1. |
Мартиненко І.В. Криміналістичне дослідження інформації про зовнішність особи методами та засобами інформатики: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.09 / І.В. Мартиненко ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 2005. — 21 с. — укp.Розроблено механізм правового регулювання й організаційного забезпечення криміналістичного дослідження інформації про зовнішність особи методами та засобами інформатики, реалізація яких спрямована на забезпечення ефективного використання новітніх технологій у діяльності органів досудового слідства. Проаналізовано етапи становлення теорії криміналістичної ідентифікації, її завдання, засади класифікації об'єктів. Проведено аналітичний огляд наявних методів і засобів дослідження інформації про ознаки зовнішності особи, з'ясовано причини низької якості суб'єктивних портретів розшукуваних. Розглянуто процесуальні аспекти використання науково-технічних засобів у кримінально-процесуальній діяльності, запропоновано відповідне доповнення чинного кримінально-процесуального законодавства України. Розкрито суть поняття інформаційно-аналітичної системи встановлення особи за ознаками зовнішності. Наведено загальні та спеціальні вимоги, яким дана система має відповідати, а також її основні функції, алгоритм роботи та блок-схему. Визначено напрями впровадження досягнень інформаційних технологій під час дослідження інформації про зовнішність особи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Х894.9(4УКР)17 с2 + Х894.9(4УКР)17 с2 Шифр НБУВ: РА336183
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
2. |
Мартиненко І.В. Формування мотиваційно-вольової готовності дітей шестирічного віку із загальним недорозвиненням мовлення до шкільного навчання: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / І.В. Мартиненко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.З'ясовано особливості мотиваційно-вольової готовності дітей шестирічного віку з загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ) до шкільного навчання. Охарактеризовано рівні її сформованості. Доведено, що первинне мовленнєве недорозвинення негативно впливає на формування мотиваційно-вольових компонентів особистості цієї категорії дітей. Досліджено ієрархію мотивів у структурі мотиваційного компонента мотиваційно-вольової готовності дошкільного навчання дітей шестирічного віку з ЗНМ й описано її основні характеристики. Проаналізовано одержані дані, які характеризують особливості саморегуляції та самоконтролю у процесі здійснення складної вольової дії у дітей з ЗНМ. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови та методику формування учбової мотивації та саморегуляції у таких дітей. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.27 + Ч437 + Шифр НБУВ: РА349385
Рубрики:
|