1. |
Вахницька М.Г. Професійно-мовленнєва підготовка педагога-нефілолога в умовах багатомовності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.Г. Вахницька ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2007. — 20 с. — укp.Проаналізовано стан дослідженої проблеми, зокрема професійно-мовленнєвої підготовки педагога-нефілолога за умов багатомовності у Придністров'ї. Визначено комунікативний зміст навчання професійного мовлення у педагогічному нефілологічному середовищі. Розроблено критерії даної підготовки педагога-нефілолога, що дозволило виділити чотири групи студентів за ступенем сформованості відповідних умінь і навичок, а саме: з високим, достатнім, середнім і низьким рівнем. Запропоновано методику, яка базується на текстоцентричному принципі та прогностичній моделі навчання і містить компоненти: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-змістовий, діяльнісно-оцінний, практико-технологічний. Розроблено програму курсу "Основи професійного мовлення". Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-913.33 + Шифр НБУВ: РА349320
|