Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (47)Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Бровко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Шмаюн О. Ю. 
Культурно-дозвіллєвий центр як атрактивний феномен вумовах глобалізації / О. Ю. Шмаюн. — Б.м., 2022 — укp.

Досліджено специфіку багатоаспектної діяльності сучасного культурнодозвіллєвого центру, що посприяло розумінню його як атрактивного феноменув умовах глобалізації. Констатовано, що культурно-дозвіллєвий центр єсоціально-культурним інститутом, основна функція якого – організованеоб'єднання людей для спільної діяльності із задоволення культурних потребособистості та вирішення конкретних соціокультурних завдань.Виявлено, що атрактивність культурно-дозвіллєвого центру та її оцінка увітчизняній науковій літературі належить до малодосліджених аспектів. Удисертації атрактивність розглянуто як особливий вид культурно-дозвіллєвоїдіяльності, що може оцінюватися виходячи з об'єктивних та суб'єктивнихфакторів. Зауважено, що у контексті оцінки привабливості діяльностікультурно-дозвіллєвого центру це передбачає аналіз таких параметрів, якунікальність, естетичність, контрастність, екзотичність запропонованихпрактик та комфортність в процесі їх реалізації.Теоретизовано вплив атрактивності на розвиток культурно-дозвіллєвоїдіяльності в умовах глобалізації. Виявлено, що знання механізмів атракціївідкриває можливості якісного аналізу діяльності культурно-дозвіллєвогоцентру та сприяє підвищенню її ефективності.3На основі аналізу теоретико-методологічних підходів до вивченняатракції уточнено визначення та сутність атракції в контексті феноменукультурно-дозвіллєвого центру в умовах глобалізації. Констатовано, що вконтексті сучасного культурно-дозвіллєвого центру атрактивність, якатрадиційно асоціюється з розвагами, дозвіллям та проводженням вільного часу,розглядається як основна рухома сила його розвитку.Запропоновано концепцію феномену атрактивності як способу посиленняінтересу до сучасного культурно-дозвіллєвого центру. На основі аналізусоціологічної, філософської та культурологічної літератури розкрито вконтексті сучасної науки феномен атрактивності діяльності культурнодозвіллєвого центру, зокрема психологічні основи, ціннісно-сенсові пріоритетита соціокультурну значущість.В контексті даного концептуального напрямку розроблено поняттяатрактивності культурно-дозвіллєвої діяльності, що відповідає формуліефективності діяльності культурно-дозвіллєвого центру (привернення уваги,активізація уяви, інтелектуальної діяльності) та наділене якістю атрактивності.У дослідженні атрактивний феномен культурно-дозвіллєвого центрурозуміємо як важливу частину культурно-дозвіллєвої діяльності, що включає всебе формування та споживання позитивних для відвідувачів центру вражень.Розроблено методологію, що дозволяє дослідити культурно-дозвіллєвийцентр як атрактивний феномен в умовах глобалізації. Вона заснована назастосуванні міждисциплінарного та системного підходу, що передбачаєдослідження означеного питання в єдності культурологічних, філософськоестетичних, психологічних та соціологічних аспектів, а також технологічних,методологічних та художньо-естетичних проблем відповідно.Розглянуто трансформаційні процеси діяльності культурно-дозвіллєвогоцентру в контексті постмодернізму та виявлено зміни парадигми атракційностідозвілля. Констатовано, що становлення нового досвіду проведення дозвіллябезпосередньо пов'язано з означеним культурним явищем та його впливами на4зміну образу почуттів і нової структури свідомості, незалежно від цінності таадекватності соціокультурних теорій. Простір дозвілля заповнюється новимисенсами, зокрема, особливого значення для дозвілля, як і для багатьох іншихвидів діяльності в епоху глобалізації набуває поняття «споживання».На основі дослідження особливостей культурно-дозвіллєвої діяльності вумовах глобалізації виявлено, що в сучасному глобалізаційному світізначущість дозвілля як галузі життєдіяльності набуває нового сенсу, оскільки всуспільстві споживання переважає дозвіллєве споживання – поза контекстомспоживацьких практик дозвіллєва діяльність знецінюється, а свобода дозвілляможе бути ототожнена зі свободою споживацького вибору. Дозвілля надаєможливості не стільки задоволення вільним часом, скільки сприяє заповненнюспоживанням невиробничого часу, відповідно дозвілля стає необхіднимелементом виробничого циклу.Розглянуто проблематику посилення особистісної мотивації культурнодозвіллєвої діяльності в контексті глобалізаційних процесів. Зробленовисновок, що характерні для сучасного суспільства глобалізаційні процесизумовлюють зміщення акцентів з онтологічної заданості дозвіллєвого часу нааксіологічну складову, що, у свою чергу, посилює глибоко особистіснумотивацію культурно-дозвіллєвої діяльності.^UThe specifics of the multifaceted activity of the modern cultural and leisurecenter have been studied, which contributed to the understanding of it as an attractivephenomenon in the context of globalization. It is stated that the cultural and leisurecenter is a socio-cultural institution, the main function of which is to organize peopleto work together, to meet the cultural needs of the individual and solve specific sociocultural problems.It was found that the attractiveness of the cultural and leisure center and itsevaluation in the domestic scientific literature belongs to the little-studied aspects. Inthe dissertation, attractiveness is considered as a special type of cultural and leisureactivities that can be assessed based on objective and subjective factors. It is notedthat in the context of assessing the attractiveness of the cultural and leisure center,9this involves the analysis of such parameters as uniqueness, aesthetics, contrast,exoticism of the proposed practices and comfort in the process of theirimplementation.The influence of attractiveness on the development of cultural and leisureactivities in the context of globalization is theorized. It was found that knowledge ofthe mechanisms of attraction opens up opportunities for qualitative analysis of thecultural and leisure center and helps to increase its efficiency.Based on the analysis of theoretical and methodological approaches to thestudy of attraction, the definition and essence of attraction in the context of thephenomenon of cultural and leisure center in the context of globalization arespecified. It is stated that in the context of a modern cultural and leisure center,attractiveness, which is traditionally associated with entertainment, leisure and freetime spending, is considered as the main driving force of its development.The concept of the phenomenon of attractiveness as a way to increase interestin the modern cultural and leisure center is proposed. Based on the analysis ofsociological, philosophical and culturological literature, in the context of modernscience the phenomenon of attractiveness of the cultural and leisure center, includingpsychological foundations, value-semantic priorities and socio-cultural significance isrevealed.In the context of this conceptual direction, the concept of attractiveness ofcultural and leisure activities is developed, which corresponds to the formula ofefficiency of cultural and leisure center activities (attracting attention, activatingimagination, intellectual activity) and endowed with the quality of attractiveness.In the study, we understand the attractive phenomenon of the cultural andleisure center as an important part of cultural and leisure activities, which includesthe formation and consumption of positive impressions for visitors to the center.A methodology which allows to research the cultural and leisure center as anattractive phenomenon in the context of globalization has been developed. It is basedon the application of interdisciplinary and systematic approach, which involves the10study of this issue in the unity of cultural, philosophical and aesthetic, psychologicaland sociological aspects, as well as technological, methodological and artistic andaesthetic problems, respectively.The transformational processes of the cultural and leisure center in the contextof postmodernism are considered and the changes of the paradigm of leisureattraction are revealed. It is stated that the formation of a new experience of leisure isdirectly related to this cultural phenomenon and its effects on changing the image offeelings and the new structure of consciousness, regardless of the value and adequacyof socio-cultural theories. The space of leisure is filled with new meanings, inparticular, the concept of "consumption" acquires special significance for leisure, aswell as for many other activities in the era of globalization.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського