Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (55)Книжкові видання та компакт-диски (50)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=ГАНТ$<.>+<.>A=ЛІНДА$<.>+<.>A=МУЛЛАЛІ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Гант 
Особливості порушень когнітивних функцій у хворих на розсіяний склероз: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.04 / Олена Євгенівна Гант ; Харківська медична академія післядипломної освіти. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.016.25
Шифр НБУВ: РА365584

Рубрики:

      
2.

Лінда С.М. 
Стилістичні та архітектурно-композиційні аспекти розвитку архітектури Львова періоду історизму у XIX-поч. XX ст.: Автореф. дис... канд. архіт.: 18.00.01 / С.М. Лінда ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 1999. — 16 с. — укp.

Проведене наукове узагальнення результатів попередніх досліджень з історії архітектури Львова даного періоду. На основі розробленої методики стилістичного і архітектурно-композиційного аналізу визначені закономірності у розвитку стильових і архітектурно-композиційних вирішень в архітектурі споруд Львова доби історизму. Проведений порівняльний аналіз процесів розвитку архітектури даного періоду з передовими загальноєвропейськими і визначені особливості львівського шляху розвитку. Виявлене значення архітектури доби історизму для подальших процесів архітектурного розвитку Львова.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ113(4УКР-2ЛВО)5/6

Рубрики:

      
3.

Ареф Аль Равашдех С. Х. 
Дизайн візуальних комунікацій об'єктів культурної і природної спадщини Йорданії / С. Х. Ареф Аль Равашдех. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкти культурної та природної спадщини Йорданії, володіючи не лише мистецькою та естетичною цінністю, а й економічною значимістю, є важливою складовою туристичної галузі. Об'єктом дослідження є дизайн візуальних комунікацій об'єктів культурної та природної спадщини Йорданії. Предметом дослідження є сучасний стан, принципи та перспективи формування дизайну візуальних комунікацій об'єктів культурної та природної спадщини Йорданії. В роботі комплексно досліджено дизайн візуальних комунікацій об'єктів культурної та природної спадщини Йорданії; сформульовано комплекс чинників, що впливають на формування дизайну візуальних комунікацій у Йорданії; визначено принципи формування дизайну візуальних комунікацій об'єктів культурної та природної спадщини Йорданії; сформульовано перспективи розвитку дизайну візуальних комунікацій об'єктів культурної та природної спадщини Йорданії. В дослідженні Удосконалено розуміння культурно-мистецького розвитку Йорданії; розширено методику дослідження дизайну візуальних комунікацій. Матеріали дисертації можуть використовуватися при розробці теоретичних дисциплін (історія світового дизайну, історія графічного дизайну, історія і теорія дизайну предметно-просторового середовища; мистецтво Близького Сходу, історія світової художньої культури, історія мистецтва тощо). Основні положення дослідження можуть стати в нагоді у практичній підготовці майбутніх дизайнерів; атрибуції творів; при розробці критеріїв оцінки проектів у галузі дизайну.^UCultural and natural heritage sites are an important part of Jordan's tourism industry. They have artistic and aesthetic value as well as economic significance.The object of research is the design of visual communications of cultural and natural heritage sites of Jordan. The subject of the research is the current state, principles and prospects of forming the design of visual communications of cultural and natural heritage sites of Jordan. The paper comprehensively studies the design of visual communications of cultural and natural heritage sites of Jordan; a set of factors influencing the formation of visual communication design in Jordan has been formulated; the principles of formation of design of visual communications of objects of cultural and natural heritage of Jordan are defined; the prospects of development of design of visual communications of objects of cultural and natural heritage of Jordan are formulated. The study improved understanding of Jordan's cultural and artistic development; the methodology of research of design of visual communications is expanded. The dissertation materials can be used in the development of theoretical disciplines (history of world design, history of graphic design, history and theory of subject-spatial environment design; Middle Eastern art, history of world art culture, art history, etc.). The main provisions of the study can be useful in the practical training of future designers; attribution of works; when developing criteria for evaluating projects in the field of design.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Квасниця Р. Б. 
Дизайн просторів для презентації модних колекцій / Р. Б. Квасниця. — Б.м., 2021 — укp.

Метою дослідження є сформувати принципи та вдосконалити методику дизайну просторів для презентації модних колекцій. Для досягнення мети поставлено такі завдання: розглянути теоретико-методологічні передумови проведення дослідження, які включають стан вивчення питання, аналіз еволюції та формування методики дослідження; проаналізувати чинники, що впливають на дизайн просторів для презентацій модних колекцій; встановити залежність між типами модних брендів та рівнем дизайну презентаційного простору; проаналізувати складові дизайну просторів для презентацій модних колекцій, розглянути супровідну діяльність; сформулювати принципи та вдосконалити методику проєктування просторів для презентації модних колекцій; окреслити перспективи розвитку. Об'єктом дослідження є простори для презентації модних колекцій. Предметом дослідження є складові, принципи та методика дизайну просторів для презентацій модних колекцій. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше комплексно проаналізовані простори для презентації модних колекцій з аспекту їхнього предметного наповнення, визначено комплекс чинників, що впливають на організацію та проєктування презентаційних просторів, сформовано системну модель простору для презентацій та проведено її аналіз, розроблено поняття «класи дизайну презентаційних просторів» та сформовано принципи їх проєктування. Теоретичне та практичне значення дослідження полягає в тому, що у дослідженні поглиблено та систематизовано сучасні знання про проєктування презентаційних просторів. Теоретичні висновки дослідження рекомендовано використати у навчальному процесі, у курсовому та дипломному проєктуванні, а також у розробці навчально-методичної літератури. Матеріал дослідження доповнює лекційні курси з історії та теорії дизайну. Результати дослідження можна використати у міських програмах при проведенні тижнів моди, у проєктуванні просторів для презентації модних колекцій.^UThe thesis researches the stage design for clothes and accessories fashion collections shows. The relevance of this research is stipulated by the fact that the fashion stage being not only a narrow segment of designers' activity but also a wider area of cultural study have never been considered in scientific research before. In most cases, the researchers focused mainly on the analysis of fashion collections rather than stage designs. The accumulated material and overall experience in designing stages haven't been analyzed and properly arranged in the corresponding literature. This thesis aim is to lay down principles and to improve methods of the stage design for fashion shows. For reaching the above aim we should set the following tasks: to consider the theoretical and methodological prerequisites of the research implementation that include a state of the study of the topic, analysis of evolution and establishment of the research methods; to analyze factors affecting the stage design for the fashion collections shows; to establish dependence between types of fashion brands and a class of the stage design; to formulate principles of designing stages for the fashion collections shows, improve the designing methods and draw up its development prospects. The object of the research is the stage for the fashion collections shows. The topics of the research are components, principles and methods of the stage design for fashion collections shows. The scientific novelty of the obtained results lies in the fact that it comprehensively analyzed spaces for demonstrating the fashion collections from an aspect of subject content, defined the set of causes that affect the organization and design of the demonstration spaces, formed a systematic model of space for demonstrations and it was analyzed, developed a concept of “demonstration space design classes” and formed principles of its design. The theoretical and practical significance of the research is that the given research deepens and systemizes modern knowledge about the design of demonstration spaces for fashion shows. We recommend using theoretical conclusions of the research in the educational process, in the course and diploma design as well as developing educational and methodical literature. The research material enhances the lecture courses on the history and theory of design. The research results could be used for city programs on holding fashion weeks, stage design for fashion collections shows.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Знак А. В. 
Інтерпретація класичного ордера в архітектурі Львова ХХ – початку ХХІ століття / А. В. Знак. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі вивчено морфологічну зміну класичного ордера на фасадах будівель Львова ХХ – початку ХХІ ст. Вдосконалено спеціальну методику дослідження інтерпретації класичного ордера на фасадах будівель. Проаналізовано попередні дослідження ордерної системи та визначено основні етапи її розвитку в історії архітектури. Виконано натурні дослідження класичного ордера, на основі яких розроблено типологію будівель та споруд із класичним ордером та їх класифікацію, а також визначено принципи застосування ордерної системи в архітектурі Львова ХХ – початку ХХІ ст. На основі виконаних графічних моделей будівель та креслень фасадів здійснено морфологічний аналіз класичного ордера, що дало змогу виявити зміни будови ордерної системи впродовж досліджуваного періоду. У роботі визначено способи інтерпретації класичного ордера в архітектурі Львова та виявлено їхні особливості на тлі світової та вітчизняної практики ХХ – початку ХХІ ст.^UThe dissertation is dedicated to the study of morphological changes in architectural order applied to the facades of Lviv buildings of the twentieth and early twenty-first centuries. Improvements have been introduced to the special methodology of architectural order interpretation. Previous studies of the order system have been analyzed and the key stages in its development have been put forward. Based on field research the typology of buildings and structures and order classification have been conducted as well as the principles of order application have been determined. Graphic models of buildings and facade drawings have been used to conduct morphological analysis of the classical order, which helps identify changes in order structure throughout the period under analysis. The paper outlines the ways of classical order interpretation in Lviv architecture and identifies their specific characteristics as compared to the world and domestic practices of the twentieth and early twenty-first centuries.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського