Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (95)Книжкові видання та компакт-диски (85)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=ДОВЖУК$<.>+<.>A=ТАТЬЯН$<.>+<.>A=НИКОЛАЕВН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Татьяненко О.В. 
Клініко-функціональні критерії обмежень життєдіяльності при гіпертонічній хворобі II стадії: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.11 / О.В. Татьяненко ; Дніпропетр. держ. мед. акад., АМН України. Ін-т гастроентерології. — Д., 2005. — 23 с. — укp.

Проведено досліження обмежень життєдіяльності в аспекті вивчення проблеми удосконалення медико-соціальної експертизи за гіпертонічної хвороби (ГХ) II стадії. В результаті комплексного обстеження встановлено, що ГХ II стадії характеризується різноманітністю структурно-функціональних змін серцево-судинної системи, що свідчить про клінічну та патогенетичну гетерогенність проявів даної стадії захворювання й обумовлює диференційовані підходи щодо оцінки обмежень життєдіяльності. Уточнено патогенетичні взаємозв'язки, які відображають негативний вплив гіпертрофії лівого шлуночка (ГЛШ) на функціонування системи кровообігу у хворих на ГХ. Встановлено, що прогресування ГЛШ супроводжується розвитком автономної дисфункції серця, а у випадку формування даної патології за концентричним типом, у порівнянні з ексцентричним, відзначено вищі рівні артеріального тиску (АТ) за даними добового моніторування та вірогідне зниження часових показників варіабельності серцевого ритму (ВСР). Встановлено, що рівень реакції систолічного АТ на фізичне навантаження у хворих на ГХ поєднаний з рівнем систолічного АТ за даними добового моніторування АТ та зворотно пов'язаний зі статистичними та спектральними параметрами добової ВСР. Виявлено, що на формування обмежень життєдіяльності за ГХ II стадії впливають тривалість захворювання, ступінь і характер артеріальної гіпертензії, ступінь і геометричний тип ГЛШ, а також тип гемодинамічної реакції на фізичне навантаження. Розроблено диференційовані критерії функціонального стану серцевої діяльності, які рекомендовано використовувати під час проведення медико-соціальної експертизи для встановлення оцінки обмежень життєдіяльності хворих на ГХ II стадії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030-3 +
Шифр НБУВ: РА336310

Рубрики:

      
2.

Татьянчикова І.В. 
Особливості формування життєвих орієнтацій в учнів допоміжної школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / І.В. Татьянчикова ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі формування у розумово відсталих учнів життєвих орієнтацій. З'ясовано психологічний зміст життєвих орієнтацій, визначено їх види, складові і механізми становлення, показники сформованості; виявлено особливості життєвих орієнтацій у розумово відсталих школярів стосовно професійної діяльності, матеріально-побутового добробуту, міжособистісних стосунків, непрофесійної сфери життєдіяльності; розроблено спеціальну систему корекційно-розвивальної роботи, спрямованої на формування вміння планувати життєві перспективи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241

Рубрики:

      
3.

Довжук О.В. 
Правове регулювання міжнародних приватних трудових відносин на сучасному етапі (матеріально-правовий аспект): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / О.В. Довжук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 17 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні проблеми, що виникають у процесі матеріально-правового регулювання приватних трудових відносин на сучасному етапі. Визначено місце та роль міжнародного приватного трудового права в системі сучасного міжнародного приватного права. Проаналізовано основні проблеми регулювання міжнародної міграції робочої сили на міжнародному та національному рівнях. Розглянуто питання запобігання нелегальній трудовій міграції. Охарактеризовано засоби регулювання окремих видів міжнародної трудової діяльності. Обгрунтовано пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства України, спрямовані на покращення матеріально-правового регулювання міжнародних приватних трудових відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х937 + Х911.14 +
Шифр НБУВ: РА346266

Рубрики:

      
4.

Татьянченко О.Г. 
Теоретичні основи прогнозування термопружних деформацій осьового інструменту і деталі і їх вплив на точність обробки отворів: Автореф. дис... канд. д-ра техн. наук: 05.03.01 / О.Г. Татьянченко ; Держ. вищ. навч. закл. "Донец. нац. техн. ун-т". — Донецьк, 2006. — 35 с. — укp.

Показано можливість підвищення точності обробки отворів осьовим лезовим інструментом за рахунок усунення похибок поздовжнього профілю отворів на підставі нових методів обробки з урахуванням особливостей контактних і термопружних процесів у зоні контакту інструмента та деталі. Розроблено комплексну математичну модель утворення похибки поздовжнього перетину отвору, що вперше враховує нелінійність термопружних деформацій деталі по глибині отвору, а також її пружно-пластичні деформації. За допомогою даної моделі встановлено, що основною причиною виникнення бочкоподібної форми на початку отвору є температурні деформації інструмента, а в середині та кінці отвору - температурні деформації деталі в зоні різання. Вперше запропоновано способи прогнозування форми та розмірів поздовжнього профілю отворів та ефективні методи усунення похибки поздовжнього перетину отворів у разі часткової обробки осьовим лезовим інструментом за рахунок використання прогресивних конструкцій інструмента та керування робочими процесами у зоні різання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К630.013.4-1 +
Шифр НБУВ: РА348016

Рубрики:

      
5.

Довжук Н. Ш. 
Психолого-педагогічний супровід пропедевтичної професійної адаптації майбутніх викладачів медико-біологічних дисциплін в умовах магістратури / Н. Ш. Довжук. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації вперше науково обґрунтовано, розроблено та експеримен-тально перевірено і впроваджено психолого-педагогічний супровід пропедев¬тичної професійної адаптації майбутніх викладачів медико-біологічних дисциплін в умовах магістратури у закладах вищої освіти. Обґрунтовано зміст і структуру пропедевтичної професійної адаптації, розроблено й упроваджено модель психолого-педагогічного супроводу пропедевтичної професійної адаптації майбутніх викладачів медико-біологічних дисциплін в умовах магістратури. Для підтвердження ефективності впровадження моделі проведено педагогічний експеримент, реалізовано науково-методичний супровід тренінгового експериментального навчання. За результатами формувального етапу експерименту здійснено діагностику рівнів пропедевтичної професійної адаптації майбутніх викладачів медико-біологічних дисциплін в контрольній та експериментальній групах. Аналіз експериментальних даних підтверджує позитивну динаміку та ефективність моделі психолого-педагогічного супроводу майбутніх викладачів медико-біологічних дисциплін в умовах магістратури і забезпечує прогнозований результат відповідно до гіпотези дослідження.^UIn the dissertation for the first time scientifically substantiated, developed and experimentally tested and implemented psychological and pedagogical support of propaedeutic professional adaptation of future teachers of medical and biological disciplines in the conditions of the master's degree in higher educational establishments. The content and structure of the propaedeutic professional based on the integrated application of the humanistic, axiological, systemic, competence, activity and personality-oriented approaches to the organization of master's training and self-organization in education and professional development. The model of psycho-pedagogical support of propaedeutic professional adaptation of future teachers of medical and biological disciplines in the conditions of master's degree in higher educational establishments is developed and implemented. It has been established that qualitative professional training of future teachers of medical and biological disciplines ensures their adaptation to scientific and pedagogical activity in higher educational institutions, which is a necessary condition for successful professional activity – medical and biological preparation of students. The scientific substantiation includes: definition of the structure and content, psychological and pedagogical conditions, development and implementation of a model of psychological and pedagogical support of propaedeutic professional adaptation of future teachers of medical and biological disciplines in higher educational. The content of psychological and pedagogical support of propaedeutic professional adaptation of future teachers of medical and biological disciplines in the conditions of a master's degree encompasses the theoretical foundations of the personal self-concept of professional formation, professional motivation, psychological and pedago¬gical principles of professional development and self-development of personality in conditions of scientific and pedagogical and research activity in higher educational establishments, psychophysiology, psychology yen labor, formation of professional competence of the teacher of biological and medical sciences, psychological and educational reflection, introspection and professional motivation for further profes¬sional growth and creative professional development, education professional success. Based on the realized theoretical analysis and empirical research in the process of the recording experiment, we have identified the structural components of the professional adaptation of future teachers of medical and biological disciplines in the conditions of master's training in higher educational institutions: axiological-value, cognitive, operational-technological and activity-reflexive. According to the components of the structure, the criteria of propaedeutic professional adaptation of future teachers of medical and biological disciplines of higher educational establishments and the formation of personal competence of professional adaptation to scientific and pedagogical activity. The basic concepts for substantiation of methodical support for providing of knowledge of future teachers of medical and biological disciplines of higher educational establishments are defined; the complex method of diagnostics and monitoring of propaedeutic professional adaptation in the process of master's training is developed. According to the results of the forming stage of the experiment, a control section was conducted, a level diagnosis was carried out and a positive dynamics of propaedeutic professional adaptation of future teachers of medical and biological disciplines in the conditions of master's training in the control and experimental groups. The analysis of empirical data confirms the effectiveness of implementation of the model of psychological and pedagogical support of future teachers of medical and biological disciplines in the conditions of the master's degree.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Довжук В. В. 
Теорія і практика підготовки магістрів фармації в університетах країн Центральної і Східної Європи: автореферат дис. ... д.пед.н. : 13.00.02 / В. В. Довжук. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації досліджено теорію і практику підготовки магістрів фармації в університетах країн Центральної і Східної Європи. За результатами здійсненого теоретичного аналізу з’ясовано передумови становлення організаційної структури підготовки магістрів фармації в університетах країн Центральної і Східної Європи. Схарактеризовано генезу освітнього рівня «магістр фармації» в історико-педагогічній ретроспективі, – від заснування університетської освіти вона зумовлена формуванням і становленням фармацевтичної справи, системи лікарського забезпечення в країнах Центральної та Східної Європи. Здійснено аналіз сучасного періоду розвитку організаційної структури підготовки магістрів фармації, досліджено фармацевтичний сектор і його вплив на структуру системи вищої фармацевтичної освіти в університетах країн Центральної та Східної Європи. Удосконалений зміст підготовки магістрів фармації в університетах Центральної і Східної Європи першочергово містить основи проєктування, побудови й оцінювання фармацевтичних систем якості, вивчення їхньої структури і функцій в умовах промислового виробництва фармацевтичних препаратів упродовж життєвого циклу, оскільки це є фундаментальною основою якісного лікарського забезпечення населення. Науково обґрунтовано і спроєктовано модель інтегрованого освітнього процесу підготовки майбутніх магістрів фармації в університетах Центральної та Східної Європи, складниками якої є методологічно-організаційний; експериментально-функціональний та моніторингово-оцінний блоки. Експериментальне дослідження ефективності впровадження моделі інтегрованого освітнього процесу підготовки магістрів фармації в університетах Центральної і Східної Європи проведено в умовах закладів вищої освіти України. В експериментальному дослідженні взяли участь студенти спеціальності 226 – «Фармація, промислова фармація», освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» Національного медичного університету імені О. О. Богомольця, Київського Міжнародного університету, Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова, Української військово-медичної академії, Національного університету «Львівська політехніка» загальною кількістю 387 осіб: на констатувальному етапі та 207 осіб на формувальному етапі експерименту 180 осіб. За результатами експериментального дослідження підтверджено ефективність впровадження моделі інтегрованого освітнього процесу підготовки магістрів фармації в університетах Центральної і Східної Європи в закладах вищої освіти України в умовах євроінтеграції.^UIn the dissertation the theory and practice training of masters of pharmacy in universities of the countries of Central and Eastern Europe are investigated. According to the results of the theoretical analysis, the preconditions for the formation of organization structure training of masters of pharmacy in universities of Central and Eastern Europe were clarified. Characterized by the genesis of educational level university education, it is due to the formation and formation of the pharmaceutical business, the drug supply system in Central and Eastern Europe.The analysis of the current period of development of organization structure training of masters of pharmacy, the pharmaceutical sector and its influence on the structure of the system of higher pharmaceutical education in the universities of Central and Eastern Europe.The improved content of training of masters of pharmacy in the universities of Central and Eastern Europe primarily contains the basics of design, construction and evaluation of pharmaceutical quality systems, study of their structure and functions in the industrial production of pharmaceuticals throughout the life cycle. The model of the integrated educational process of training of masters of pharmacy in the universities of Central and Eastern Europe, the components of which are methodological and organizational, is scientifically substantiated and designed; experimental-functional and monitoring-evaluation blocks.An experimental study of the effectiveness of the implementation of the model of integrated educational process training of masters of pharmacy in the universities of Central and Eastern Europe was conducted in the conditions of higher education institutions of Ukraine. The experimental study involved students majoring in 226 - "Pharmacy, Industrial Pharmacy ", educational and qualification level" Master "of the National Medical University named after O.O. Bogomolets, Kyiv International University, Vinnytsia National Medical University named after M. I. Pirogov, Ukrainian Military Medical Academy, National University" Lviv Polytechnic "in total 387 people: at the ascertainment stage and 207 people at the formative stage of the experiment, 180 people.The results of the experimental study confirmed the effectiveness of the implementation of the model of integrated educational process of training of masters of pharmacy in the universities of Central and Eastern Europe and in Ukraine in the context of European integration.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського