making decisions, if necessary, analysis and consideration of a large number of heterogeneous factors indicate the need to increase the efficiency and reliability of solving the management of the judiciary.At the same time, one of the main tasks solved by the ship is an assessment of the navigation situation, the state and parameters of the movement of its own vessel and the action of the ship.Making a decision during the movement of the vessel is carried out by the results of the assessment of the situation, which is formed during the movement of the vessel. The efficiency of the assessment of the navigation situation depends on the personal qualities of the ship and the complexity of the navigational situation consisting.In existing automation tools, it is complicated by the implementation of modern methods of intellectualization of decision support, which allow individual-adapted control and support of the ship in the process of managing the movement of the vessel. The application of new approaches will reduce the time costs on the assessment of the situation, and increase the validity of the decisions taken. An analysis of existing methods for supporting decision-making by the ship during the traffic of the vessel shows that in the synthesis of management systems, the vessel exists the problem of extraction, submission and formalization of expert knowledge.Thus, there is a discrepancy between the necessity of the operational and substantiated decision of the ship in a dangerous situation and insufficiently developed scientific methods of application of obvious and implicit expert knowledge in the process of managing a ship in a dangerous situation in conditions of uncertainty for automation of decision making based on decision support systems (DSS). The lack of developments from such approaches and methods in the conditions of urgent need for them has created a problem situation, to address which is relevant to solving a scientific task for the development of methods for formalizing the process of managing the vessel to increase the efficiency of the functioning of ship's ergative systems with a change in structure.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського