Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (13)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Кизенко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Кизенко В. І. 
Теоретико-методологічні засади проєктування змісту варіативного навчання у закладах загальної середньої освіти / В. І. Кизенко. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації подано результати дослідження теоретико-методологічних засад проєктування змісту варіативного навчання у закладах загальної середньої освіти. Визначено пріоритети, пов'язані з профілізацією загальної середньої освіти. Проаналізовано наукову літературу, чинні державні документи і навчальні програми, підручники і посібники з проблеми дослідження, обґрунтовано важливість дидактичних принципів формування варіативного компонента змісту освіти і схарактеризовано дидактичні функції курсів за вибором у процесі реалізації профільного навчання. Розглянуто змістово-процесуальний потенціал проєктування варіативного навчання як ресурс оновлення теоретико-методологічних засад проєктування змісту варіативного навчання і основ розвитку дидактичної системи варіативного навчання. Розроблено та обґрунтовано комплексну структурно-функціональну модель проєктування і реалізації варіативного змісту освіти. Схарактеризовано розроблені та обґрунтовані теоретичні засади здійснення діагностики ефективності реалізації змістово-процесуального потенціалу проєктування варіативного навчання. Розроблено та обґрунтовано організаційно-педагогічні умови реалізації змістово-процесуального потенціалу проєктування варіативного навчання як чинника моніторингу функціонування дидактичної системи варіативного навчання. Верифіковано результати наукового забезпечення і супроводу процесу реалізації змісту варіативного освітнього компонента у дидактичній системі варіативного навчання Київської гімназії східних мов № 1 (за підсумками Всеукраїнського експерименту 2012–2019 рр.). Доведено, що теоретико-методологічні засади проєктування змісту варіативного навчання у закладах загальної середньої освіти детермінуються потребою в науковому проєктуванні цілей (цілеутворення) освіти, що мають спрямовуватися у бік предметно-компетентнісної підготовки здобувачів профільної освіти задля забезпечення вільного орієнтування їх у житті і світі професій, сприяти у визначенні пріоритетів і цінностей майбутнього випускника закладу загальної середньої освіти у постійно змінюваних умовах під впливом політичних, соціально-економічних і соціокультурних трансформацій.^UThe dissertation presents the results of a research of the theoretical and methodological foundations of designing the content of variable education in institutions of general secondary education. The priorities related to the profiling of general secondary education have been determined. Scientific sources, current government documents and curricula, textbooks and manuals on the problem of research are analyzed, the importance of didactic principles for the formation of the variable component of the content of education is substantiated and the didactic functions of elective courses in a process of realization of profile education. The content-processual potential of the design of variable learning is considered as a resource of updating the theoretical and methodological foundations of designing the content of variable learning and the foundations of the development of a didactic system of variable education. A comprehensive structural and functional model of the design and implementation of the variable content of education was developed and substantiated. The developed theoretical foundations of the diagnostics of the effectiveness of the application of the content-procedural potential of the designing of variable learning are characterized. The organizational and pedagogical conditions for the implementation of the content-procedural potential of the design of variable learning as factors for monitoring the functioning of the didactic system of variable learning have been developed and substantiated. The results of scientific support and support of the process of implementing the content of the variable educational component in the didactic system of variable education of the Kyiv Gymnasium of Oriental Languages No. 1 were verified (based on the results of the All-Ukrainian experiment 2012–2019). The dissertation provides evidence that the theoretical and methodological foundations of the design of the content of variable education in general secondary education institutions are determined by the need for scientific design (creation of educational goals) of educational goals, which should cover subject-competence training in the context of profile education in order to ensure free orientation of pupil in the life and world of professions, to help in determining the priorities and values of the future graduate of the institution of general secondary education in conditions that are constantly changing under the influence of political, socio-economic and socio-cultural transformations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського