Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (17)Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛУЦАН$<.>+<.>A=НАДІЯ$<.>+<.>A=ІВАНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Луцан Н.І. 
Теорія і практика розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Н.І. Луцан ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 45 с. — укp.

Представлено концептуально-методичний підхід до проблеми розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку у мовленнєво-ігровій діяльності. Розроблено та науково обгрунтовано функціональну модель даного розвитку, яка містить мовленнєво-стимульований, продуктивно-діяльнісний і креативний етапи. Доведено ефективність її використання. Розкрито суть понять "мовленнєво-ігрова діяльність", "мовленнєво-ігрова компетенція", "вербальна гра". Уточнено та структуровано зміст понять "словесна гра", "ігрова компетенція", "ігрова мовленнєва вправа". Визначено показники, критерії й охарактеризовано рівні розвитку зв'язного мовлення дітей у мовленнєво-ігровій діяльності. Установлено педагогічні умови та закономірності сприяння її розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-910 + Ш141.4-910 + Ш141.4-910
Шифр НБУВ: РА343526

      
2.

Варварук М. М. 
Методика формування діалогічної компетентності молодших школярів засобами українського фольклору . / М. М. Варварук. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено проблемі формування діалогічної компетентності молодших школярів засобами українського фольклору. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю забезпечення інтенсифікації мовленнєвого і комунікативного розвитку учнів початкової школи. У цьому контексті актуальною є мета початкової мовної освіти – формування національно свідомої, духовно багатої мовно-мовленнєвої особистості, яка володіє вміннями комунікативно доцільно використовувати мовні засоби в різних сферах і видах мовленнєвої діяльності. На це орієнтують законодавчі та нормативні документи (Закон України « Про вищу освіту», Національна стратегія розвитку освіти України на період до 2021 року, Концепція «Нова українська школа», Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти, Державні стандарти початкової, базової і повної середньої освіти). Сучасна парадигма мовної підготовки учнів початкової школи характеризується різноаспектністю навчальних проєктів, серед яких формування діалогічного мовлення, що передбачає вироблення елементарних умінь комунікативної поведінки на засадах культури мовлення та етики спілкування. Активне залучення фольклорних творів на уроках української мови для формування діалогічної компетентності активізує процес пізнавальної діяльності учнів, зміцнює їхню мотивацію до навчання, забезпечує належний рівень мовленнєво-комунікативного спілкування.^UThe dissertation is dedicated to the problem of formation of dialogical competence of junior schoolchildren by means of Ukrainian folklore.The relevance of the study results from the need to ensure the intensification of speech and communication development of primary schoolchildren. In this context, the goal of primary language education is topical – the formation of a national awareness-raising, spiritually enriched language and speech personality, who has the ability to use language tools in various fields and types of communicative activity. Legislative and normative documents (Law of Ukraine «On Higher Education», National Strategy for Education Development of Ukraine until 2021, Conception «New Ukrainian School», Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching and Assessment, State Standards of Primary, Basic and Complete Secondary Education) focus on this issue.The modern paradigm of language training of primary schoolchildren is characterized by various aspects of educational projects, including the formation of dialogic speech, which involves the development of basic skills of communicative behavior based on speech culture and communication ethics. Active involvement of folklore works in Ukrainian language lessons for the formation of dialogic competence activates the process of cognitive activity of schoolchildren, strengthens their motivation to learn, and provides an appropriate level of speech and communication.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського