Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (49)Книжкові видання та компакт-диски (37)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛЯНН$<.>+<.>A=МИХАИЛ$<.>+<.>A=ОЛЕГОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Лянна О.Л. 
Роль цистеїнових катепсинів у деградації білків при патологічних станах: автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.04 / О.Л. Лянна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Вивчено роль лізосомних цистеїнових катепсинів у деградації білків за канцерогенезу. Установлено, що у випадку пухлинної транформації тканин (нервової та ендокринної) відбуваються порушення функціонального стану лізосом, які мають прояв у збільшенні активності та змінах внутрішньоклітинної компартменталізації цистеїнових катепсинів B, L і H. Розроблено схему виділення та очищення термостабільних ендогенних білкових інгібіторів цистеїнових катепсинів з тканин головного мозку без новоутворень і гліобластоми людини. Установлено відмінності у фізико-хімічних властивостях інгібіторів, їх здатності пригнічувати активність цистеїнових катепсинів. Показано, що катепсини B, L і H гідролізують фібронектин, зокрема за присутності ендогенного інгібітору, та сприяють утворенню фрагментів у широкому діапазоні молекулярних мас. Досліджено фізико-хімічні властивості цистеїнових катепсинів, виділених і очищених з папілярної та фолікулярної карцином щитовидної залози (ЩЗ) людини. Установлено, що гідроліз тиреоглобуліну катепсинами змінюється за канцерогенезу ЩЗ. Показано можливість використання показника рівня активності цистеїнових катепсинів у плазмі крові хворих для моніторингу перебігу захворювання. З використанням експериментальної моделі післяопераційного соматогенного болю у щурів досліджено участь цистеїнових катепсинів у алгічній системі мозку. Установлено, що введення металотіонеїнів моделює ферментативну активність катепсинів. З урахуванням результатів дослідження зроблено висновок щодо можливості розгляду цистеїнових катепсинів як додаткових показників оцінки агресивності та спрямованості перебігу патологічних станів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.627.7-2 + Р569.452-2 +
Шифр НБУВ: РА354623

Рубрики:

      
2.

Бугаєнко Т. В. 
Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики / Т. В. Бугаєнко. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження – професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури у педагогічних закладах вищої освіти.Предмет дослідження – педагогічні умови формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики.У дисертації розкрито суть і конкретизовано структуру індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови, вдосконалено діагностичний інструментарій для дослідження сформованості індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики. Спроектовано модель, розроблено та впроваджено в освітній процес підготовки майбутніх учителів фізичної культури методику формування їхнього індивідуального стилю професійної діяльності та навчально-методичне забезпечення означеного процесу.^UThe object of research is the professional training of future teachers of physical education in pedagogical institutions of higher education.The subject of research is the pedagogical conditions for the formation of an individual style of professional activity of future teachers of physical culture in the process of teaching.In the thesis the essence of the concept «an individual style of professional activity of teachers of physical culture» is substantiated as a stable integral personally-professional formation, which contains a complex of intellectual, motivational, mental qualities and conditioned by an individual-unique approach to the organization of sports and recreation, sport-mass, health and development process in educational institutions as well as to continuous professional development and self-realization. The structure of the individual style of professional activity is specified by the integrity of the content elements integrated within the framework of motivational-value, cognitive-procedural, subjective-activity, reflexive-correctional components.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Беспалова О. О. 
Формування готовності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії та ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності / О. О. Беспалова. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт: процес професійної підготовки майбутніх бакалаврів з фізичної терапії та ерготерапії. Метою є теоретичне обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка моделі формування готовності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії та ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності. Наукова новизна полягає у тому, що: вперше розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено модель формування готовності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії та ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності, що охоплює взаємопов'язані структурні компоненти (змістовий, процесуальний, результативний) і базується на комплексі методологічних підходів (системного, деонтологічного, особистісного, діяльнісного, аксіологічного, компетентнісного) й сукупності специфічних принципів (інтеграції професійно-орієнтованих знань, практичної спрямованості підготовки, формування здоров'язбережувального середовища), передбачає удосконалення змісту професійної підготовки через посилення міжпредметних зв'язків, формування мотиваційно-ціннісного ставлення до фізкультурно-оздоровчої діяльності, удосконалення процесу професійної підготовки через впровадження технологій проблемного й інтерактивного навчання з використанням різних форм (проблемна лекція, лабораторні заняття, семінари, ділова гра, тренінги, виробнича практика), методів (проблемні, інтерактивні, проектні) й засобів (комплекси фізкультурно-оздоровчих вправ інноваційної спрямованості та ІКТ) навчання; уточнено сутність поняття «фізкультурно-оздоровча технологія», структурні компоненти готовності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії та ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності (мотиваційно-ціннісний, суб'єктний, когнітивно-змістовий та діяльнісний компоненти); розроблено критерії (мотиваційний, особистісний, теоретичний і праксеологічний), показники (сформованість та характер мотивації, емпатійні здібності та самооцінка готовності, сформованість професійних знань та сформованість професійних умінь), на основі яких охарактеризовано рівні (низький, середній, високий) готовності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії та ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності.^UObject: the process of professional training of future bachelors in physical therapy and ergotherapy. The purpose is theoretical substantiation, development and experimental verification of model of formation of future bachelors of physical therapy of ergotherapy for application of physical and recreational technologies in professional activity. The scientific novelty is that: the model of formation of future bachelors in physical therapy and theergotherapy for the use of physical and health technologies in professional activity is the first developed theoretically grounded and experimentally tested. It covers interconnected structural components (substantive, procedural, productive) and is based on a set of methodological approaches (systemic, deontological, personal, activity, axiological, competence) and a set of specific principles (principles of integrationprofessional-oriented knowledge, saving environment), involves improving the content of vocational training through the strengthening of cross-curricular links, the formation of motivational value Influence on physical-health activity, improvement of process of professional training through introduction of technologies of problem and interactive training with use of various forms (problem lecture, laboratory classes, seminars, business game, trainings, industrial practice), methods (problematic, interactive, project) and means (complexes of health and fitness exercises of innovative orientation and ICT) training; the essence of the concept of "fitness and health technology" is clarified, the structural components of the readiness of future bachelors in physical therapy and ergotherapy to the application of fitness and health technologies in professional activity are define (motivational-value, subjective, cognitive-active); criteria (motivational, personal, theoretical and praxeological) are developed, indicators are defined (the formation and nature of motivation, empathy and self-esteem, the formation of professional knowledge and the formation of professional skills).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Сущенко О. М. 
Розвиток професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики / О. М. Сущенко. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження – професійна підготовка майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка моделі розвитку професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики. Наукова новизна полягає у тому, що вперше обґрунтовано модель розвитку професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики, яка складається з теоретико-методологічного, аналітичного, процесуального та критеріально-результативного блоків, базується на компетентнісному, акмеологічному, біоетичному, валеологічному, соціокультурному, професійно-діяльнісному, системному і особистісно-орієнтованому підходах, специфічних принципах, передбачає удосконалення змісту, форм, методів, безпосередній контакт з реабілітантом, моделювання реальних ситуацій та засобів; визначено критерії розвитку професійної компетентності, показники та рівні розвитку професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики; уточнено компоненти професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії, що отримують свій розвиток у процесі виробничої практики; зміст поняття «розвиток професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики»; удосконалено завдання й принципи організації виробничої практики для розвитку компонентів професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії.^UObject of research is professional training of future masters in physical therapy, ergotherapy. The purpose of the study is theoretical substantiation, development and experimental verification of the model of development of professional competence of future masters in physical therapy, ergotherapy in the process of production practice. The scientific novelty is in the fact that for the first time the model of professional competence development of future masters in physical therapy, ergotherapy in the process of production practice, which consists of theoretical-methodological, analytical, procedural and criterion-effective blocks, is grounded; based on competence, acmeological, bioethical, valeological, sociocultural, professional-activity, system and person-oriented approaches, specific principles, provides for improvement of content, forms, methods, direct contact with the rehab, simulation of real situations and means; criteria of development of professional competence, indicators and levels of development of professional competence of future masters in physical therapy, ergotherapy in the process of production practice are determined; the components of professional competence of future masters of physical therapy, ergotherapy, which are getting their development in the process of production practice, are specified; content of the concept "development of professional competence of future masters in physical therapy, ergotherapy in the process of production practice"; the task and principles of organization of production practice for the development of components of professional competence of future masters in physical therapy, ergotherapy were improved.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Середа Л. В. 
Розвиток самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі професійної підготовки / Л. В. Середа. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт: процес професійної підготовки майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії. Метою є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка моделі розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі професійної підготовки. Наукова новизна і теоретичне значення полягає у тому, що: вперше теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено модель розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі професійної підготовки, яка ґрунтується на системному, компетентнісному, праксеологічному, діяльнісному, проєктному, синергетичному та особистісно-орієнтованому підходах та загальнодидактичних і специфічних принципах навчання, описує методи (веб-квести, проектні, навчальна екскурсія, складання інтелектуальних карт), форми (проблемна лекція, лабораторні заняття, диспути, дебати, конференції, круглий стіл, семінари, ділова гра, тренінги, виробнича практика) і засоби (відкриті освітні ресурси, спеціалізоване програмне забезпечення) навчання; визначено діагностичний інструментарій: мотиваційно-вольовий критерій (показники: ціннісні установки та мотивація до самоосвіти), пізнавально-діяльнісний критерій (показники: відтворення і використання знань з фізичної терапії, ерготерапії та уміння здійснювати самоосвітню діяльність) та поведінковий критерій (показник: вольові якості) та рівні розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі професійної підготовки (інтуїтивний, усвідомлений, системний); визначено педагогічні умови розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі професійної підготовки (опанування майбутніми фізичними терапевтами, ерготерапевтами технік тайм-менеджменту, рефлексивних прийомів та методів роботи з інформацією; поширення спеціалізованих відкритих освітніх ресурсів; керування самостійною роботою майбутніх фізичних терапевтів, ерготерапевтів у процесі професійної підготовки; розробка індивідуальних програм професійної підготовки); уточнено сутність понять «самоосвітня компетентність майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії» та «розвиток самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії».^UObject: the process of professional preparation of future bachelors in physical therapy, ergo therapy. The aim is to theoretically substantiate and experimentally test the model of development of self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy in the professional preparation. Scientific novelty and theoretical significance is in the fact that: for the first time the model of development of self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy in the process of professional preparation is theoretically substantiated and experimentally tested. This model is based on systemic, competence, praxeological, activity, project, synergetic and personality-oriented approaches and general didactic and specific principles of teaching, describes methods (web-quests, project, study tour, drawing up intellectual maps), forms (lecture, laboratory, debates, conferences, round tables, seminars, business games, trainings, internships) and means (open educational resources, specialized software); diagnostic tools are defined: motivational-volitional criterion (indicators: value orientations and readiness for self-development), cognitive-activity criterion (indicators: reproduction and use of knowledge on physical therapy, ergo therapy and ability to perform self-educational activity) and behavioral criterion (quality) and levels of development of self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy in the process of professional preparation (spontaneous, conscious, systemic); pedagogical conditions for the development of self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy in the process of professional preparation (mastering by future physical therapists, ergotherapists time management techniques, reflective techniques and techniques of working with information; dissemination of specialized educational resources; occupational therapists in the process of training; development of individual training programs); the essence of the concepts "self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy" and "development of self-educational competence of future bachelors in physical therapy, ergo therapy" are specified.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Левитська Т. В. 
Професійна підготовка фахівців з фізичної терапії в університетах Данії / Т. В. Левитська. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації здійснено теоретичне узагальнення й практичне розв'язання проблеми професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в університетах Данії. Вивчено стан законодавчого і нормативно-правового забезпечення професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в Данії та Україні. Охарактеризовано особливості професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в університетах Данії. У роботі описано типову структурну модель професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, яка складається з цільового, теоретико-методологічного (системний, компетентнісний, аксіологічний, акмеологічний, міждисциплінарний та особистісний методологічні підходи та дидактичні принципи доступності, відкритості, гуманізації, демократизації, науковості, ступеневості, неперервності, гнучкості, мобільності, інтеграції з наукою і виробництвом, зв'язку теорії з практикою, індивідуалізації, активності), технологічного (схарактеризовано зміст і обсяги освітніх компонентів та часовий опис їх опанування; форми (навчальні заняття, самостійну роботу, практичну підготовку і контрольні заходи) та активні методи навчання (симуляція, рольова гра, дебати, методи проблемного навчання і кейс-метод)) і контрольно-регулювального (схарактеризовано загальні принципи оцінювання навчальних досягнень та описано систему контрольних заходів, акцент на написанні письмових робіт) блоків. Характерним для професійної підготовки фізичних терапевтів в університетах Данії є: стандартизація професійної підготовки; поетапність розробки і впровадження освітніх програм; додаткові вимоги вступу на спеціальність; доклінічний та клінічний етапи підготовки; професіоналізація змісту підготовки та рання спеціалізація; трансформація навчальної діяльності в професійну; диверсифікація моделей практичної підготовки, запровадження клінічних ротацій; використання інноваційних педагогічних та клінічних методів і технологій навчання (пацієнт-орієнтоване навчання, навчання на основі клінічного досвіду, технологія міжпрофесійної взаємодії в навчанні, симуляційне навчання, клінічне моделювання), акцентування ваги і важливості самостійної роботи в навчанні. Розкрито особливості професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в Україні. Встановлено, що модель професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в університетах України більшою мірою орієнтована на теоретичне навчання, недостатньо орієнтована на практичну підготовку майбутніх фахівців і при цьому використовує усталені методи, форми й засоби навчання. Здійснено порівняльно-педагогічний аналіз особливостей професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в університетах Данії та України. Обґрунтовано можливості творчого використання конструктивних ідей данського досвіду підготовки фахівців з фізичної терапії у системі університетської освіти України. Рекомендовано управлінцям у галузі освіти: уточнити зміст професійних стандартів і паспортів професій у галузі фізичної терапії; задекларувати необхідність складання міжнародного іспиту з англійської мови (рівень В1) вже на рівні ЗЗСО; розробляти рейтинги університетів за конкретними спеціальностями для кращого розуміння стейкґолдерами якості підготовки фахівців. Рекомендовано науковцям у галузі педагогічних наук: здійснювати компаративно-педагогічні дослідження досвіду професійної підготовки фахівців з фізичної терапії у країнах, які мають ефективні системи охорони здоров'я (країни ЄС, Китай тощо); для забезпечення конкурентоспроможності випускників на ринку праці зосередити увагу на адміністративно-організаційних і науково-методичних засадах розроблення й реалізації міждисциплінарних програм.^UThe dissertation provides a theoretical generalization and a practical solution to the problem of professional training in physical therapy at Danish universities. The state of legislative and regulatory support of professional training of specialists in physical therapy in Denmark and Ukraine has been studied. The peculiarities of professional training of specialists in physical therapy in Danish universities are described. The paper describes a typical structural model of professional training of future specialists in physical therapy, which consists of targeted, theoretical - methodological (systemic, competency, axiological, acmeological, interdisciplinary and personal methodological approaches and didactic principles of accessibility, openness, humanization, democratization, scientific, gradual, continuity, flexibility, mobility, integration with science and industry, the connection of theory with practice, individualization, activity), technological (characterized the content and scope of educational components and time description of their mastery; forms (training, independent work, practical training and control measures) and active learning methods (simulation, role play, debate, problem-based learning methods and case-method)) and control-regulatory (characterized by the general principles of assessment of academic achievement and described the system of control measures, emphasis on writing) units. Peculiarities of professional training of specialists in physical therapy in Ukraine are revealed. It is established that the model of professional training of specialists in physical therapy in the universities of Ukraine is more focused on theoretical training, insufficiently focused on practical training of future specialists and uses established methods, forms and means of training. A comparative and pedagogical analysis of the features of professional training of specialists in physical therapy at the universities of Denmark and Ukraine. Possibilities of creative use of constructive ideas of the Danish experience of preparation of experts in physical therapy in the system of university education of Ukraine are substantiated. It is recommended to managers in the field of education: to clarify the content of professional standards and passports of professions in the field of physical therapy; to declare the need to pass the international English language exam (level B1) already at the level of ZSSO; develop university rankings for specific specialties to better understand stakeholders' quality of training. It is recommended to scientists in the field of pedagogical sciences: to carry out comparative pedagogical research of the experience of professional training of specialists in physical therapy in countries that have effective health care systems (EU countries, China, etc.); to ensure the competitiveness of graduates in the labor market to focus on administrative-organizational and scientific-methodological principles of development and implementation of interdisciplinary programs.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського