Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (13)Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Кровяков С. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Кровяков С. О. 
Експериментально-теоретичні основи підвищення довговічності легких бетонів для тонкостінних гідротехнічних споруд / С. О. Кровяков. — Б.м., 2019 — укp.

Об′єкт досліджень – структура і властивості модифікованих легких бетонів і фібробетонів на пористих заповнювачах для тонкостінних конструкцій гідротехнічних споруд; методи – фізико-механічні характеристики бетонів і сумішей визначалися відповідно до діючих нормативних документів на повіреному обладнанні. Застосовано оптимальне планування експериментів із використанням багатофакторного математичного моделювання, мікроскопічний і рентгенофазовий аналіз структури, аналіз технологічної пошкодженості композитів та цифровий аналіз кольорової гами декоративних бетонів; результати – розвинуто теоретичні основи і створено практичні методи підвищення довговічності бетонів на пористих заповнювачах для тонкостінних гідротехнічних споруд, зокрема залізобетонних плавучих. Запропоновано використання обробки пористого заповнювача, спрямованої на покращення його роботи у цементно-піщаній матриці. Вдосконалено рецептурні методи підвищення довговічності легких бетонів за рахунок їх комплексної модифікації і дисперсного армування; новизна – розвинуто теоретичні основи підвищення довговічності легких бетонів на пористих заповнювачах для тонкостінних конструкцій; виявлено закономірності зміни структури легких бетонів при експлуатації в конструкціях тонкостінних гідротехнічних споруд; доведена можливість покращення механічних властивостей і довговічності легкого бетону за рахунок гідрофобної обробки поверхні пористого гравію; доведено позитивний вплив технологічного прийому обробки пористих заповнювачів цементною суспензією на їх роботу в цементно-піщаній матриці; виявлено ефективність застосування дисперсного армування для бетонів на різних видах пористих заповнювачів; впроваджено – у навчальний процес ОДАБА, проект ДСТУ «Бетон суднобудівний. Технічні умови та технологія приготування», а також у практику будівельних організацій: Херсонський державний завод «Паллада», ТОВ «Камбіо», НВЦ «Екострой».^UThe object of the research – the structure and the properties of modified light concretes and fiber-concretes on porous fillers for thin-walled constructions of hydraulic structures; the methods – the physical and mechanical characteristics of concretes and mixtures were determined in accordance with the current normative documents with the authorized equipment. Optimal planning of the experiments with the use of multifactorial mathematical modeling, microscopic and X-ray diffraction analysis of the structure, the analysis of technological damage of composites and the digital analysis of color range of decorative concretes are used; the results –the theoretical foundations were developed and the practical methods for increasing the durability of concrete on porous aggregates for thin-walled hydrotechnical structures, in particular reinforced concrete floating were created. The use of porous filler processing, aimed at improving its action in the cement-sand matrix, is proposed. The methods for increasing the durability of lightweight concrete due to their complex modification and disperse reinforcement were improved; novelty – the theoretical foundations of durability increasing of light concrete on porous fillers for thin-walled structures have been developed; the mechanism of structure change of light concretes during the operation in the structures of thin-walled hydrotechnical structures was revealed; the possibility of improving the mechanical properties and durability of light concrete due to hydrophobic treatment of the surface of porous gravel has been proved; the positive influence of technological processing of porous fillers with a cement slurry on their work in the cement-sand matrix was proved; the effectiveness of disperse reinforcement application for concretes with different types of porous fillers was found; introduced – in the educational process of Odesa State Academy of Civil Engineering and Architecture, to the project of State Standard of Ukraine “Shipbuilding concrete. Technical conditions and manufacturing technology”, as well as in practice of construction organizations: Kherson State Plant "Pallada", Ltd "Cambio", Scientific and Production Center "Ecostroy".


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Дудник Л. В. 
Керамзитобетони для тонкостінних конструкцій морських гідротехнічних споруд / Л. В. Дудник. — Б.м., 2020 — укp.

Метою роботи є розробка керамзитобетонів для тонкостінних конструкцій морських гідротехнічних споруд, зокрема плавучих залізобетонних, з підвищеною довговічністю в умовах комплексної дії середовища експлуатації за рахунок використання раціональних типів цементів, суперпластифікатору і пористих пісків. Робоча гіпотеза роботи - довговічність керамзитобетонів в умовах комплексної дії середовища експлуатації тонкостінних конструкцій морських гідротехнічних споруд може бути забезпечена перерозподілом капілярно-пористої структури, що має сприяти підвищенню водонепроникності та морозостійкості матеріалу при забезпечені корозійної стійкості в сульфатному середовищі. Досягнути цього можливо завдяки використанню ефективних полікарбоксилатних суперпластифікаторів, що дозволяють отримувати суміші з гранично низьким В/Ц. Корозійна стійкість у сульфатному середовищі може бути забезпечена насамперед використанням сульфатостійкого цементу, а в умовах дефіциту даного в'яжучого в якості альтернати можна розглядати цементи з пуцоланом. Також для тонкостінних плавучих залізобетонних споруд актуальною є задача зниження середньої густини керамзитобетонів, досягнути чого без підвищення проникності матеріалу можна за рахунок використання пористих пісків з низькою проникністю, зокрема гранульованого піноскла. При необхідності надання керамзитобетонам морських гідротехнічних споруд декоративних властивостей найбільш простим методом вирішення завдання є використанням залізоокисних пігментів, які мають використовуватися одночасно з ефективними цементами і суперпластифікаторами, що забезпечують довговічність матеріалу.^UResearch objective is to develop of expanded concrete mixtures with high stability for thin-walled marine hydraulic structures, in particular floating reinforced concrete, taking into account the complex action of the operating environment and the possibility of using rational types of cements. The working hypothesis of work - expanded clay concrete is an effective and promising material for thin-walled hydraulic structures, in particular floating reinforced concrete. The stability of expanded clay concrete in the conditions of complex action of the operating environment of thin-walled marine hydraulic structures can be ensured by the introduction of modifiers that increase water resistance and frost resistance of the material, especially effective polycarboxylate type superplasticizers. Express condition for stability in seawater is the corrosion resistance of concrete in a sulfate environment, which can be ensured primarily by the use of sulfate-resistant cements – straight Portland cements and cements with pozzolana. Also relevant is the problem of reducing the average density of expanded clay concrete, which in the construction of hydraulic structures can be solved through the use of porous sands with low permeability, in particular granular foam glass. The problem of providing decorative properties to expanded clay concretes of marine hydraulic structures without deteriorating their durability can be solved by using iron oxide pigments simultaneously with effective superplasticizers.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Крижановський В. О. 
Модифіковані бетони і фібробетони для влаштування таpемонту жорстких дорожніх і аеродромних покриттів / В. О. Крижановський. — Б.м., 2023 — укp.

Об’єктом дослідження є бетони і фібробетони для ремонту та влаштування жорстких дорожніх і аеродромних покриттів. Методи досліджень: Фізико-механічні характеристики бетонів визначалися відповідно до чинних нормативів на обладнанні атестованої лабораторії; експериментальні дослідження бетонів виконувалися за оптимальним 2-х факторним планом. Побудова і аналіз експериментально-статистичних моделей проводилися із застосуванням спеціалізованої діалогової системи. Застосовувався рентгенофазовий аналіз структури бетонів і фібробетонів. Пошук оптимальних складів модифікованих фібробетонів проводився за комплексом отриманих моделей.Встановлено зміни фізико-механічних властивостей та структури бетонів жорстких дорожніх покриттів на різних типах цементів при застосуванні суперпластифікатора, а також метакаоліну. Виявлено ефективність застосування дисперсного армування сталевою анкерною фіброю бетонів для ремонту та влаштування жорстких покриттів. Підтверджено позитивний вплив дисперсного армування і прискорювача твердіння на адгезійну міцність дорожніх фібробетонів. Набуло подальшого теоретичного розвитку і експериментально підтверджено можливість поліпшення фізико-механічних властивостей бетонів для жорстких дорожніх та аеродромних покриттів за рахунок використання дисперсного армування, суперпластифікатора полікарбоксилатного типу і прискорювача твердіння. Оптимізовано склади швидкотердіючих сталефібробетонів для ремонту та влаштування жорстких покриттів. Розроблено і затверджено в промислових умовах регламент з технології приготування і застосування швидкотвердіючого сталефібробетону для глибинного ремонту жорстких покриттів автодоріг і аеродромів. Результати досліджень використовуються в Одеській державній академії будівництва та архітектури в освітньому процесі при підготовці магістрів спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія».^UThe object of the study is concrete and fiber concrete for repair and construction of rigid highway and airfield pavements. Research methods: physical and mechanical characteristics of concrete were determined in accordance with current standards using the equipment of a certified laboratory; experimental studies of concrete were carried out according to the optimal 2-factor plan. Formation and analysis of experimental-statistical models were carried out using a specialized dialogue system. X-ray phase analysis of the structure of concrete and fiber concrete was used. The search for optimal compositions of modified fiber-reinforced concrete was carried out using a set of models obtained.Changes in the physical and mechanical properties and structure of rigid highways pavements concrete on different cement types with using superplasticizer and metakaolin were established. The effectiveness of dispersed reinforcement with steel anchor fiber of concrete for repair and construction of rigid pavements has been revealed. The positive effect of dispersed reinforcement and hardening accelerator on the adhesive strength of road fiber concrete has been confirmed. The possibility of improving the physical and mechanical properties of concrete for rigid highway and airfield pavements with using of dispersed reinforcement, polycarboxylate type superplasticizer and hardening accelerator has been further theoretically developed and experimentally confirmed. The compositions of fast-hardening steel fiber concrete for repair and construction of rigid pavements have been optimized. Regulations on the technology for the preparation and use of fast-hardening steel fiber concrete for full-depth repair of rigid road and airfield pavements were developed and approved in industrial conditions. The results of the research are used at the Odesa State Academy of Civil Engineering and Architecture in the educational process in the preparation of masters of the specialty 192 "Construction and Civil Engineering".


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського