Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Дегтярьов М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Дегтярьов М.О. 
Вплив паратипових факторів на морфофункціональний статус молочної залози та якість молока у корів: Автореф. дис... канд. вет. наук: 16.00.06 / М.О. Дегтярьов ; Харк. зоовет. ін-т. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

Викладено результати досліджень по впливу підлог і стін різних конструкцій і застосування сучасних санітарно-гігієнічних засобів на підвищення морфофункціонального статусу молочної залози та якості молока у корів, здоров'я нетелів та подальшу продуктивність і маститостійкість первісток. Експериментально доведено та теоретично обгрунтовано доцільність застосування масажу вимені нетелів і первісток, що дозволяє у значній мірі компенсувати негативний вплив несприятливих умов утримання. Застосування безприв'язно-боксового утримання нетелів з організацією масажу вимені сприяє більш повному розвитку морфологічних, морфометричних ознак вимені, що підвищує продуктивність і якість молока у тварин та зменшує захворюваність їх маститом на 31,5%.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П60-64-60,022

Рубрики:

      
2.

Дегтярьов М. О. 
Вибір раціональних параметрів і зниження матеріаломісткості хвостових відсіків ракет-носіїв / М. О. Дегтярьов. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розробці підходу до системного проектування хвостових відсіків ракет-носіїв на основі аналізу нерівномірності розподілу напружень, фізичного експериментального дослідження та віртуального експерименту із застосуванням сучасних скінченно-елементних комп'ютерних технологій. Розроблено і застосовано алгоритм комп'ютерного моделювання поведінки оболонкової конструкції хвостового відсіку ракет-носіїв змінної жорсткості із застосуванням методу скінченних елементів та новий підхід до вагової оптимізації тонкостінних вафельних оболонкових конструкцій. З використанням напівемпірічної методики знаходження теплового потоку проведено числовий аналіз нестаціонарного напружено-деформованого стану відсіку утримання, викликаного температурними полями, обумовленими обтіканням надзвуковим потоком продуктів згорання маршової рухової установки. Розроблено методику і проведено експериментальне дослідження напружено-деформованого стану хвостового відсіку змінної жорсткості при статичному навантаженні. За допомогою розробленого підходу вперше проведена оптимізація хвостового відсіку ракети-носія "Антарес". Чисельно-експериментальний підхід до системного проектування і розрахунку нестаціонарного напружено-деформованого стану хвостового відсіку впроваджено в практику проектування на Державному підприємстві «Конструкторське бюро "Південне" ім. М.К. Янгеля».^UThe dissertation is devoted to the development of an approach to the systematic design of the tail compartments of launch vehicles based on the analysis of non-uniformity of stress distribution, physical experimental research and virtual experiment with the use of modern finite element computer technologies. An algorithm for computer modeling of the behavior of the shell structure of the tail compartment of the launch vehicles of variable stiffness using the finite element method and a new approach to the weight optimization of thin-walled wafer shell structures have been developed and applied. Using a semi-empirical method of finding the heat flux, a numerical analysis of the nonstationary stress-strain state of the holding compartment caused by temperature fields caused by the flow of the supersonic flow of combustion products of the marching propulsion system was performed. The technique is developed and the experimental research of a stress-strain condition of a tail compartment of variable rigidity at static loading is carried out. With the help of the developed approach, the tail section of the Antares launch vehicle was optimized for the first time. A numerical-experimental approach to system design and calculation of the unsteady stress-strain state of the tail section has been introduced into design practice at Design Bureau “Yuzhnoe” named after M.K. Yangel”.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського