Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (67)Книжкові видання та компакт-диски (85)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛИТВИНЮК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Науки про Землю   
1.

Литвинюк С. Ф. 
Геохімія газів включень у галіті та бітумів у кам'яній солі евапоритових формацій нафтогазоносних провінцій Центральної і Східної Європи: автореф. дис. ... канд. геол. наук : 04.00.02 / С. Ф. Литвинюк ; НАН України, Ін-т геології і геохімії горюч. копалин. — Л., 2011. — 24 с. — укp.

Вперше детально вивчено хімічний склад газових компонентів у включеннях (різного генетичного типу) у галіті соленосних товщ залежно від наявності чи відсутності покладів вуглеводнів у підсольових відкладах. Показано генетичну інформативність результатів комплексного геохімічного дослідження флюїдних включень у галіті та бітумів у солях щодо виявлення ореолів розсіювання та прогнозу покладів вуглеводнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д452.178
Шифр НБУВ: РА379382 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Литвинюк Л.В. 
Педагогічне стимулювання професійного зростання вчителів загальноосвітніх навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Литвинюк ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2007. — 21 с. — укp.

Теоретично узагальнено тенденції щодо розуміння професійного зростання педагога. Сформульовано дефініцію поняття "професійне зростання". Розроблено структуру зазначеного процесу, що розкриває його взаємозв'язок з професіоналізмом учителя. Визначено критерії та рівні професійного зростання педагога. Розкрито зміст, принципи та методи педагогічного стимулювання. Створено й експериментально перевірено особистісно орієнтовану модель педагогічного стимулювання професійного зростання вчителів, розроблено систему стимулів з урахуванням індивідуальних особливостей педагога: потреб, рівня самооцінки та належності чи прояву тенденції до певного типу акцентуації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 +
Шифр НБУВ: РА348898

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського