Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (30)Книжкові видання та компакт-диски (38)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=ГОЛИНСЬК$<.>+<.>A=ТЕТЯН$<.>+<.>A=РОМАНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Голинська Х.О. 
Партійно-політична відповідальність: зарубіжний та український досвід : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Х.О. Голинська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Систематизовано основні праці західних вчених, які розглядають різні аспекти політичної відповідальності політичних партій. Виокремлено головні тенденції сучасних досліджень і визначено основні чинники партійно-політичної відповідальності. Розглянуто чотири моделі партійної відповідальності, а саме, парламентаризм з двопартійною системою, парламентаризм з багатопартійністю, президенціалізм з двопартійністю та президенціалізм з багатопартійністю. Проаналізовано реалії політичної відповідальності партій в Україні, висвітлено головні проблеми, які перешкоджають підвищенню її рівня, та запропоновано рекомендації щодо їх подолання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф016.5 + Ф022.2
Шифр НБУВ: РА374420 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Войтович К. Г. 
Розбудова системи ресурсного забезпечення регіонів України в умовах децентралізації: концептуальні засади / К. Г. Войтович. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації теоретично обґрунтувано шляхи розвитку системи ресурсного забезпечення регіонів України та розроблено практичні рекомендації для визначення оптимальної траєкторії трансформаційних перетворень цієї системи в умовах децентралізації. Вивчено внесок науковців щодо удосконалення сучасних систем управління бюджетами як фінансової основи ресурсів регіону.Крізь призму структурних компонентів системи ресурсного забезпечення регіонів проаналізовано її сучасний стан в Україні. Визначено проблемні аспекти кожного структурного компоненту та взаємозв'язків між ними. Ґрунтуючись на аналізі історії становлення вітчизняної системи, окреслено основні характерні риси кожного етапу. На основі уточнення сучасного змісту поняття «регіон», а також синтезу понять «регіональне зростання – регіональний розвиток» виокремлено сутнісні ознаки ключової системної дефініції, надано її актуальне визначення. Побудовано теоретичну платформу, що містить нову, формульно версифіковану концепцію розподілу міжбюджетних трансфертів, засновану на узгодженні ресурсних інтересів носіїв та яка робить можливим подолання когнітивних властивостей системи ресурсного забезпечення в умовах переходу від регулятивної до децентралізованої системи регіонального управління. У форматі модельної дескрипції сформульовано підходи до комплексного оцінювання ефективності розподілу міжбюджетних трансфертів, яка заснована на статичному компоненті їх нормативної номенклатури та динамічному компоненті їх середньої трирічної частки в загальному обсязі трансфертів.^UThis dissertation research offers the solution of the relevant scientific problem concerning theoretical substantiation of ways of development of the system of resources provision to the Ukrainian regions and development of practical recommendations for definition of an optimal trajectory of transformational transformations of this system under the conditions of decentralization.In this work there is generalized and systematized relevant theoretical approaches in domestic and foreign scientific thought in general and concerning the use of new expanded approaches to regional resources management. Based on previous determination that the research is grounded, firstly, on the analysis of fundamental theories grounding its conceptual ideas concerning the system properties and also on the use of modelling method. Secondly, the scientific source of the dissertation research is the works on generalization of the developments of domestic and foreign scientists concerning functioning of the system of resource provision and component parts thereof.Modernized determination of the efficiency has been carried out through estimation of opportunities to minimize expenditures upon reaching the set result and increase of result upon stable level of expenditures. As for the strategies as instruments of arrangement of the interests of regions and communities in the legislation and actually formed sufficient practices concerning efficiency thereof, at that an excessive standardization and often formalistic approach are noted. There are no approaches to estimate efficiency of instruments of regional management linked with approval of resource interests within domestic regulations and practices. Model has been built, it is the basis for new, formula-versioned concept of allocation of inter-budget transfers grounded on arrangement of interests of carriers and that enables to overcome cognitive properties of the system of resource provision within the terms of transition from regulative to decentralized system of regional administration. In the format of model description, the methodology of complex estimation of inter-budget transfers allocation efficiency has been formalized, it is grounded on static component of their regulative nomenclature and dynamic component of their three-year share in the general scope of transfers. Through determination of the main groups of functional instruments involved into model connections, the content of mechanistic field has been grounded and also there is proposition of the classification of mechanisms under the level of impact thereof on the arrangement of resource interests of regions and communities.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Односталко Д. В. 
Система публічного управління у сфері економічної безпеки України: автореферат дис. ... д.філософ : 281 / Д. В. Односталко. — Б.м., 2024 — укp.

У вступі до дисертації обґрунтовано актуальність дослідження, сформульовано мету та завдання, визначено об’єкт та предмет дослідження. Розкрито наукове та практичне значення дисертаційного дослідження. Перший розділ присвячено узагальненню та систематизації теоретико-методологічних засад формування системи публічного управління у сфері економічної безпеки в Україні. Досліджено особливості економічної безпеки держави як об’єкта публічного управління. Акцентовано увагу на концептуальних основах формування поняття «економічна безпека держави» та представлено його еволюцію на сучасному етапі. Для усвідомлення сучасного розуміння економічної безпеки держави системно розглянуто історичну ретроспективу цього явища. Розроблено підхід до комплексної оцінки рівня економічної безпеки через обрахунок показників у розрізі складових, а саме: економічне зростання та стабільність, фінансова стійкість, зовнішньоекономічна активність, промисловий та технологічний розвиток, енергетична безпека, соціальна стабільність, забезпечення продовольчої безпеки, політична та геополітична стабільність. Запропоновано структурувати економічну безпеку держави на основі сфер економічної діяльності, разом з тим, не ускладнювати перелік її складових, виділяючи макроекономічну, фінансову, зовнішньоекономічну, інноваційно-інвестиційну та виробничу.Запропоновано трактувати поняття економічної безпеки як стан, в якому економіка країни чи регіону забезпечена стійкістю, стабільністю та здатністю протистояти внутрішнім та зовнішнім загрозам, які можуть негативно вплинути на її функціонування, розвиток та добробут. Економічна безпека передбачає забезпечення надійності фінансово-економічних систем, стійкості до економічних криз, резервів для подолання зовнішніх та внутрішніх шоків, а також здатність зберігати і підтримувати стійкий рівень розвитку, зайнятості та соціального забезпечення населення.Доведено, що загроза економічній безпеці держави (об’єкта) – це намір і можливість суб’єкта завдати шкоди відповідно до поставленої мети, в той час як небезпека являє собою лише можливість нанесення збитку. Якщо ж розглядати мету діяльності суб’єкта з позиції захисту від загроз, то об’єктами економічної безпеки виступатимуть економічні інтереси, по відношенню до яких суб’єктом буде вжито заходів і дії запобіжного характеру. Комплексність взаємодії загроз, які взаємопов’язані та взаємообумовлені спільними деструктивними факторами, що є джерелами цих загроз, обумовлює певну складність їх класифікації. Найбільш поширеним є їх поділ за місцем виникнення на внутрішні та зовнішні по відношенню до об’єкта безпеки. Зовнішні загрози виникають у зовнішньому середовищі об’єкта, а внутрішні зумовлені станом самого об’єкта безпеки. Визначено, що забезпечення економічної безпеки в Україні вимагає побудови системи публічного управління у сфері економічної безпеки, що має виходити з мети даної системи, яку запропоновано трактувати як забезпечення такого стану національної економіки, який дає змогу зберігати стійкість до внутрішніх та зовнішніх загроз держави, забезпечувати високу конкурентоспроможність у світовому економічному середовищі та здатність національної економіки до сталого та збалансованого зростання.Компонентами системи управління у статиці визначено функції, структуру, кадри, інформацію, технології, техніки, та методи керування. Визначення складових (елементів) системи має базуватися на реалізації управлінських функцій системи. Доведено, що побудова системи публічного управління, зокрема у сфері економічної безпеки, має виходити також з суб’єктно-об’єктного підходу, тобто враховувати не лише інституції, які приймають рішення щодо питань забезпечення економічної безпеки (керуючу підсистему), а і керовану підсистему, тобто об’єкт управління. Визначено, що система публічного управління у сфері економічної безпеки представляє собою комплекс організаційних, інституційних, правових та функціональних структур, які спрямовані на забезпечення стійкості, захисту та розвитку економічної сфери держави в умовах потенційних загроз та ризиків, включаючи військові конфлікти, зовнішні агресії, терористичні атаки, економічний тиск, кібератаки та інші небезпеки.Опрацьовано теоретичні засади побудови системи публічного управління шляхом уточнення її мети, об’єкта управління, суб’єкта управління, функцій та принципів управління. Запропоновано формулювання цілей та завдань основних складових функціонування системи публічного управління у сфері економічної безпеки, які спільно спрямовані на забезпечення стійкості, стабільності та захищеності економіки від різних викликів та загроз, які можуть виникнути.У другому розділі досліджено основні етапи р^UThe introduction to the dissertation substantiates the relevance of the research, formulates the goal and task, defines the object and subject of the research. The scientific and practical significance of dissertation research is revealed.The first chapter is devoted to the generalization and systematization of the theoretical and methodological foundations of the formation of the public administration system in the sphere of economic security in Ukraine.Peculiarities of economic security of the state as an object of public administration have been studied. Attention is focused on the conceptual foundations of the formation of the concept of "economic security of the state" and its evolution at the current stage is presented. In order to understand the modern understanding of the economic security of the state, the historical retrospective of this phenomenon is systematically considered. An approach to comprehensive assessment of the level of economic security has been developed through the calculation of indicators in terms of components, namely: economic growth and stability, financial stability, foreign economic activity, industrial and technological development, energy security, social stability, ensuring food security, political and geopolitical stability. It is proposed to structure the economic security of the state on the basis of spheres of economic activity, at the same time, not to complicate the list of its components, highlighting macroeconomic, financial, foreign economic, innovation-investment and production.It is proposed to interpret the concept of economic security as a state in which the economy of a country or region is provided with stability, stability and the ability to resist internal and external threats that can negatively affect its functioning, development and well-being. Economic security involves ensuring the reliability of financial and economic systems, resistance to economic crises, reserves for overcoming external and internal shocks, as well as the ability to preserve and maintain a sustainable level of development, employment and social security of the population.It is proven that the threat to the economic security of the state (object) is the intention and ability of the subject to cause harm in accordance with the set goal, while the danger is only the possibility of causing damage. If we consider the purpose of the subject's activity from the standpoint of protection against threats, the objects of economic security will be economic interests, in relation to which the subject will take measures and actions of a preventive nature.The complexity of the interaction of threats, which are interconnected and mutually determined by common destructive factors that are the sources of these threats, determines a certain complexity of their classification. The most common is their division by place of occurrence into internal and external in relation to the security object. External threats arise in the object's external environment, and internal threats are determined by the state of the security object itself.It was determined that ensuring economic security in Ukraine requires the construction of a system of public management in the field of economic security, which should be based on the goal of this system, which is proposed to be interpreted as ensuring such a state of the national economy, which allows maintaining resistance to internal and external threats to the state, ensuring high competitiveness in the global economic environment and the ability of the national economy for sustainable and balanced growth.Functions, structure, personnel, information, technologies, techniques, and management methods are defined as components of the management system in statics. The definition of components (elements) of the system should be based on the implementation of management functions of the system. It is proven that the construction of a public administration system, in particular in the field of economic security, should also be based on the subject-object approach, i.e. take into account not only the institutions that make decisions on issues of economic security (the governing subsystem), but also the governed subsystem, that is, the management object.It was determined that the system of public administration in the field of economic security is a complex of organizational, institutional, legal and functional structures aimed at ensuring the stability, protection and development of the economic sphere of the state in conditions of potential threats and risks, including military conflicts, e


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського