Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (11)Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=КАЧМАРЧИК$<.>+<.>A=СВІТЛАНА$<.>+<.>A=ГРИГОРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Качмарчик В.П. 
Німецьке флейтове мистецтво XVIII - XIX ст.: автореф. дис... д-ра мистецтвознав. : 17.00.03 / В.П. Качмарчик ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2009. — 32 с. — укp.

Розроблено історичну періодизацію німецького флейтового мистецтва XVIII - XIX ст. і визначено роль Й.Й. Кванца, Й.Г. Тромліна, А.Б. Фрюрстенау та Т. Бьома у формуванні німецької флейтової школи у контексті вивчення взаємозв'язку процесів удосконалення інструмента, розвитку флейтової технології та методики навчання грі на флейті. Розкрито творчі здобутки засновника німецької флейтової школи Й.Й. Кванца, послідовного реформатора конструкції інструмента Й.Г. Тромліна, віртуозів епохи класицизму Й.Б. Вендлінга та романтизму - А.Б. Фюрстенау. Досліджено інструментальну реформу Т. Бьома. У хронологічній послідовності розкрито пріоритетність його досягнень щодо удосконалення механіко-акустичної системи флейти. На підставі вивчення флейтових трактатів і шкіл XVIII - XIX ст. всебічно досліджено технологію виконавського процесу на флейті у даний період і виділено основні етапи його розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.722-73(4НІМ)4/5 +
Шифр НБУВ: РА367209

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Бойко П. А. 
Кларнет в оркестровому мисленні Дмитра Шостаковича / П. А. Бойко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено вивченню ролі кларнета в оркестровій музиці Д. Шостаковича. Зазначений напрям теми має комплексний характер і торкається як теоретичних проблем музикознавства, так і практичних завданьвиконавської діяльності кларнетистів. Констатовано, що у значному корпусі наукової літератури з різних аспектів творчості видатного симфоніста ХХ століття проблематика оркестрового мислення Д. Шостаковича і роль кларнета в цьому процесі залишаються майже не дослідженими.Науковим завданням дисертації є характеристика ролі кларнета відповідно до основних принципів оркестрового мислення Дмитра Шостаковича у творах різних жанрів, яке вирішується музикознавчою методологією, методами цілісного аналізу та компаративистики. У центрі уваги – темброво-акустичні і семантичні особливості кларнета – одного з ключових інструментів дерев'яної духової групи у Д. Шостаковича.^UThe dissertation is devoted to the study of the role of the clarinet in the orchestral music of D. Shostakovich. This direction of the topic is complex and concerns both theoretical problems of musicology and practical tasks of clarinetists. It is stated that in a significant body of scientific literature on various aspects of the work of the outstanding symphonist of the twentieth century, the problems of orchestral thinking of D. Shostakovich and the role of the clarinet in this process remained unexplored.The purpose of the dissertation is to characterize the role of the clarinet in accordance with the basic principles of orchestral thinking of Dmitry Shostakovich in the scores of works of various genres. It is solved by musicological methodology and, specifically, by methods of holistic analysis and comparative studies. The focus is on the timbre-acoustic and semantic-semantic features of the clarinet – one of the key instruments of the woodwind group in D. Shostakovich's works.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського