Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (15)Книжкові видання та компакт-диски (25)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Лиса Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Лиса Н.В. 
Оптимізація та прогнозування характеристик металургійних процесів адаптивними синергірованими і гібридними моделями: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / Н.В. Лиса ; Нац. металург. акад. України. — Д., 2005. — 20 с. — укp.

Вперше запропоновано математичну модель та алгоритм рішення задачі оптимізації складу багатокомпонентної шихти за критерієм мінімальної вартості у нечіткій постановці та за різних видів експертних оцінок початкових параметрів процесу. Удосконалено алгоритми, які використовують багатомодельний підхід до прогнозування поведінки виробничих процесів за рахунок додавання до групи моделей N моделей, налаштування параметрів яких здійснюється синергічно. Вперше запропоновано використання синергічного підходу до процесу навчання нечітких нейромереж, який характеризується підвищеними швидкістю навчання та якістю прогнозу. Запропоновано синергійну гібридну модель для прогнозування характеристик феросплавного та сталеплавильного виробництва. Проведено порівняльне дослідження можливостей використання багатомодельного та нечіткого нейромережного підходів щодо прогнозування показників технологічних процесів і впливу синергування моделей на ефективність передбачення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К3-1 с11 +
Шифр НБУВ: РА334562

Рубрики:

      
2.

Лиса Н.С. 
Струкурні та лінгвопрагматичні особливості рекламного знака (на матеріалі англомовної реклами): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Н.С. Лиса ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2003. — 18 с. — укp.

Вперше на матеріалах англомовної реклами здійснено комплексний аналіз структурних, комунікативно-функціональних і лінгвопрагматичних особливостей рекламного знака (РЗ) як одного з головних компонентів рекламних текстів у межах раніше досліджуваної О.Д.Солошенком моделі рекламного впливу. Запропоновано класифікацію головних функцій та функціональних типів РЗ, спрямованих на виконання конкретних цільових завдань рекламного впливу. Вперше систематизовано головні вимоги до РЗ, проаналізовано засоби творення РЗ та визначено найпродуктивніші з них, розглянуто головні структурні типи РЗ і встановлено взаємодію мови РЗ з літературною англійською мовою. На підставі комунікативно-прагматичного підходу до даного об'єкта вперше визначено ілокутивні та комунікативно-прагматичні типи РЗ, здійснено їх класифікації як системи, що характеризується певним набором мовних одиниць та їх частотою; розглянуто прагматичну спрямованість англомовних РЗ згідно з використовуваними прагмемами на лексичному, морфологічному, синтаксичному та семантико-стилістичному рівнях; а також досліджено використання психологічних факторів рекламного впливу у мові РЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-716 +
Шифр НБУВ: РА323192

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського