Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (21)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Мальцев С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Мальцев С. В. 
Прегравідарна підготовка жінок з невиношуванням вагітності, обумовленим ентеровірусною інфекцією: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.01 / С. В. Мальцев ; Нац. мед. ун-т. ім. О.О. Богомольця. — К., 2011. — 18 с.: табл. — укp.

Визначено частоту ентеровірусної інфекції (ЕВІ) у вагітних жінок у структурі невиношування вагітності. Розроблено й впроваджено в клінічну практику критерії відбору пацієнток, у яких з високою вірогідністю може бути діагностовано таку інфекцію. Удосконалено експрес-діагностику ЕВІ у вагітних. Встановлено специфічні зміни клітинного та гуморального імунітетів, інтерферонового статусу, цитокін-продукувальної здатності мононуклеарів периферичної крові у жінок з невиношуванням вагітності на фоні ЕВІ. Виявлено й описано патогномонічні ультраструктурні зміни ендометрія у таких жінок. Розроблено медикаментозну прегравідарну їх підготовку, яка передбачає застосування поліферментних препаратів і рекомбінантних інтерферонів. За рахунок одержання даних у результаті параклінічного обстеження жінок з невиношуванням вагітності на фоні персистенції ентеровірусів розширено уяву про механізми невиношування на фоні вірусної інфекції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.215 + Р716.218.12
Шифр НБУВ: РА385086 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Мальцев С. Е. 
Розробка способу визначення параметрів маневрування судна при криволінійному русі / С. Е. Мальцев. — Б.м., 2022 — укp.

Дослідження в дисертаційній роботі спрямоване на розв'язання науково – прикладних задач по оперативному визначенню параметрів маневрування, під час його виконання, включаючи криволінійний рух, для оптимізації його виконання. Такий підхід дозволяє досягти оптимального співвідношення між габаритами шляху, головними розмірами суден, їх енергооснащеністю та ефективністю засобів забезпечення керованості. Тому навігаційні системи і пристрої управління повинні бути побудовані так, щоб інформація оброблялася автоматично і видавалася оператору у вигляді знань, достатніх для швидкого прийняття рішення.Головною потребою виконання досліджень є наявність запитів практики по визначенню параметрів маневрування при виконані морських операцій в каналах, фарватерах та в портових і припортових акваторіях: ширини маневреного зсуву по величині абсциси полюсу визначення повороту (ПП) на прямолінійних відрізках шляху та при виконані поворотів; оптимальне використання буксирів по значенню абсциси ПП іпотужності його головного двигуна.Головним завданням досліджень являється розробка способів оперативного визначення параметрів маневрування під час руху і їх використання для управління судном згідно з алгоритмом процесу виконання морської операції.В результаті проведеного аналізу головне завдання структурно представлено у вигляді трьох допоміжних завдань: розробка способів визначення абсциси розташування ПП і функціональної схеми навігаційного пристрою для його визначення і візуалізації; аналіз і розробка способіврозрахунку ширини маневрового зсуву і макету навігаційного приладу його розрахунку; удосконалення інверсного способу розробки технологічної карти маневрування при морських операціях. У результаті розв'язання головного завдання через виконання допоміжних отримано наукове положення: безпека процесу маневрування забезпечується використанням оперативних способів розрахунку параметрів руху і контролю управління судном по їх значенню по технологічній карті маневрування при морських операціях.Наукове положення обґрунтовано наступними науковими результатами:вперше розроблено спосіб визначення абсциси ПП по тангенціальним швидкостям кінцівок, який відрізняється від існуючих відсутністю необхідності вводити дані для розрахунків абсциси ПП, які поступають від існуючого навігаційного приладу – допплерівського лагу, та урахуванням параметрів течії, при цьому запропонована модель визначення абсциси ПП пройшла верифікацію методом прямого експерименту; - вперше розроблено спосіб визначення ширини маневрового зсуву окремо для прямолінійних відрізків шляху та для криволінійних, який відрізняється від існуючих використанням значення абсциси ПП для розрахунків, включаючи криволінійні відрізки, та автоматичним переключенням розрахунків для прямолінійних і криволінійних відрізків шляху по значенню кутової швидкості рискання;- отримала подальший розвиток методологія сценарного планування руху інверсним способом для навігаційних цілей при заході/виході із порту, яка відрізняється від існуючої використанням високоточного способу планування заданого шляху траєкторними точками у вигляді матриці їх координат і використанням існуючого методу шляхових точок та даних про повороткість для їх розрахунку;- удосконалено спосіб визначення абсциси ПП по рівнодіючій управляючих сил, який відрізняється від існуючих врахуванням тільки бічних сил. Для цього вводяться напрям і величина використовуваних управляючих сил, визначаються бічні складові та їх рівнодіюча, що дозволяє розрахувати абсцису ПП, значення якої використовується для управління маневруванням. Наукова новизна отриманих результатів полягає в розробці нового способу визначення положення ПП по значенням існуючих навігаційних приладів, що забезпечує постійний розрахунок і візуалізацію положення ПП і визначення ширини маневрового зсуву при русі по прямолінійним відрізкам шляху та при повороті.Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що алгоритми, розрахункові схеми і методики можуть бути використані для створення нових систем підтримки прийняття рішення, використовуючи існуючі навігаційні прилади, включаючи навігаційну систему для без вахтового управління судном. Практичні результати дисертаційного дослідження впроваджені в науково-дослідну роботу кафедри управління судном, НУ «ОМА»,в науково-дослідну роботу в Херсонській державній морській академії. Ключові слова: безпечне маневрування судна, абсциса полюса повороту, ширина маневрового зсуву, криволінійні відрізки, система підтримки прийняття рішення, інверсний спосіб сценарного планування швартувань.^UThe research in the dissertation work is aimed at solving scientific and applied problems on the operational determination of maneuvering parameters, during its execution, including curvilinear motion, to optimize its execution. This approach allows to achieve the optimal ratio between the dimensions of the voyage, the main size of the vessel, their energy and efficiency of means of control. Therefore, navigation systems and controls must be designed so that the information is processed automatically and issued to the operator in the form of knowledge sufficient for rapid decision-making.The main need for research is the presence of requests for practice in determining the parameters of maneuvering during maritime operations in canals, fairways and in port and port waters:- the width of the maneuvering offset along the magnitude of the abscissa of the pole of the determination of the pivot point (PP) on the straight sections of the path and when making turns;- optimal use of tugs on the value of the abscissa of PP andpower of its main engine.The main task of research is to develop methods for the rapid determination of maneuvering parameters during movement and their use to control the vessel in accordance with the algorithm of the process of performing a naval operation.As a result of the analysis, the main task is structurally presented in the form of three auxiliary tasks: development of methods for determining the abscissa of the location of the PP and the functional diagram of the navigation device for its definition and visualization; analysis and development of methodscalculation of the width of the shunting shift and the layout of the navigation device of its calculation; improvement of the inverse method of development of the technological map of maneuvering at sea operations.As a result of solving the main task through the implementation of auxiliary obtained scientific position: the safety of the maneuvering process is ensured by the use of operational methods for calculating the parameters of movement and control of the vessel by their value on the technological map of maneuvering in maritime operations.The scientific position is substantiated by the following scientific results:For the first time, a method was developed to determine the abscissa of the PP by tangential velocities of the limbs, which differs from the existing ones by the lack of data for calculating the abscissa of the PP coming from the existing navigation device - Doppler lag, and taking into account the flow parameters. experiment; - for the first time a method was developed to determine the width of the shunting offset separately for rectilinear segments of the path and for curvilinear, which differs from the existing ones by using the abscissa value for calculations, including curvilinear segments, and automatic switching of calculations for rectilinear and curvilinear segments of the path;- further developed the methodology of scenario planning of inverse traffic for navigation purposes at the entrance / exit of the port, which differs from the existing using a high-precision method of planning a given path by trajectory points in the form of a matrix of their coordinates and using the existing method of waypoints ;- improved the method of determining the abscissa of the PP on the equal control forces, which differs from the existing ones taking into account only the lateral forces. To do this, the direction and magnitude of the control forces used are entered, the lateral components and their equivalent are determined, which allows to calculate the abscissa of the PP, the value of which is used to control the maneuver.The scientific novelty of the obtained results is to develop a new way to determine the position of the PP on the values of existing navigation devices, which provides constant calculation and visualization of the position of the PP and determine the width of shunting displacement when moving on straight paths and when turning.The practical significance of the obtained results is that algorithms, calculation schemes and techniques can be used to create new decision support systems using existing navigation devices, including a navigation system for non-shift control of the vessel.The practical results of the dissertation research have been introduced into the research work of the Department of Ship Management, NU "OMA", into the research work at the Kherson State Maritime Academy.Keywords: safe maneuvering of the vessel, turn pole abscissa, shunting width, curvilinear segments, decision support system, inverse method of mooring scenario planning.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського