Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (70)Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Кучеренко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Кучеренко І.М. 
Політична етика у сучасних соціотрансформаційних процесах: український контекст: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / І.М. Кучеренко ; НАН України. Ін-т політ. і етнонац. дослідж. ім. І.Ф.Кураса. — К., 2007. — 17 с. — укp.

Розглянуто особливості функціонування політичної етики у вітчизняному політичному процесі. З'ясовано структурне місце розташування цього напрямку знань у предметно-методологічній базі політичної науки. Визначено основні принципи політичної етики та її суспільні функції. З метою з'ясування змісту та принципів політичної етики у історико-політичній ретроспективі досліджено та виокремлено фактори, за дії яких вона формувалася. Обгрунтовано актуальність інституалізації політичної етики як передумови політичної стабільності. З використанням широкої джерельної бази проаналізовано етичну складову політичного процесу в Україні на прикладі політичної полеміки та виборчих технологій. Розглянуто різновиди та механізми вітчизняних виборчих технологій, а також проблему їх тиражування, зокрема засобами масової інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053 +
Шифр НБУВ: РА350263

Рубрики:

      
2.

Кучеренко І.А. 
Система роботи з розвитку стилістичних умінь і навичок учнів (X - XI класи): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.А. Кучеренко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Уперше в українській лінгводидактиці визначено й експериментально перевірено ефективність запропонованої системи роботи з розвитку стилістичних умінь і навичок старшокласників. Науково обгрунтовано доцільність навчання рідної мови у функціонально-стилістичному аспекті. Проаналізовано стилістику мови та мовлення, визначено їх місце у курсі рідної мови у X - XI класах. Удосконалено технологію вивчення відомостей зі стилістики у старших класах. Визначено особливості зазначених занять. Запропоновано шляхи подальшого розвитку роботи зі стилістики у курсі рідної мови внаслідок переходу шкіл на 12-річне навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.37 +
Шифр НБУВ: РА336622

      
3.

Кучеренко І. І. 
Формування інформатичної компетентності майбутніх магістрів фармації в умовах дистанційного навчання / І. І. Кучеренко. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації вперше на основі комплексного наукового аналізу освітнього процесу у медичних (фармацевтичних) закладах вищої освіти теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено формування інформатичної компетентності студентів фармацевтичного факультету в умовах дистанційного навчання (ДН).Проаналізовано проблему створення інформаційного освітнього простору вітчизняних і зарубіжних медичних (фармацевтичних) закладів вищої освіти, використання засобів ДН в освітньому процесі професійної підготовки магістрів фармації «Охорона здоров'я» 226 Фармація, промислова фармація (другий магістерський рівень) при вивченні інформаційних технологій у фармації, підготовці до ліцензійних інтегрованих іспитів та єдиного державного компонентного іспиту.За результатами дослідження було виявлено нагальну потребу у використанні засобів дистанційного навчання у процесі вивчення інформаційних технологій у фармації на фармацевтичних факультетах медичних (фармацевтичних) закладів вищої освіти та як наслідок розроблено методику їх комплексного застосування у фаховій підготовці майбутніх фахівців фармацевтичного сектора у галузі охорони здоров'я України.Обґрунтовано використання засобів ДН в освітньому процесі медичних (фармацевтичних) закладів вищої освіти, застосування яких дає змогу суттєво вдосконалити сучасні методики навчання дисципліни «Інформаційні технології у фармації».Доведено доцільність використання засобів ДН як чинника підвищення ефективності навчання студентів М(Ф)ЗВО, що полягає, по-перше, у модернізації процесу підготовки майбутніх фахівців у частині програмного забезпечення освітнього процесу; по-друге, у професійно-спрямованому змістовому наповненні навчальних електронних курсів із дисциплін; по-третє, в інтеграції професійно-спрямованих інформаційних систем до інформаційно- освітнього навчального середовища ЗВО у процесі опанування дисципліни «Інформаційні технології у фармації», підготовці до ЄДКІ, КРОК 1 та КРОК 2 тощо.З'ясовано, що використання засобів ДН під час вивчення інформаційних технологій у фармації та підготовки до ЛІІ КРОК студентами фармацевтичних спеціальностей медичних (фармацевтичних) закладів вищої освіти забезпечує створення оптимальних умов для формування інформатичної компетентності, а також застосування набутих вмінь, навичок й способів дій у майбутній професійній діяльності. Автором обґрунтовано, що ці характеристики визначають інформатичну складову майбутніх магістрів фармації з дисципліни «Інформаційні технології у фармації», що характеризується як здатність використовувати означені технології та елементи ДН в повсякденному житті.^UThe thesis was first to theoretically justify, develop and experimentally test the formation of informational competence of students of medical and pharmacy specialties by means of distance learning (DL) on the basis of complex scientific analysis of the educational process in Higher Medical Educational Institutions.We have analyzed the state of research of the issues of creating an informational educational space of national and foreign Higher Medical Educational Institutions, the use of distance learning means in the educational process of professional training provided to Masters of Medicine and Pharmacy “Healthcare” 226. “Pharmacy” (level2 (Master)) in studying information disciplines and preparing for the licensing integrated examination KROK and the Unified State Component Examination.The results of the study revealed an urgent need for distance learning means in the process of studying disciplines of the informational cycle on pharmacy faculties of Higher Medical Educational Institutions and, consequently, methodologies of their complex implementation in professional training of future specialists of the pharmacy sector of Ukraine's Healthcare have been developed.We have justified the use of distance learning means in the educational process of Higher Medical Educational Institutions, which allowed for a substantial enhancement of modern methods of teaching information technologies and computer modeling in pharmacy.We have proved the expediency of distance learning means as a factor in boosting the effectiveness of teaching information technologies and computer modeling to pharmacy students of Higher Medical Educational Institutions. Firstly, it lies in the modernization of the training process of future specialists in regard to the educational process software; secondly, in the career-oriented content of educational electronic courses on the disciplines; thirdly, in the integration of career-oriented informational systems into the informational and educational environment of Higher Medical Educational Institutions in the process of mastering information technologies, computer modeling, etc.We have discovered that the use of distance learning means by pharmacy students of Higher Medical Educational Institutions in studying disciplines of the informational cycle and preparing for the Licensing Integrated Examination KROK ensures optimal conditions for the formation of informational competence as well as the application of acquired abilities, skills and modes of action in future professional activity. We have provided ample evidence to the effect that these factors determine the informational component of future Masters of pharmacy in informational technologies and computer modeling characterized by the ability to use information technologies and distance learning elements.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського