Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (10)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>A=Котик І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Котик І.В. 
Екзистенційний вимір людини в поезії Юрія Тарнавського: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / І.В. Котик ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2009. — 18 с. — укp.

Досліджено поезію Ю. Тарнавського у контексті її екзистенційної наснаженості. Висвітлено еволюцію проблематики, систематизовано й описано найважливіші елементи концептуального поля 'людина' в авторській поетичній картині світу. З'ясовано значний екзистенційний потенціал дослідженого матеріалу. Екзистенційні мотиви, які визначають одну з домінант творчості українсько-американського письменника та взаємопов'язують його твори, мають евристичний характер, а не виконують функцію ілюстрацій заздалегідь визначених ідей. Еволюцію творчості Ю. Тарнавського позначено тенденцією до звільнення образу людини від раціонального, тяжінням до підкреслення нераціонального у людській природі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СПО=411.4) Тарнавський Ю. 535 + Ш5(411.4=7СПО)-4 Тарнавський Ю. 535 +
Шифр НБУВ: РА362851

Рубрики:

      
2.

Котик І.О. 
Механізми рефлексії у процесі розвитку суб'єктності людини: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / І.О. Котик ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Розкрито психологічні механізми впливу рефлексії на становлення та розвиток суб'єктності індивіда, виявлено взаємозв'язок між рівнями розвитку рефлексії та суб'єктності. Розроблено, теоретично обгрунтовано та практично впроваджено оригінальну методику розвитку суб'єктності школярів шляхом розвитку їх рефлексії. Зазначено, що запропонована методика передбачає діалогічне пізнання певного етапу розвитку суспільства та засвоєння притаманного даному етапу рівня рефлексії, що є рефлексивним механізмом становлення суб'єктності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10 + Ю937-8 +
Шифр НБУВ: РА330338

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського