Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (6)Реферативна база даних (125)Книжкові видання та компакт-диски (325)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Морозов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Морозов В.С. 
Регулювання прямих іноземних інвестицій в Європейському Союзі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / В.С. Морозов ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні аспекти регулювання прямих іноземних інвестицій (ПІІ) в Європейському Союзі (ЄС) в цілому та, зокрема, в одній з його країн-членів - ФРН. Проаналізовано структурні елементи регіональної системи регулювання експорту ПІІ з ЄС, що дозволило не тільки конкретизувати їх специфічні цілі, форми, характер застосування, але й виявити їх спільні риси та закономірності функціонування. Досліджено функціональну структуру регіонального механізму регулювання імпорту ПІІ в країни ЄС за основними напрямками забезпечення його успішного та ефективного функціонування: регулювання в межах Єдиного внутрішнього ринку ЄС, Єдиного митного Союзу та антимонопольного законодавства. З'ясовано основні проблеми регулювання ПІІ в Україні, надано оцінку інвестиційному клімату та проаналізовано державну систему гарантування та страхування ПІІ. Розроблено й обгрунтовано пропозиції науково-теоретичного та практичного характеру щодо імплементації позитивного досвіду ЄС у сфері поліпшення стану справ стосовно інвестицій та вдосконалення механізму залучення ПІІ до економіки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)0-56-21 + У9(4Нім)0-56-21
Шифр НБУВ: РА315800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Гнатюк М. О. 
Розвиток методу інтегральних рівнянь часткових областей, що перетинаються, для розв'язання хвилеводних задач дифракції / М. О. Гнатюк. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт - процес дифракції електромагнітних хвиль на неоднорідностях у хвилеводних лініях передачі. Мета - розвиток ефективних методів чисельного аналізу процесу дифракції електромагнітної хвилі в хвилеводних лініях передачі, а саме альтернуючого методу Шварца і методу інтегральних рівнянь часткових областей, що перетинаються. Предмет дослідження - електродинамічні моделі дифракції електромагнітних хвиль в хвилеводних лініях передачі. Методи – метод інтегрального рівняння, математичний апарат електродинаміки НВЧ, апарат тензорних функцій Гріна, а також методи обчислювальної математики і чисельного аналізу. Результати – розширено область застосування альтернуючого методу Шварца для зовнішніх і внутрішніх задач електродинаміки НВЧ; методом Шварца розв'язана тривимірна задача дифракції електромагнітної хвилі на з'єднанні двох прямокутних хвилеводів; методом Шварца на основі алгоритму оптимальної ітерації розв'язані двовимірні задачі дифракції на ФАР з пласкопаралельних хвилеводів при наявності апертурних неоднорідностей; на основі запропонованого підходу вперше методом часткових областей, що перетинаються, розв'язана векторна тривимірна задача дифракції електромагнітної хвилі на послідовному з'єднанні трьох прямокутних хвилеводів з різними розмірами поперечного перерізу. Галузь використання – розробка, проектування та виробництво пристроїв НВЧ, пасивних та активних хвилеводних пристроїв, антен та антенних систем сантиметрового та міліметрового діапазонів хвиль, у тому числі фазованих антенних решіток.^UObject – an electromagnetic wave diffraction process on inhomogeneities in waveguides. Aim – the development of effective methods for analysis of electromagnetic wave diffraction process in waveguides. Subject – numerical models of electromagnetic wave diffraction in waveguide transmission lines. Methods – integral equation method, mathematical methods of microwave electrodynamics, tensor Green's functions, methods of applied mathematics and numerical analysis. Results – the Schwartz alternating method has been developed in order to apply it to a wider class of exterior and interior electromagnetic wave diffraction problems; the three-dimensional electromagnetic wave diffraction problem on a junction of two rectangular waveguides has been solved for the first time using Schwartz method; diffraction problems on an infinite parallel plate PAA with aperture inhomogeneities have been solved using Schwartz alternating method with optimal iteration algorithm; the vector three-dimensional diffraction problem on a cascaded junction of three waveguides have been solved for the first time using overlapping partial domain method. Application - development, design and production of microwave devices, passive and active waveguide devices, antennas and antenna systems of centimetre and millimetre wave bands, including phased array antennas.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Лі М. .. 
Моделі, методи та інформаційні технології вибору методології управління міжнародними освітніми проектами: автореферат дис. ... д.філософ : 122 / М. .. Лі. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертація присвячена побудові моделі і методу вибору підходу управління програмним проектом на основі нечітких уявлень, розробці архітектуру, аналітичним апаратним та програмним засобам функціонування інформаційної платформи вибору та структурування підходу до управління проектом. Сьогодні інформаційні технології переживають бурхливу фазу розвитку за умов економічної кризи, особливо у сферах досліджень, освіти, промисловості тощо. Ключовими ресурсами сучасних організацій є людські ресурси, які охоплюють низку продуктивних знань та різних здібностей людини. У деяких галузях інформаційного розвитку відбувається часткова чи повна втрата навичок та компетенцій, набутих роками. Це впливає терміни реалізації поточних проектів у рамках контрактних угод. Реалії сучасних інноваційно-соціальних, освітніх та бізнес-процесів оголюють не лише старіння виробничих технологій, а й пасивну участь підприємству реалізації цих планів. На сьогоднішній день існує безліч систем, що вирішують завдання, що не потребують особливих здібностей людини для ухвалення управлінських рішень.Традиційні методи не завжди забезпечують необхідну цільову функціональність програмного продукту, а також за ступенем складності проекту що моделюється, це обумовлює необхідністю професійного рівня програміста, враховуючи людський фактор вибору технічних засобів, що може призвести до помилок при моделюванні, плануванні, виконанні, моніторингу та в свою чергу до збільшення часових та матеріальних витрат.^UThe dissertation is devoted to the construction of amodelandmethod of choosing a software project management approach based on vagueideas,thedevelopment of architecture, analytical hardware and software tools for theoperationofan information platform for choosing and structuring an approachtoprojectmanagement. Today, information technologies are experiencing a rapid phase of developmentunder conditions of economic crisis, especially in the fields of research, education,industry, etc. The key resources of modern organizations are human resources, whichinclude a number of productive knowledge and various human abilities. Insomeareasofinformation development, there is a partial or complete loss of skills andcompetenciesacquired over the years. This affects the terms of implementation of current projectswithin the framework of contractual agreements. The realities of modern innovative social, educational and businessprocessesreveal not only the aging of production technologies, but also the passive participationofenterprises in the implementation of these plans. Today, there are manysystemsthatsolve tasks that do not require special human abilities to make management decisions.Traditional methods do not always provide the necessary target functionalityofthesoftware product, as well as the degree of complexity of the modeledproject, thisdetermines the need for a professional level of programmer, taking intoaccountthehuman factor in the choice of technical means, which can lead to errors inmodeling,planning, execution, monitoring and, in turn, to an increase in time and material costs.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Чен Ц. .. 
Моделі та методи оцінювання конкурентоспроможності освітньої діяльності університетів в умовах цифрової трансформації.: автореферат дис. ... д.філософ : 122 / Ц. .. Чен. — Б.м., 2024 — укp.

Зміст анотації. Дисертація присвячена побудові моделей та методів оцінювання конкурентоспроможності освітньої діяльності університетів в умовах цифрової трансформації. Побудовані моделі та методи можуть бути застосовані для вирішення актуального науково-практичного завдання підвищення конкуреноздатності університетів, враховуючи особливості освітньої діяльності.Розвиток держави, поява нових інновації, ідей не в останню чергу забезпечується ефективною діяльністю університетів. Зараз, в умовах цифрової трансформації, з’являються багато факторів, які здійснюють вплив на цю діяльність. Велика кількість параметрів складно виміряти, вони мають різні типи даних, крім того складно зрозуміти, які з параметрів діяльності університету значимі для його конкурентоспроможності. Ті зміни, які відбуваються з системою освіти більшості держав, особливо з початком пандемії COVID-19, значно змінило поле, на яке можна спиратися при оцінювання конкурентоспроможності університетів. Класичні підходи оцінювання не враховують всіх аспектів освітньої діяльності та невраховують динаміку трансформації інформаціного освітнього середовища університету.^UAbstract content. The dissertation is devoted to constructing models and methods for evaluating the competitiveness of educational activities of universities in the conditions of digital transformation. The built models and methods can be applied to solve the actual scientific and practical task of increasing the competitiveness of universities, taking into account the peculiarities of educationalactivity.The practical activity of universities ensures the state's development and the emergence of innovations and ideas. Now, in the conditions of digital transformation, many factors influence this activity. A large number of parameters are difficult to measure, and they have different types of data; in addition, it is difficult to understand which parameters of the university's activity are significant for its competitiveness. The changes that are taking place in the education system of most states, especially with the onset of the COVID-19 pandemic, have significantly changed the field that can be relied upon when assessing the competitiveness of universities. Classical assessment approaches need to consider all aspects of educational activity and the dynamics of transformation of the university's informational, educational environment.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Чжоу Х. .. 
Моделі та методи компетентнісно-орієнтованого управління людськими ресурсами освітніх проєктів.: автореферат дис. ... д.філософ : 122 / Х. .. Чжоу. — Б.м., 2024 — укp.

Зміст анотації. Дисертація присвячена побудові моделей та методів компетентнісно-орієнтованого управління людськими ресурсами освітніх проєктів, які виконуються в університетах і враховують особливості управління в умовах турбулентності зовнішнього середовища (пандемія, воєнний стан тощо). Побудовані моделі та методи призначені для вирішення актуального науково-практичного завдання забезпечення запланованої ефективної реалізації освітніх проєктів від планування до впровадження.Протягом останніх десятиліть набуло значення усвідомлення важливості розвитку освіти для забезпечення сталого економічного зростання держави. Для активізації удосконалення якості освіти впроваджуються освітні ініціативи, включаючи ті, що мають міжнародний характер, створюються та реалізуються міжнародні освітні проєкти. Ці проєкти спрямовані на обмін досвідом та впровадження інтерактивних методів навчання, підвищенння ефективності засвоєння знань і програмних результатів тощо. Для забезпечення успішності таких ініціатив та ефективної реалізації освітніх проєктів вимагається залучення висококваліфікованих виконавців, чиї компетентності відповідають потребам конкретного освітнього проєкту. Оскільки проєкти, як правило, мають складну структуру, ефективна робота вимагає участі фахівців з різних галузей знань, відповіднодо поставлених завдань. Освітній проєкт створюється та впроваджується для навчальних цілей. Відповідно можемо розглядати проєкт як освітня програма чи комплекс програм, які включають освітні компоненти, кожна з яких дозволяє засвоїти відповідні програмні результати та за кожну з яких може відповідати один або декілька виконавців або науково-педагогічних працівників. Важливо розуміти, що компетентності виконавців можуть змінюватися протягом реалізації проєктів та не є статичними.^UAbstract content. The dissertation is devoted to constructing models and methods of competency-based human resource management of educational projects implemented at universities and taking into account the peculiarities of management in a turbulent environment (pandemic, martial law, etc.). The built models and methods are designed to solve the urgent scientific and practical task of ensuring the planned effective implementation of educational projects from planning to implementation.In recent decades, the awareness of the importance of education development for sustainable economic growth has gained importance. To enhance the improvement of the quality of education, educational initiatives are being implemented, including those of an international nature, and international educational projects are being created and implemented. These projects aim to share experiences and implement interactive teaching methods, improve the efficiency of knowledge acquisition and program results, etc. To ensure the success of such initiatives and the effective implementation of educational projects, it is necessary to engage highly qualified performers whose competencies meet the needs of a particular educational project. Since projects usually have a complexstructure, practical work requires the participation of specialists from different fields of knowledge in the tasks set. An educational project is created and implemented for educational purposes. Accordingly, we can consider the project as an educational program or a set of programs that include educational components, each allowing you to learn the relevant program results and for each of which one or more performers or research and teaching staff may be responsible. It is essential to understand that performance competencies may change during project implementation and are not static.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського