1. |
Кухарчук Т.А. Організаційно-педагогічні умови адаптації молодих вчителів природничих дисциплін до роботи в школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.А. Кухарчук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.На підставі психолого-педагогічного аналізу літературних джерел розкрито суть поняття "професійна адаптація молодого вчителя природничих дисциплін", а також зміст структурних компонентів адаптації (інтегративно-особистісного, регулювально-технологічного, предметно-діяльнісного, самоактуалізаційного). Виявлено організаційно-педагогічні умови забезпечення успішної адаптації молодих учителів, а саме: спрямування їх педагогічної діяльності на усвідомлення цілей адаптації; функціональне педагогічне управління нею; реалізацію особистісно-орієнтованого підходу до організації процесу адаптації; системність в організації професійної адаптації вчителів природничих дисциплін. Експериментально перевірено ефективність реалізації даних умов. Розроблено модель управління адаптацією молодих учителів до роботи в школі. Визначено критерії та показники їх адаптованості - професійні й індивідуально-психологічні. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.467 + Ю952.14 + Шифр НБУВ: РА361597
Рубрики:
|