1. |
Вітковська О.І. Психологічні умови професійного самовизначення випускників середніх шкіл у процесі профконсультації: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.І. Вітковська ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.Проведено теоретичний аналіз підходів до вивчення та визначення змісту поняття "самовизначення особистості" у його аспектах, з'ясовано психологічний зміст професійного самовизначення в контексті цілісного самовизначення особистості в раньому юнацькому віці. Запропоновано концептуальну модель професійного самовизначення особистості як її життєвої проблеми. В структурі проблеми професійного самовизначення особистості виділено головні компоненти: проблему самореалізації особистості, вибору та адаптації. Розроблено методику індивідуальної клієнто-орієтованої профконсультаційної бесіди, спрямованої на допомогу старшокласникам у розв'язанні психологічних проблем, що ускладнюють процес його професійного самовизначення. Виявлено, що клієнто-орієнтована профконсультаційна бесіда є суттєвим чинником професійного самовизначення через сприяння позитивним змінам у суб'єктивному сприйнятті клієнтами проблемної профорієнтаційної ситуації. Виявлено інтегративні ціннісно-мотиваційні чинники, які обумовлюють успішне професійне самовизначення особистості у клієнто-орієнтованій профконсультації. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734 с + Ч421.351.6 + Шифр НБУВ: РА321689
Рубрики:
|