Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (55)Книжкові видання та компакт-диски (31)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Москаленко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Москаленко С. І. 
Адміністративно-правове регулювання в сфері екологічної безпеки: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / С. І. Москаленко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с. — укp.

Запропоновано шляхи вдосконалення вітчизняного законодавства у сфері забезпечення екологічної безпеки, зокрема, створення кодифікованого акта - екологічного кодексу. Акцентовано увагу на необхідності групування всіх складів проступків у досліджуваній сфері в окрему главу шляхом їх трансформування з КУпАП. Цей нормативний акт повинен містити перелік прав та обов'язків суб'єктів здійснення контролю у сфері екологічної безпеки, перелік обов'язків користувачів джерел підвищеної небезпеки та перелік правопорушень. З метою удосконалення та забезпечення державного контролю запропоновано створення єдиної бази адміністративних правопорушень у сфері екологічної безпеки. Визначено та досліджено адміністративні правопорушення у даній сфері: основні етапи адміністративного впровадження, види та принципи накладання адміністративних стягнень за порушення відповідного законодавства. Запропоновано класифікацію поділу адміністративних правопорушень на види, проаналізовано адміністративно-правове регулювання екологічної безпеки в Україні та зарубіжних країнах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР)021.1
Шифр НБУВ: РА384935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Москаленко С.М. 
Ефективність комбінованої терапії в покращанні контролю перебігу захворювання у хворих на тяжку бронхіальну астму: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.27 / С.М. Москаленко ; Держ. установа "Нац. ін-т фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г.Яновського АМН України". — К., 2008. — 17 с. — укp.

Показано, що приєднання тіотропіума броміду до комбінованої терапії хворих на тяжку БА сприяє додатковій клініко-функціональній та імунологічній ефективності, покращанню контролю перебігу захворювання. Доведено, що приєднання N-ацетилцистеїну покращує стан місцевого та системного імунітету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р412.202-52 +
Шифр НБУВ: РА362594

Рубрики:

      
3.

Москаленко С.В. 
Оптимізація лікування дітей у критичних станах, що зумовлені ураженням центральної нервової системи при інфекційних захворюваннях: Автореф. дис... канд. мед. наук.: 14.01.30 / С.В. Москаленко ; Дніпропетр. держ. мед. акад. — Д., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Науково обгрунтовано систему ранньої диференційної діагностики та лікування різних видів ураження центральної нервової системи (ЦНС), що зумовлені інфекційними захворюваннями, у дітей з критичним станом. Вперше визначено нормальні параметри міжфазної тензіометрії сироватки крові та сечі у дітей. Розроблено математичну модель раннього прогнозування вірусного та гнійного менінгоенцефаліту, яка враховує рівень молекул середньої маси сироватки крові та кут нахилу кривої тензіограми спинномозкової рідини. Зазначено, що рання диференціація виду ураження ЦНС дозволила раціоналізувати етіотропну терапію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.514-5 + Р733.627-5 +
Шифр НБУВ: РА323983

Рубрики:

      
4.

Москаленко С. А. 
Розвиток професійної компетентності офіцерів-прикордонників на оперативному рівні військової освіти.: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / С. А. Москаленко. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та вирішено наукове завдання щодо розвитку професійної компетентності офіцерів-прикордонників на оперативному рівні військової освіти.У першому розділі «Теоретичні основи розвитку професійної компетентності офіцерів Державної прикордонної служби України» здійснено аналіз теорії та практики розвитку професійної компетентності, розкрито особливості змісту і структури професійної компетентності офіцерів-прикордонників на оперативному рівні військової освіти.У другому розділі «Науково-методичні засади розвитку професійної компетентності офіцерів-прикордонників» охарактеризовано критерії розвитку професійної компетентності, подано результати діагностики її стану й обґрунтовано педагогічні умови розвитку цієї компетентності в офіцерів-прикордонників на оперативному рівні військової освіти.У третьому розділі «Методика та результати дослідно-експериментального дослідження» – схарактеризовано зміст і методику впровадження педагогічних умов розвитку професійної компетентності офіцерів-прикордонників на оперативному рівні військової освіти, подано особливості проведення формувального етапу педагогічного експерименту та його результати, а також сформульовано методичні рекомендації науково-педагогічним працівникам вищого військового навчального закладу щодо розвитку професійної компетентності офіцерів-прикордонників на оперативному рівні військової освіти.Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: уперше: обґрунтовано педагогічні умови розвитку професійної компетентності офіцерів-прикордонників на оперативному рівні військової освіти (врахування вимог компетентнісного підходу й особливостей службової діяльності офіцерів-прикордонників у професійній підготовці на оперативному рівні військової освіти; використання методів моделювання в освітньому процесі з метою розвитку військового лідерства офіцерів-прикордонників у професійній діяльності; системне впровадження на оперативному рівні військової освіти сучасних педагогічних технологій для розвитку умінь і навичок оперативно-службової та службово-бойової діяльності; підготовка науково-педагогічних працівників вищого військового навчального закладу до навчання офіцерів щодо виконання ними функцій майбутньої професійної діяльності за стандартами НАТО); вдосконалено діагностичний апарат для з’ясування стану розвитку професійної компетентності офіцерів-прикордонників оперативного рівня військової освіти завдяки використанню критеріїв (мотиваційного, знаннєво-інформаційного та діяльнісного), відповідних їм показників та характеристики рівнів (низький, середній та високий) розвитку зазначеної властивості; уточнено сутність поняття «професійна компетентність офіцера-прикордонника з оперативним рівнем військової освіти» (інтегративне професійно-особистісне утворення, що поєднує здатність офіцера використовувати військово-прикордонні фахові знання, уміння, навички та досвід, а також важливі професійні якості, необхідні для ефективного виконання завдань оперативно-службової та службово-бойової діяльності); подальшого розвитку набули наукові уявлення про зміст і структуру професійної компетентності офіцерів-прикордонників оперативного рівня військової освіти як єдності особистісно-мотиваційного, змістового та практичного компонентів; про розвиток професійної компетентності офіцерів-прикордонників оперативного рівня військової освіти завдяки розробленій моделі цього процесу.Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що введено до змісту програм навчальних дисциплін «Управління оперативно-службовою діяльністю органів охорони державного кордону», «Наукові основи управління» та «Державне управління» ситуативні завдання проблемного характеру, що передбачають поглиблене опанування вмінь і навичок управлінської діяльності; розроблено професійно-орієнтовані завдання щодо управлінських аспектів прийняття рішень під час організації повсякденної діяльності на ділянці кордону органу охорони державного кордону, застосування елементів стратегічного управління, проєктного управління, тайм-менеджменту.^UThe thesis provides a theoretical generalization and solves the scientific task of developing the professional competence of border guard officers at the operational level of military education.The first chapter «Theoretical foundations of the development of professional competence of officers of the State Border Guard Service of Ukraine»analyzes the theory and practice of professional competence development, reveals the peculiarities of the content and structure of professional competence of border guard officers at the operational level of military education.The second chapter «Scientific and methodological bases for the development of professional competence of border guard officers»characterizes the criteria for the development of professional competence, presents the results of diagnosing its state and substantiates the pedagogical conditions for the development of this competence to border guard officers at the operational level of military education.The third chapter «Methodology and results of the experimental study» characterizes the content and methodology of implementing pedagogical conditions for the development of professional competence of border guard officers at the operational level of military education; presents the peculiarities of the formative stage of the pedagogical experiment and its results, as well as formulates methodological recommendations for scientific and pedagogical workers of a higher military educational institution regarding the development of professional competence of border guard officers at the operational level of military education.The scientific novelty of the results is that: for the first time: there have been substantiated the pedagogical conditions for the development of professional competence of border guard officers at the operational level of military education (considering the requirements of the competence approach and the peculiarities of the service activities of border guard officers in professional training at the operational level of military education; the use of modelling methods in the educational process to develop the military leadership of border guard officers in their professional activities; systematic implementation of modern pedagogical technologies at the operational level of military education for the development of skills and abilities in operational and combat activities; preparation of research and teaching staff of higher military educational institutions to train officers to perform the functions of their future professional activities in accordance with NATO standards); there have been improved the diagnostic apparatus for determining the state of development of professional competence of border guard officers of the operational level of military education by using the following criteria (motivational, cognitive-informational, and operational), their corresponding indicators, and the characteristics of the levels (low, medium, and high) of development of the characteristic; there has been specified the essence of the concept of «professional competence of a border guard officer with an operational level of military education» (integrative professional and personal formation that combines the ability of an officer to effectively perform professional functions and duties, the ability to use military-border professional knowledge, skills, abilities and experience, as well as important professional qualities that have a decisive impact on the results of operational and service and combat activities); there have further been developed scientific ideas about the content and structure of professional competence of border guard officers at the operational level of military education as a unity of personal-motivational, content and practical components; the process of developing the professional competence of border guard officers of the operational level of military education through the developed model of this process.The practical significance of the obtained results lies in the fact that situational tasks of a problematic nature have been introduced into the content of the programs of academic disciplines «Management of operational and service activities of the state border protection bodies», «Scientific basis of management» and «Public administration» which provide for in-depth mastery of skills and abilities of managerial activity professionally-oriented tasks have been developed on the managerial aspects of decision-making in the organization of daily activities at a section of the border of the state border guard agency.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського