Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Доля К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Доля К. В. 
Наукові основи ефективності експлуатації засобів транспорту у міжміському пасажирському сполученні / К. В. Доля. — Б.м., 2021 — укp.

У роботі було розглянуто питання дослідження основ експлуатації засобів транспорту при міжміських пасажирських перевезеннях. Встановлено, що процес експлуатації засобів транспорту при міжміських пасажирських перевезеннях не є ізольованим. Цим обумовлюється вплив середовища на кількісні показники параметрів експлуатації засобів транспорту при міжміських пасажирських перевезеннях, що відбувається завдяки можливості кількісних змін вхідних в систему параметрів. Визначено, що сучасний стан наукових підходів не в повній мірі враховує взаємозв'язок елементів системи експлуатації засобів транспорту при міжміських пасажирських перевезеннях в розрахунку базових параметрів функціонування даної системи. Доведено, що питання подальшого розвитку наукових підходів щодо особливостей урахування взаємного впливу кількісних характеристик процесу експлуатації засобів транспорту при міжміських пасажирських перевезеннях є актуальним й підлягає дослідженню. Результатами проведеної роботи визначено базові показники експлуатації засобів транспорту при міжміських пасажирських перевезеннях. До таких показників віднесено: кількість пересувань в мережі; обсяг перевезень; коефіцієнт пересаджуваності; транспортну роботу; середню дальність маршрутної їздки; середню дальність мережної їздки; коефіцієнт середньосистемного використання пасажиромісткості; потрібну кількість автобусів/вагонів. Згідно із проведеним аналізом методів та моделей розрахунків базових показників експлуатації засобів транспорту при міжміських пасажирських перевезеннях прийнято до роботи припущення, що зміна кількісних характеристик вхідних в систему параметрів або кількісних характеристик її елементів може призвести до зміни кількісних показників функціонування самої системи або її окремих елементів. Висунуто гіпотезу про можливість наявності залежностей базових показників експлуатації засобів транспорту при міжміських пасажирських перевезеннях від параметрів або елементів самого процесу експлуатації. В проведеному дослідженні було встановлено раніш невідомі параметри функції тяжіння, що забезпечує можливість в прогнозуванні кореспонденції пасажирів в дослідженій системі. Даним параметром є калібрувальний коефіцієнт, врахування впливу відстані між містами. Проведене порівняння отриманих теоретичних та експериментальних даних, за результатами якого встановлено статичну похибку розрахунків. Отримані відомості щодо параметрів досліджених кореспонденцій доповнили відомі наукові підходи щодо прогнозування параметрів функціонування процесу перевезень пасажирів із визначенням особливостей сезонних коливань попиту на перевезення, що забезпечує можливість в прогнозуванні кореспонденції пасажирів в дослідженій системі із застосуванням гравітаційного моделювання. Сформульована цільова функція удосконалення міжміських пасажирських перевезень, яка на відміну від запропонованих іншими дослідниками забезпечує врахування соціально-економічного стану у суспільстві. Запропонований підхід базується на математичному описі сумісної діяльності не тільки маршрутів, а й їх впливі на суспільну діяльність, враховуючи транспортну втому. Встановлено, що при зміні розподілу пасажиропотоків між автомобільною та залізничною маршрутними мережами відбуваються прямопропорційні зміни за лінійними залежностями кількісних характеристик базових показників функціонування самих систем, а саме: зміни кількості у маршрутній мережі, кількості перевезених пасажирів, транспортної роботи, зміни потрібної кількості транспортних засобів.^UThe question of research of bases of operation of means of transport at intercity passenger route transportations was considered in the thesis. It was established that the process of operation of means of transport in long-distance passenger traffic is not isolated. This determines the influence of the environment on the quantitative indicators of the parameters of such a process, due to the possibility of quantitative changes in the conditions of the mentioned operation of means of transport in long-distance passenger traffic. The paper uses a network analysis, which is used to formalize the transport process parameters. The definition of the straightness coefficient of the road network is given. The actual values of this coefficient of the object of research are calculated, which can be characterized by the quality of the drawing and the influence of road networks on the characteristics of the variants of connections between its nodes. In the study, previously unknown parameters of the gravity function were established, which provides an opportunity to predict the correspondence of passengers in the investigated system. This parameter is the calibration factor, taking into account the influence of the distance between cities. An experiment was conducted on theoretical and experimental studies. A comparison of the obtained theoretical and experimental data was conducted, the results of which showed the static error of calculations. The obtained information on the parameters of the investigated correspondence was supplemented by the well-known scientific approaches to forecasting the parameters of the operation of the process of transportation of passengers with the definition of the characteristics of seasonal fluctuations in demand for transportation, which provides an opportunity to predict the correspondence of passengers in the investigated system using gravitational modeling. It is established that when changing the distribution of passenger traffic between road and rail route networks there are direct proportional changes in linear dependences of quantitative characteristics of the basic indicators of the systems themselves, namely: changes in the number in the route network, the number of passengers transported, transport work, changes in the required number of vehicles. The logarithmic dependence of the average system coefficient of occupancy rate on the distribution of passenger flows between road and railway route networks is determined. It is proved that when changing the parameters of distribution of passenger traffic between automobile and railway route networks, the quantitative mean values of the average length of the route and medium network range of the ride are not significantly changed, and the transfer rate factor remains unchanged. It is determined that changing the speed of the route is such a factor that does not affect the quantitative values of the number of movements in the network, the transfer rate, the average distance of the route. At the same time, the existence of a polynomial dependence of the average system passenger capacity rate and the number of buses on the speed of route/network rides has been proved.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського