Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (111)Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Колесник А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Біологічні науки   
1.

Колесник А.В. 
Рід IScilla/I L. у флорі Українських Карпат (систематика, еколого-географічні, біологічні та популяційні особливості): Автореф. дис... канд. біол. наук.: 03.00.05 / А.В. Колесник ; НАН України. Нац. ботан. сад ім. М.М.Гришка. — К., 2003. — 24 с.: рис. — укp.

За результатами дослідження видового складу Scilla L. встановлено, що на всій території Українських Карпат зростає тільки S. bifolia subsp. subrtiphylla, а S. bifolia subsp. bifolia, S. amoena L. і S. nivalis Boiss не виявлено. Висвітлено питання поширення та еколого-фітоценотичної приуроченості S. bifolia subsp. subtriphylla. Детально вивчено малий і великий життєві цикли, річний цикл розвитку, фенологію, екологію цвітіння. Висвітлено особливості репродуктивної біології виду: потенційну й фактичну насіннєву продуктивність одного плоду, урожай насіння особин та популяцій, а також обчислено індекси відновлення досліджуваних популяцій. За результатами багаторічних спостережень за станом 10 популяцій Scilla bifolia subsp. subtritriphylla встановлено щільність, вікову, просторову та віталітетну структури модельних популяцій. Встановлено три біохорологічні групи популяцій, наведено вікові спектри модельних популяцій та базовий віковий спектр Scilla bifolia subsp. subtriphylla в регіоні Українських Карпат. Досліджено внутрішньовидову варіабельність 18-ти морфологічних ознак, структуру кореляційних зв'язків, проведено кластерний аналіз за комплексом ознак.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е522.912.12 Lil (4УКР3) +
Шифр НБУВ: РА324381

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Колесник А.О. 
Технологія м'ясних фаршевих виробів спеціального призначення з використанням напівфабрикату кісткового харчового: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.18.16 / А.О. Колесник ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено нову технологію виготовлення м'ясних фаршевих виробів спеціального призначення з використанням напівфабрикату кісткового харчового (НКХ) як джерела легкозасвоюваних біоорганічних сполук кальцію. Доведено Ca-донорську здатність НКХ. Встановлено, що внесення 7 % НКХ-порошку або 10 % НКХ-пасти до складу котлетного м'яса яловичини (з урахуванням сухих речовин) змінює функціонально-технологічні властивості фаршу. Вивчено структурно-механічні властивості виробів з НКХ. Досліджено структуру вологи та вологозв'язуючу здатність комбінованих м'ясних фаршів. Вивчено безпеку кулінарних виробів з НКХ за мікробіологічними показниками. Визначено вплив НКХ на технологічні показники термообробки та вихід м'ясних фаршевих виробів. Вивчено біологічну цінність і перетравлюваність білків м'ясних фаршевих виробів з НКХ травними ферментами in vitro. У медико-біологічному експерименті на лабораторних тваринах доведено засвоюваність біоорганічних сполук кальцію, що містяться у НКХ. Розроблено та затверджено нормативно-технологічну документацію на фарш "Кальцевітал", напівфабрикати м'ясні січені з даної сировини, здійснено їх впровадження у виробництво.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л924.8 +
Шифр НБУВ: РА356386

Рубрики:

      
3.

Колесник А. В. 
Методи підвищення ефективності обслуговування повітряного руху при виникненні позаштатних ситуацій у польоті / А. В. Колесник. — Б.м., 2021 — укp.

Вперше розроблено метод автоматизації процесу вироблення рішень для особливих випадків у польоті, який ґрунтується на запропонованих моделях, використанні процедури логічного виведення Метрополіса-Гастінгса та застосуванні байєсівського методу навчання, що дозволяє підвищити оперативність та обґрунтованість прийняття рішень диспетчером з використанням автоматизованої системи керування повітряним рухом.Удосконалено модель оцінки ризику альтернатив завершення польоту ПС в позаштатних ситуаціях, яка відрізняється від відомих застосуванням матриці ризиків виникнення авіаційних подій ІСАО, запропонованим підходом визначення ймовірності цих подій, що дозволяє підвищити описові можливості моделі та підвищує обґрунтованість прийняття рішень.Набув подальшого розвитку метод визначення альтернативи завершення польоту у позаштатних ситуаціях, який відрізняється від відомих використанням байєсівської моделі оцінки альтернатив завершення польоту, що дозволяє провести їх ранжування та підвищити обґрунтованість прийняття рішень диспетчером щодо завершення польоту ПС.^UThe dissertation develops a model for assessing the risk of emergency flight situations on the example of engine failure based on the Bayesian network. This model allows to calculate the probabilities of consequences of the specified danger, to determine the most probable consequence of the danger and the level of risk based on the ICAO classification and will increase the validity of the decision of the air traffic controller in emergency flight situations. As a decision-making criterion in the dissertation the criterion of minimization of risk of occurrence of undesirable consequences as a result of realization by the air traffic controller of the accepted decision is offeredA method for determining the alternative to the end of the flight in case of emergency situations in flight has been developed. Within the framework of the developed method, based on Bayesian networks, the following models have been built: a model for determining the possibility of continuing the flight, models for determining potential damage during landing at the aerodrome and the site. Due to the consideration in the built models of certain groups of factors that affect the outcome of the decision at each stage, the developed method will increase the validity of the decision of the aviation dispatcher in off-duty flight situations.A method for automating the decision-making process by an air traffic controller for special cases in flight has been developed. The method is based on probabilistic programming technology. The developed method involves building a probabilistic hierarchical model of an emergency situation based on the Bayesian network, assigning conditional and unconditional probabilities to the vertices of the network, creating a sample of learning examples to teach the created model to improve the quality of predicting future situations, choice of a model learning paradigm. The application of the developed method will increase the efficiency and validity of the decision of the aviation dispatcher in emergency flight situations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського