Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (181)Книжкові видання та компакт-диски (52)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=ДУЖИ$<.>+<.>A=ІГОР$<.>+<.>A=ДМИТРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Дужич Н. В. 
Вплив емоційного інтелекту та академічної мотивації на якість життя студентів-медсестер: автореферат дис. ... д.філософ : 223 / Н. В. Дужич. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертації наведено нове, науково-обгрунтоване теоретичне узагальнення та здійснено розв’язання актуального завдання, яке полягало у встановленні взаємозв’язку емоційного інтелекту, академічної мотивації і якості життя студентів-медсестер та їх асоціації з окремими кофакторами (віком, стажем роботи, наявністю нічних змін, шкідливих звичок, хронічних захворювань). Вперше в Україні встановлено зв’язок емоційного інтелекту, академічної мотивації та якості життя студентів-медсестер. Доведено, що зниження рівня емоційного інтелекту пов’язане із задовільною академічною успішністю, стажем роботи до 5 років, позмінною роботою та шкідливими звичками. При цьому задовільна академічна успішність асоціювалась зі зниженням пізнавального мотиву, мотиву досягнення, саморозвитку і самоповаги, а також інтроеційованої та екстернальної регуляції. Встановлено зв’язок академічної мотивації студентів-медсестер з академічною успішністю, віком студентів, стажем роботи та позмінною роботою. Автором зʼясовано, що на зниження фізичного компоненту здоров’я студентів-медсестер впливають вік понад 40 років, позмінна робота, стаж роботи понад 15 років, наявність шкідливих звичок і хронічних захворювань, тоді як на зниження психологічного компоненту здоров’я впливають стаж роботи до 5 років та понад 15 років, позмінна робота і шкідливі звички. При цьому встановлено, що у студентів-медсестер з низькою академічною успішністю вірогідно нижчі показники якості життя. Показано, що низька якість життя студентів-медсестер за фізичним та психологічним компонентами здоров’я асоціюється зі зниженням показників емоційного інтелекту, які прямо корелюють з академічною мотивацією.^UThe dissertation provides a new, scientifically based theoretical generalization and solves the current task, which consisted in establishing the relationship between emotional intelligence, academic motivation, and the quality of life of nursing students and their association with individual cofactors (age, work experience, presence of night shifts, bad habits, chronic diseases). For the first time in Ukraine, the relationship between emotional intelligence, academic motivation and the quality of life of nursing students was established. It has been proven, that a decrease in the level of emotional intelligence is associated with satisfactory academic performance, work experience up to 5 years, shift work and bad habits. At the same time, satisfactory academic performance was associated with a decrease in cognitive motive, achievement, self-development and self-esteem motives, as well as introjected and external regulation. The relationship between academic motivation of nursing students and academic performance, age of students, work experience and shift work was established.The author showed that the decrease in the physical health component of nursing students is influenced by age over 40, shift work, work experience of more than 15 years, the presence of bad habits and chronic diseases, while the decrease in the psychological health component is influenced by work experience up to 5 years and over 15 years, shift work and bad habits. At the same time, it was established that nursing students with low academic performance probably have lower quality of life indices. It was shown that the low quality of life of nursing students in terms of physical and psychological components of health is associated with a decrease in emotional intelligence indices, which are directly correlated with academic motivation.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Аль Ямані Н. А. 
Особливості антибіотикотерапії гострих панкреатитів: автореферат дис. ... д.філософ : 222 / Н. А. Аль Ямані. — Б.м., 2024 — укp.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського