Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (8)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Крупський І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Путькалець Л. А. 
Аналітично-публіцистичні програми регіональноготелебачення України / Л. А. Путькалець. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації комплексно досліджено тенденції розвитку аналітично-публіцистичного мовлення на регіональному рівні телебачення України. Впершепроаналізовано жанрово-тематичний аспект програм державного телебаченняпід час складних суспільно-політичних процесів – Євромайдану, РеволюціїГідності, антитерористичної операції. Вивчено вплив цих процесів на специфікумовлення державних аудіовізуальних ЗМІ. Досліджено проведення телевізійноїреформи в Україні, а також її вплив на виробництво інформаційної продукції.Доведено, що державне мовлення в Україні упродовж свого існуваннязалежало від діючої влади. Значну частину ефіру відводили для інформуваннягромадськості про роботу представників влади різних рівнів. Необхідністьтелевізійної реформи загострилася під час Євромайдану та Революції Гідності,оскільки чимало фактів про ці події на державному телебаченні замовчували.Досліджено діяльність державного телебачення під час реорганізації, яказдійснювалася за принципом безперервності мовлення.^UThe dissertation explores the tendencies of development of analytical speechon the regional level of Ukrainian television. The genre-thematic aspect of statetelevision programmes has been analyzed for the first time during the complicatedsocio-political processes: EuroMaydan, Revolution of Dignity, anti-terroristoperation. The influence of these processes on the broadcasting specifics of stateaudiovisual mass media is explored. Realization of TV reform in Ukraine isinvestigated, as well as its influence on the production process of informationproducts.State broadcasting in Ukraine during its existence has been proved to bedepended on the ruling authorities. A significant part of the broadcast is allocated toinform the public about the work of government officials of different levels. It isfound out the inability of state television to defend the public interests during theEuroMaidan and Revolution of Dignity. Indeed, at the beginning of the protest, a lotof facts were kept silent. Then the need for television reform had become urgent, which consisted in reorganizing the state broadcasting into the public, based on theprinciples of truthfulness and objectivity, public interests would become a toppriority. It is determined that the quality of state TV programmes in Ukraineconsiderably inferior to information products of private TV channels. This hasbecome another important reason for reform.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Войтович Н. О. 
Правові, етичні та соціально-психологічні аспекти політичної реклами як складової соціальних комунікацій / Н. О. Войтович. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єктом дослідження є політична реклама як чинник соціальних комунікацій. Мета наукової роботи – проаналізувати соціально-психологічні аспекти політичної реклами як чинника соціальних комунікацій.Методи дослідження ґрунтуються на поєднанні загальнонаукових методів вивчення специфіки аналізу соціально-комунікаційних явищ. Опрацювання джерельної бази аналізу політичної реклами як соціально-комунікаційного феномена ґрунтувалося на застосуванні аналітико-синтетичного методу, що дало змогу сформулювати принципи й методи відбору, аналізу та узагальнення теоретичного матеріалу дослідження. Застосування методу контент-аналізу дозволило визначити ключові характеристики змістового наповнення політичної реклами в медіа. Використано порівняльно-історичний метод, принципи узагальнення, індукції та дедукції, а також застосовано психологічні методики М. Розенберга, Т. Лірі, Б. Смірнова, І. Шварца.Теоретичне значення одержаних результатів полягає в розробці та обґрунтуванні теоретичних аспектів обігу політичної реклами в межах наукової галузі 27 – соціальні комунікації. Практичне значення одержаних результатів полягає в можливості використання матеріалів та висновків дисертації для розуміння й подальшого аналізу феномена політичної реклами. Результати наукового дослідження можуть бути використані в навчальному процесі для студентів спеціальності 061 «Журналістика» галузі знань 06 «Журналістика». Аналіз сучасного стану політичної реклами у медіа, зокрема й прихованої, може бути використаний редакціями та журналістами для аналізу власної редакційної політики. Наукова новизна одержаних результатів зумовлена сучасними можливостями процесу формування та функціонування політичної реклами, підходами до аналізу проблеми обігу політичної реклами в масмедіа. При розв'язанні поставлених завдань у дисертації вперше: ‒ розроблено періодизацію політичної реклами та її класифікацію; ‒ виокремлено матеріали з прихованими елементами політичної реклами у друкованих періодичних виданнях; ‒ з'ясовано рівень ідентифікації прихованої політичної реклами аудиторією; ‒ запропоновано тест, що передує голосуванню на виборчій дільниці; ‒ представлено соціально-комунікаційну модель зростання політичного рейтингу; ‒ розроблено алгоритм взаємозв'язку політичної реклами та політичного вибору електорату. Удосконалено: ‒ кількісний та якісний аспекти ознак прихованої політичної реклами (політичної «джинси»);‒ диференціацію політичної реклами та політичної агітації; ‒ ідентифікацію політичної реклами в соціально-комунікаційній сфері. Набули подальшого розвитку: ‒ елементи вивчення ідентифікації політичної реклами у до- та передвиборчий періоди.^UThe object of the research is political advertising as a factor of social communication. The purpose is to study is to analyze the social and psychological aspects of political advertising as a factor of social communication.Research methods are based on a combination of general scientific methods of studying the specifics of the analysis of social and communication phenomena. The handling of the source base of the analysis of political advertising as a social and communication phenomenon was based on the application of the analytical-synthetic method, which allowed to formulate the principles and methods of selection, analysis and generalization of theoretical research material. The application of the method of content analysis allowed to determine the key characteristics of the content of political advertising in the media. The comparative-historical method, principles of generalization, induction and deduction are used, and also psychological methods of M. Rosenberg, T. Leary, B. Smirnov, I. Schwartz are applied.The theoretical significance of the results is to develop and substantiate the theoretical aspects of the circulation of political advertising within the scientific field 27 - social communications. The practical significance of the results is the possibility of using the materials and conclusions of the dissertation for understanding and further analysis of the phenomenon of political advertising. The results of scientific research can be used in the educational process for students of specialty 061 Journalism field of knowledge 06 Journalism. Analysis of the current state of political advertising in the media, in particular hidden, can be used by editors and journalists to analyze their own editorial policy.Scientific novelty of the study is due to the modern possibilities of the process of formation and functioning of political advertising, approaches to the analysis of the problem of circulation of political advertising in the mass media. In solving the tasks set in the dissertation for the first time: - the periodization of political advertising and its classification are developed; - materials with hidden elements of political advertising in print periodicals are highlighted; - the level of identification of hidden political advertising by the audience is found; - the test that precedes the voting at the polls is proposed; - a social and communication model of political rating growth is presented; - the algorithm of interaction between political advertising and political choice of the electorate is developed. The following points have been improved: - quantitative and qualitative aspects of the signs of hidden political advertising (political "jeans"); - differentiation of political advertising and political agitation; - identification of political advertising in the social and communication sphere. The following points have been further developed: - elements of the study of the identification of political advertising in the pre- and pre-election periods.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського