Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (63)Книжкові видання та компакт-диски (99)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Кузьменко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Кузьменко Н.М. 
Національна спрямованість змісту українських шкільних підручників з читання для молодших школярів (1857-1997): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Кузьменко ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертація містить дослідження генезису національного компоненту в українських шкільних підручниках з читання для молодших школярів за період 1857-1997 рр. У роботі висвітлено принципи відбору і структурування змісту навчальної літератури з читання для дітей молодшого шкільного віку. Визначено періоди підручникотворення на даному відрізку часу. Обгрунтовано мету і завдання створення нового покоління підручників для української початкової школи, що додало аргументів на користь стрижневого авторського положення про інтегруючу роль українознавства у процесі засвоєння національного компоненту змісту освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч311.1

Рубрики:

      
2.

Кузьменко Н. О. 
Правові засади організації та діяльності національних адміністративно-територіальних одиниць в Українській РСР у 1920-1930-х рр. / Н. О. Кузьменко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено комплексному аналізу правових засад організації та діяльності національних адміністративно-територіальних одиниць в Українській РСР у 1920-1930-х рр. В роботі розглянуто передумови утворення в Україні національних адміністративно-територіальних одиниць. Проаналізовано організаційно-правове забезпечення процесу національного адміністративно-територіального будівництва в УРСР. Досліджено особливості правового регулювання соціально-економічного та соціально-культурного розвитку національних районів та сільрад у різні періоди їх існування.^UThe dissertation is devoted to a comprehensive analysis of the legal principles of organization and activity of national administrative-territorial units in the Ukrainian SSR in the 1920-1930s. The work considers the preconditions of the formation of national administrative-territorial units in Ukraine. The organizational and legal23support of the process of national administrative-territorial construction in the USSR is analyzed. The peculiarities of legal regulation of socio-economic and socio-cultural development of national districts and village councils in different periods of their existence are investigated. The specifics of the functioning of national administrative-territorial units in the conditions of establishing a totalitarian regime in the country have been clarified.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Тулін К. С. 
«Розвиток середньої та вищої освіти національних меншин Румунії».: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / К. С. Тулін. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертація «Розвиток середньої та вищої освіти національних меншин Румунії» присвячена аналізу та дослідженню стану і тенденцій розвитку освітньої системи для національних меншин в Румунії. У ній розглядається динаміка змін у державній політиці в сфері освіти національних меншин, а також вплив цих змін на стан та якість освіти, яка доступна для представників національних меншин.Наголошується на значущості дослідження з огляду на мультиетнічний характер румунського суспільства та потребу забезпечення прав меншин на отримання якісної освіти мовою своєї національної меншини. У дисертації використовуються кількісні та якісні методи дослідження для аналізу різних аспектів проблеми.Ретельно розглядаючи історичний розвиток від часів соціалізму до сучасної інтеграції в Європейський Союз (далі – ЄС), дисертація відстежує зміни в законодавчому та соціальному контекстах, які сформували сучасний ландшафт освіти для меншин. Також зосереджується увага на соціальноекономічних факторах, які впливають на доступність та якість освітніхпослуг, підкреслюючи важливість мовної і культурної адаптації в навчальних програмах. Розглядаються зміни в законодавстві, рівні доступу до освіти, а також якість надання освітніх послуг.Основна частина дисертації сфокусована на детальному аналізі поточного стану освіти для національних меншин у Румунії. Розглядаються питання мови навчання, рівнів грамотності, доступу до вищої освіти, а також соціально-економічних умов, в яких перебувають представники меншин. Значна увага приділяється аналізу рівня включеності представників національних меншин до процесу вищої освіти, їх представленості в різних сферах функціонування держави. Особливу увагу приділено виявленню проблем та викликів, з якими стикаються національні меншини у процесі навчання в Україні, а також можливим шляхам їх подолання.^UThe dissertation «Development of Secondary and Higher Education of National Minorities in Romania» is devoted to the analysis and research of the state and development trends of the educational system for national minorities in Romania. It examines the dynamics of changes in state policy in the field of education of national minorities, as well as the impact of these changes on the state and the quality of education available to representatives of national minorities.The significance of the study is emphasized given the multi-ethnic nature of Romanian society and the need to ensure the rights of minorities to receive quality education in the language of their national minority. The dissertation uses quantitative and qualitative research methods to analyze different aspects of the problem.Carefully examining the historical development from the time of socialism to the modern integration into the European Union (hereinafter referred to as the EU), the dissertation traces the changes in the legislative and social contexts that have shaped the contemporary landscape of minority education. Attention is also focused on socio-economic factors that affect the availability and quality of educational services, emphasizing the importance of linguistic and cultural adaptation in educational programs. Changes in legislation, levels of access to education, as well as the quality of educational services are considered.The main part of the dissertation is focused on a detailed analysis of the current state of education for national minorities in Romania. The issues of the language of instruction, literacy levels, access to higher education, as well as the socio-economic conditions in which representatives of minorities are found are considered. Considerable attention is paid to the analysis of the level of inclusionof representatives of national minorities in the process of higher education, and their representation in various spheres of state functioning. Particular attention is paid to the identification of problems and challenges faced by national minorities in the process of education in Ukraine, as well as possible ways to overcome them.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського