Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (101)Книжкові видання та компакт-диски (181)Журнали та продовжувані видання (14)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛІПІН$<.>+<.>A=ГЛІБ$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Глібов Р.В. 
Еколого-економічні перспективи розвитку ринку молока в Поліській зоні Житомирської області: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / Р.В. Глібов ; Держ. агроекол. ун-т. — Житомир, 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Розкрито суть поняття "ринок молока" на підставі критичного аналізу підходів до категорії ринок і узагальнення вітчизняного, зарубіжного досвіду функціонування ринку молока. Досліджено сучасний стан даного ринку на територіях, розташованих у зоні радіоактивного забруднення та виявлено проблеми його формування. Установлено, що пропозиція та попит на молоко не залежать від екологгічного фактора. Обгрунтовано параметри перспективного функціонування регіонального ринку молока. Розвинуто теоретичні положення щодо удосконалення діючих механізмів у системі обміну стосовно сільськогосподарських товаровиробників, зокрема поглиблено методологічне обгрунтування шляхів удосконалення ціноутворення та дотування з урахуванням чинників, які мають суттєвий вплив на активізацію кумулятивних процесів конструктивного розвитку регіонального ринку молока за умов трансформаційної економіки. Проаналізовано резерви підвищення попиту на молоко, конкурентоздатності сільськогосподарських товаровиробників всіх форм власності з урахуванням виробничої собівартості одиниці продукції. Наведено пропозиції щодо удосконалення функціонування даного ринку з застосуванням принципу комплексності, базуючись на інфраструктурі конкуренції у контексті інтеграції України у Всесвітню торговельну організацію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЖИТ)325.250-451.51 + У9(4УКР-4ЖИТ)421.511.5-28 +
Шифр НБУВ: РА333757

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ліпін М.В. 
Ідеологічні детермінанти людської життєдіяльності: соціально-філософський аналіз: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / М.В. Ліпін ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено соціально-філософський ааліз ідеологічних детермінант людської життєдіяльності. Наведено філософську характеристику феномену "ідеологія", розкрито генезис, природу, суть, зміст і форми його існування. Проаналізовано основні концепції взаємозалежності ідеології та свідомості. Розкрито своєрідність і відмінності між смисловими орієнтирами людського буття як продуктом ідеологічної детермінації та способом самовизначення особистості, розглянуто аспект реалізації потреби індивіда в осмисленні власної життєдіяльності у контексті ідеологічного смислопокладання - у сфері емпіричного, наявого соціального існування, у світлі особистісного самопокладання - у сфері ноуменального, духовного буття. На підставі критичного аналізу ідеологічного способу смислопокладання ігноровано не саму ідеологію, а абсолютизацію її претензій визначати смислові орієнтири людського буття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622.22 +
Шифр НБУВ: РА349517

Рубрики:

      
3.

Глібовицький І.С. 
Музичне життя Буковини XIX - початку XX століття як прояв полікультурного середовища: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав.: 26.00.01 / І.С. Глібовицький ; Львів. нац. муз. акад. ім. М.В.Лисенка. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження регіональної музичної культури Буковини ХІХ - початку ХХ ст. в контексті поліетнічного середовища та як невід'ємну частину суспільно-історичних подій, вагомий чинник українського національного відродження. Описано процес зародження домашнього музикування, налагодження діяльності німецького товариства "Der Verein zur Forderung vor der Grundung der Tonkunst in der Bukovina", румунської "Armonia", українського "Буковинський Боян", "Руського міщанського хору", культурно-просвітницьких мистецьких об'єднань. Охарактеризовано розвиток музичної освіти, становлення професійного музичного мистецтва в контексті взаємодії та взаємовпливу різних національних культур. Розкрито внесок найвидатніших музикантів - представників різних національностей - у розвиток музичної діяльності Буковини даного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР-9БУК)61-69
Шифр НБУВ: РА371262 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Ліпінський О.Ю. 
Оптоелектронні високоточні операційні пристрої дискретної обробки сигналів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.05 / О.Ю. Ліпінський ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2007. — 23 с. — укp.

Запропоновано фізико-технічні засади створення оптоелектронних пристроїв дискретної обробки інформації, що дозволяють підвищити точність обчислень оптоелектронних акустичних процесорів. Запропоновано фізичну модель такого процесора цифрової обробки сигналів. Виконано моделювання операцій множення та затримки в акустичному середовищі. Визначено фізичні обмеження продуктивності пристрою. Побудовано математичну модель дифракції світлової хвилі на акустичному імпульсі з використанням векторного методу скінченних елементів у часовій області. Запропоновано архітектуру 128-бітного оптоелектронного акустооптичного операційного пристрою. Проведено оцінку його швидкодії та похибки розрахунку. Розроблено прототип оптоелектронного акустичного цифрового операційного пристрою обробки сигналів, який доцільно використовувати під час побудови багатофункціональної елементної бази алгебричних оптоелектронних процесорів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З85 с116 +
Шифр НБУВ: РА349218

Рубрики:

      
5.

Біляніна Т. С. 
Жанрово-тематична своєрідність творчості Кьоко Морі / Т. С. Біляніна. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт: прозові твори Кьоко Морі «Донька Шідзуко», «Самотня пташка», «Вода й марення», «Ввічлива брехня», «Пряжа», її окремі есе та поетичні твори. Мета: вивчення тих аспектів семантики та поетики творчості Кьоко Морі, які обумовлюють жанрово-тематичну специфіку її прози. Методологія дослідження: на засадах сучасного літературознавчого переосмислення проблем національно-культурної ідентичності письменників-білінгвів застосовано метод постструктуралістської критики, до парадигми якого належать проблеми постетнічності, постідентичності, транснаціонального фемінізму як складових комплексного аналізу творчості письменників епохи постколоніалізму. Історико-літературний метод дослідження поєднується із семантико-поетологічним аналізом текстів для визначення ролі й місця творчого доробку Кьоко Морі в літературі США кінця ХХ–початку ХХІ ст. За допомогою історико-літературного, жанрологічного та літературно-компаративного методу здійснено вивчення творчості Кьоко Морі в контексті розвитку азійсько-американської, зокрема японсько-американської, літератури ХХ ст. у співвіднесенні з американською та японською літературою «основного потоку». Оновлено підходи до жанрологічного методу, який базується на філологічному прочитанні всіх прозових творів К. Морі як поетикальної єдності та виявленні спільних жанрово-тематичних характеристик. Матеріали дисертації можуть бути використані для розробки курсів з історії японсько-американської літератури, теорії літератури, літературної компаративістики, а також під час написання магістерських, бакалаврських та курсових робіт, навчальних і методичних посібників. Наукова новизна: феномен творчості Кьоко Морі дає основи для корегування уявлень не тільки про проблематику азійсько-американської літератури кінця ХХ – початку ХХІ ст., але й для перегляду підходів до дослідження національної ідентичності, гібридності з опорою на сучасні теорії постетнічності, постідентичності й транскультуралізму. Дослідження творчості письменника-білінгва дали змогу актуалізувати проблему впливу англійської мови та західної культури на сприйняття материнської культури і форми відображення дійсності. Вперше у вітчизняному літературознавстві досліджується творчість японсько-американської письменниці як складного сплетіння культурних традицій; здійснено комплексне вивчення всіх творів Кьоко Морі як поетикальної єдності. Сфера використання: наукові дослідження в літературознавстві та навчальний процес.^UThe object: Kyoko Mori's prose writings “Shizuko's Daughter”, “One Bird”, “The Dream of Water”, “Polite Lies”, “Yarn”, selected essays and poems. The goal of research: the semantics and poetics of the works by Japanese American writer Kyoko Mori, which determine the generic and thematic specificity of her prose. The research methodology: the method of poststructuralist criticism is based on the modern concept of national and cultural identity of bilingual writers, the paradigm of which includes the theories of post-ethnicity, post-identity, transnational feminism as components of complex analysis of post-colonial authors' writings. The literary historical method is combined with semantic and poetic analysis of texts, which helps to determine the role and place of Kyoko Mori's writings in American literature in the late 20th / early 21st century. The literary historical, genrological and comparative methods are applied to study Kyoko Mori's works in the context of Asian-American and, in particular, the Japanese-American literature development in correlation with the American and Japanese mainstream literature. The revised approach to the genrological method is based on the philological reading of Kyoko Mori's books as a poetic unity, as well as definition of the generic and thematic characteristics of her writings. The materials of the thesis research can be used in preparation of lecture courses on history of Japanese-American literature, literary theory, comparative literature studies, as well as a reference for graduation and term thesis works, study guides. The scientific novelty of the research: the phenomenon of Kyoko Mori's writings entails revising the problematic of Asian-American literature in the late 20th / early 21st century, apprehending the concepts of national identity, hybridity, hyphenated literature within poststructural paradigm of modern theories: post-ethnicity, post-identity and transculturation. As a bilingual and bicultural writer, she devises her oeuvres integrating the Western cultural tradition in her maternal culture. For the first time in Ukrainian literary criticism, the Japanese American writer is viewed as a salient phenomenon inscribed within transcultural literature that transcends the borders of cultures, outlining a wider literary perspective. The research explores the overall scope of Kyoko Mori's remarkable books as a poetic unity. The field of use: scientific research in literary criticism and educational process.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Ліпін М. В. 
Освіта і влада в соціально-культурних викликах інформаційного світу. / М. В. Ліпін. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертаційній роботі досліджується сутність освіти і влади як двох способів конституювання людської суб'єктності у викликах інформаційного світу. В сучасному суспільстві знання і наука перетворюється на провідну виробничу силу інтенсивного способу господарювання, що актуалізує проблему освіти як визначального чинника інтелектуально-творчого розвитку особистості і спільноти. Динаміка трансформацій місця, значення і ролі знання в сучасній інформаційно-цифровій реальності актуалізують питання змін в системі освіти, яка постає найважливішим фактором розвитку нашої цивілізації. В дисертаційній роботі розкрито кореляцію знання і влади в ситуації інформатизації усіх сфер соціальної реальності. Проведений аналіз показав, що сформований в контексті нових освітніх норм і принципів спосіб мислення в індустріальну епоху має матеріально-економічний контекст і є мірою визначення «корисності» індивіда, для становлення якого формується «корисне» знання.^UThe dissertation explores the essence of education and power as two ways of constituting human subjectivity in the context of challenges of the information-based world. In modern society, knowledge and science are becoming the leading productive force of intensive means of production, which actualizes the problem of education as a determining factor in the intellectual and creative development of the individual and community. At the same time, the dynamics of transformations of the place, meaning and role of knowledge in the modern information-based and digital reality actualize the issues of changes in the education system, which is the most important factor in the development of our civilization. In the dissertation work the correlation of knowledge and power in the situation of informatization of all spheres of social reality is revealed. The analysis showed that the way of thinking formed in the context of new educational norms and principles in the industrial age has a material and economic context and is a measure of determining the «usefulness» of the individual, for the formation of which «useful» knowledge is formed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Глібова Т. О. 
Ігрова скульптура як елемент художньої системи постмодернізму / Т. О. Глібова. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації проаналізовано ігрову скульптуру як елемент художньої системи постмодернізму. Зокрема, уточнено дефініцію «ігрова скульптура» саме у культурологічному та мистецтвознавчому значенні з урахуванням художньо-естетичних особливостей, привнесених постмодерністськими практи-ками, та удосконалено розуміння функціональної специфіки ігрової скульптури. Детально простежено культурні та соціально-історичні умови, що розкривають генезу, специфіку еволюції та основні практичні досягнення у формотворчій функціональності ігрової скульптури. Проаналізовано ігрову скульптуру як закономірний етап розвитку художньої культури постмодерну. Досліджено основні мистецькі форми, характерні для ігрової скульптури часів модер-ністського експерименту з функціональністю скульптури як простору для ризику, відкриттів, розвитку та розваг дитини. Вивчено основні характерні риси ігрової скульптури в річищі постмодерністських тенденцій та сучасної концепцій формотворчості скульптурної форми як симбіозу мистецтва і популізму. Як характерні риси сучасної ігрової скульптури у дослідженні розглянуто синтез елементів архітектури, ландшафту та дизайну, а також застосування нових матеріалів.^UThe dissertation analyzes play sculpture as an element of the artistic system of postmodernism. In particular, the definition of the concept of “play sculpture” in the cultural and art sense was clarified, considering the artistic and aesthetic features introduced by postmodern practice that led to a better understanding of the functional specifics of play sculpture. Detailed account of the cultural, social and historical conditions reveals the genesis, evolution, and specificity of the main practical achievements in introducing the functions of play into sculpture. Play sculpture is analyzed as a natural stage of development of the art culture of postmodernism. The main art forms characteristic of the play sculpture (modernist experiment with the functionality of sculpture) are explored presenting modernist sculpture as a space for risk, openness, and development of a child. The key features of play sculpture formed under postmodern tendencies are studied, as well as the contemporary concepts of formation of creativity in sculptural form as a symbiosis of art and national creative spirit. As characteristic features of modern play sculpture, the study examines the synthesis of elements of architecture, landscape and design, as well as the use of new materials. The general playful tone of artistic discourse was the result of modernist fascination with primitive art. Such art was perceived as an opposition to culture and civilization. Experimenting with form and materials, simplification, generalization, and abstraction in primitivism deconstructed the form and image into their basic elements and morphological units, the latter process later produced general polymorphism in art. The attitude of artists to the play as a strategy of transformation allowed to combine play methods and artistic experiments, which led to the destruction of the academic figurative tradition and established notions of art. The broader use of play strategies in the art of modernism conceptually transformed the phenomenon of play, made it possible to perceive it outside the play mode of the work. This created a favorable artistic and aesthetic background, which contributed to the emergence of playable sculpture. The most important methods of turning art into play are: deconstruction, dehumanization, conceptual pluralism, radical metaphor, ironic reflection, etc. The postmodernist plays covered other spheres of cultural space, carnivalized everyday life, and allowed the spectator-player to go beyond it, to break the rules and roles of everyday life. In art, the play compensated the lack of content in the artwork, transformed the artistic narrative into performative actions. The play created a new concept of a large-scale synthesis of fine art and other types of creative activities. The experiments of avant-garde artists with the functions of the artworks formed a basis for adaptation of sculptural composition to children's dynamic games. The creative discoveries of E. Möller-Nielsen, the author of the first play sculptures, inspired many artists to experiment with the play functions of the sculptural form. Play sculpture of that time combined the style of modernist artworks and the functionality of design. Scenario of the children's play in the space of sculpture became the basis for the creation of plastic composition. During the time, the features of the play sculpture were location at the playground and focus on the children's anthropometric data. The composition provided a zone of play communications and spaces, half-hidden from the observers. The sculpture had an abstract or figurative-stylized form and was made of affordable materials. Thus, it was recognized as beneficial for child development.Since the late 1960s, the form of play sculpture for children's motor development has been in crisis. In a few years, such sculpture disappeared from the playgrounds altogether. The adoption of regulations regarding the standardization of playgrounds and stricter requirements to the functional safety of equipment were the key cause of this crisis of play sculpture. For the artists, the opportunity to experiment with form disappeared, therefore, the creation of a play sculpture that was complicated by the safety requirements and standards became a rather technical than artistic task. Thus, in development of play sculpture two major stages of may be defined: the first one — before the regulations on safety and standardization were introduced, and the second — after this event. The use of play functionality in the creation of neo-avant-garde sculpture proves that the play functions of many neo-avant-garde artworks were focused on the task of playful communication between adults, therefore, such pieces are proposed to be considered the play sculpture.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського