Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Давидов С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Давидов С. І. 
Удосконалення технології одержання титану з заданим вмістом кисню: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.16.02 / С. І. Давидов ; Запоріз. держ. інж. акад. — Запоріжжя, 2010. — 22 с. — укp.

Встановлено, що спрощення та підвищення ефективності процесу виплавки титанових сплавів можливе за рахунок одержання титану губчастого із заданим вмістом кисню. Визначено закономірності впливу технологічних факторів процесу відновлення губчастого титану на його хімічний склад. Розроблено та науково обгрунтовано технологію одержання титану губчастого, легованого киснем шляхом введення кисню під час відновлення разом з аргоном. Висвітлено діапазон концентрацій кисню в аргоні. Досліджено вплив технології введення кисню на структуру та властивості титанових сплавів. Розроблено та впроваджено у виробництво на КП "ЗТМК" технологію одержання титану з підвищеним вмістом кисню, що забезпечує зниження собівартості зливків титану.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К345.16
Шифр НБУВ: РА374571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Позднишев М. О. 
Проектування капілярних роздільників фаз систем запуску двигуна у невагомості з використанням деформованих сітчастих елементів / М. О. Позднишев. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації досліджуються закономірності зміни проектних характеристик сітчастих роздільників фаз, таких як капілярна утримна здатність та гідравлічні втрати тиску в залежності від зміни кута переплетення волокон деформованих сітчастих елементів, коли форма чарунки змінюється з квадратної на ромбічну. Розроблені аналітичні залежності геометричних характеристик чарунки деформованого сітчастого елементу, та математичні моделі формування та переміщення поверхні розділу фаз через сітки полотняного і саржевого типів, що враховують просторову структуру плетіння. Встановлено, та експериментально підтверджено, що при деформуванні структури плетіння сітки зменшується еквівалентний діаметр її пор та зростає її коефіцієнт гідравлічного опору в залежності від значення кута переплетення волокон. Експериментально виявлена залежність коефіцієнту гідравлічного опору деформованих сітчастих елементів від значення кута переплетення волокон, що описується емпіричним коефіцієнтом форми, який має форму поліноміальної функції 3-ї степені. На основі отриманих наукових результатів розроблено інженерні методики розрахунку параметрів сітчастих роздільників фаз систем запуску двигуна в умовах невагомості в баках космічних літальних апаратів з використанням, в якості основного робочого елементу, деформованих сітчастих елементів. Їх використання дозволяє підвищити капілярну утримну здатність сітчастих роздільників фаз, та знизити гідравлічні втрати тиску у системі живлення паливом і, таким чином, знизити масу всього космічного апарату. Результати дисертаційної роботи, а саме математичні моделі, методики та рекомендації, використовуються у ДП «КБ «Південне», а також у навчальному процесі Дніпровського національно університету імені Олеся Гончара.^UIn the dissertation are investigated the dependence of the design characteristics of mesh phase separators, such as bubble point pressure and hydraulic pressure drop, depending on the angle of fiber weave of deformed mesh elements when a form of mesh elements cells changes from square to rhombic. Analytical dependences of the geometric characteristics of the deformed mesh element cell, and mathematical models of the formation and movement of the interface through the mesh of plain and twill types, taking into account the spatial structure of weaving, have been developed. It has been established and experimentally confirmed that when the mesh weaving structure is deformed, the capillary pore diameter decreases and its coefficient of hydraulic resistance increases, depending on the value of the fiber weaving angle. The dependence of the coefficient of hydraulic resistance of deformed mesh elements on the value of the fiber weaving angle, described by an empirical coefficient, which has the form of a polynomial function of the 3-rd degree, was experimentally found. On the basis of the obtained scientific results, engineering methods have been developed for calculating the parameters of the mesh phase separators of the engine starting systems in microgravity conditions in the tanks of spacecraft using, as the main working element, deformed mesh elements. Their use makes it possible to increase the bubble point pressure of the mesh phase separators and to reduce the hydraulic pressure drop in the fuel supply system and, thus, to reduce the mass of the entire spacecraft. The results of the dissertation work, namely, mathematical models, methods and recommendations, are used in the Yuzhnoye State Design Office, as well as in the educational process of the Oles Honchar Dnipro National University.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського