Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (13)Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Вольченко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Витвицький В. С. 
Підвищення ефективності пар тертя вентильованих дисково-колодкових гальм автомобілів з урахуванням енергонавантаженості їхніх дисків / В. С. Витвицький. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена розробленню методів оцінки теплового балансу та обґрунтуванню необхідності підвищення ефективності охолодження вентильованих дисків дисково-колодкового гальма вантажного автомобіля марки MAN. Розроблено двовимірну теплову модель пари тертя «накладка-диск» для прогнозування її теплопередавальної здатності при стендових та експлуатаційних випробуваннях. Методом скінченно-елементного моделювання досліджено вплив теплових струмів, механічних і теплових напружень, а також їх градієнтів на зародження та розвиток мікротріщин на поясах тертя різних типів дисків. На основі методу математичного планування експерименту отримано регресійні рівняння для визначення основних конструктивних і вагових параметрів різних типів дисків гальм всіх категорій транспортних засобів. Оцінено ресурс накладок колодок гальма вантажного автомобіля.^UThe dissertation is devoted to the development of methods for estimating the thermal balance and to substantiate the necessity of increasing the efficiency of cooling of the ventilated discs of the disk-block brake of a MAN truck. The two-dimensional thermal model of the "overlay-disk" friction pair has been developed for prediction of its heat transferability during bench and operational tests. The method of finite element modeling has investigated the influence of thermal currents, mechanical and thermal stresses, as well as their gradients on the origin and development of microcracks on friction belts of different types of disks. Based on the method of mathematical planning of the experiment, regression equations were obtained for determining the basic design and weight parameters of different types of brake discs of all categories of vehicles. Estimated resource of brake pad liners.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського