Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (14)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Ліпін М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Ліпін М.В. 
Ідеологічні детермінанти людської життєдіяльності: соціально-філософський аналіз: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / М.В. Ліпін ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено соціально-філософський ааліз ідеологічних детермінант людської життєдіяльності. Наведено філософську характеристику феномену "ідеологія", розкрито генезис, природу, суть, зміст і форми його існування. Проаналізовано основні концепції взаємозалежності ідеології та свідомості. Розкрито своєрідність і відмінності між смисловими орієнтирами людського буття як продуктом ідеологічної детермінації та способом самовизначення особистості, розглянуто аспект реалізації потреби індивіда в осмисленні власної життєдіяльності у контексті ідеологічного смислопокладання - у сфері емпіричного, наявого соціального існування, у світлі особистісного самопокладання - у сфері ноуменального, духовного буття. На підставі критичного аналізу ідеологічного способу смислопокладання ігноровано не саму ідеологію, а абсолютизацію її претензій визначати смислові орієнтири людського буття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622.22 +
Шифр НБУВ: РА349517

Рубрики:

      
2.

Ліпін М. В. 
Освіта і влада в соціально-культурних викликах інформаційного світу. / М. В. Ліпін. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертаційній роботі досліджується сутність освіти і влади як двох способів конституювання людської суб'єктності у викликах інформаційного світу. В сучасному суспільстві знання і наука перетворюється на провідну виробничу силу інтенсивного способу господарювання, що актуалізує проблему освіти як визначального чинника інтелектуально-творчого розвитку особистості і спільноти. Динаміка трансформацій місця, значення і ролі знання в сучасній інформаційно-цифровій реальності актуалізують питання змін в системі освіти, яка постає найважливішим фактором розвитку нашої цивілізації. В дисертаційній роботі розкрито кореляцію знання і влади в ситуації інформатизації усіх сфер соціальної реальності. Проведений аналіз показав, що сформований в контексті нових освітніх норм і принципів спосіб мислення в індустріальну епоху має матеріально-економічний контекст і є мірою визначення «корисності» індивіда, для становлення якого формується «корисне» знання.^UThe dissertation explores the essence of education and power as two ways of constituting human subjectivity in the context of challenges of the information-based world. In modern society, knowledge and science are becoming the leading productive force of intensive means of production, which actualizes the problem of education as a determining factor in the intellectual and creative development of the individual and community. At the same time, the dynamics of transformations of the place, meaning and role of knowledge in the modern information-based and digital reality actualize the issues of changes in the education system, which is the most important factor in the development of our civilization. In the dissertation work the correlation of knowledge and power in the situation of informatization of all spheres of social reality is revealed. The analysis showed that the way of thinking formed in the context of new educational norms and principles in the industrial age has a material and economic context and is a measure of determining the «usefulness» of the individual, for the formation of which «useful» knowledge is formed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського