Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (31)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Мікосянчик О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Мікосянчик О.О. 
Оцінка триботехнічних параметрів мастильних матеріалів при граничному мащенні в умовах локального контакту: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.04 / О.О. Мікосянчик ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2006. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено питання щодо підвищення надійності та довговічності механізмів на базі поліпшення триботехнічних характеристик вузла тертя на підставі підбору фракційного складу масла, поліфункціональних присадок і домішок, встановлення якісних і кількісних закономірностей кінетики формування й адаптації межових шарів, реологічних, антифрикційних і протизношувальних показників мастильного матеріалу. Визначено навантажувальні, кінематичні та температурні умови (стаціонарний і нестаціонарний режими), в яких масла у контакті набувають властивостей неньютонівських рідин. За цього реологічні характеристики є основним критерієм ефективності мащення, антифрикційних і протизношувальних властивостей. Запропоновано математичну модель для прогнозування надійності трибомеханічної системи на базі рівнянь регресії, які визначають динаміку зношування поверхонь тертя та кінетику формування межових шарів залежно від експлуатаційних і конструкційних факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.3 +
Шифр НБУВ: РА343595

Рубрики:

      
2.

Токарук В. В. 
Підвищення зносостійкості дюралюмінієвого сплаву Д16 армуванням поверхневого шару дискретним електроіскровим покриттям: автореферат дис. ... к. т. н. : 05.02.04 / В. В. Токарук. — Б.м., 2023 — укp.

В дисертаційній роботі вирішувалась науково-технічна проблема підвищення триботехнічних і міцністних характеристик алюмінієвих сплавів та розширення навантажувально-швидкістного діапазону їх роботоздатного стану управлінням структуроутворенням та механічними характеристиками при армуванні поверхневих шарів алюмінієвих сплавів зносостійкими електроіскровими покриттями.Запропоновано формування дискретного комбінованого електроіскрового покриття зі сплаву ВК8 та міді з наступною поверхневопластичною деформацією для підвищення твердості, зносостійкості та розширення навантажувального діапазону працездатного стану армованої поверхні застосуванням енергозберігаючої технології армування поверхні дюралюмінію Д16.Одержано емпіричні залежності інтенсивності зношування трибосистем сталь – дюралюміній Д16 (армований/неармований ЕІП) з урахуванням антифрикційних характеристик, здатності матеріалу поглинати механічну енергію процесів деформації або руйнування та інтенсивності механо-деструкційних процесів в поверхневих шарах металу при терті, за якими можливо спрогнозувати ефективність створених зносостійких покриттів.Практичне значення одержаних результатів реалізовані в розробленому комплексі технологічно–експериментальних методів дослідження триботехнічних властивостей матеріалів з дискретними комбінованими електроіскровими покриттями, що призначені для оптимізації технологічних процесів нанесення покриттів при виготовленні та зміцненні пар тертя ковзання.Ключові слова: акустична емісія, дюралюміній, дисипативні структури, дискретне покриття, електроіскрове легування, інтенсивність зношування, коефіцієнт тертя, зносостійкість, маслоємність поверхні, напружено-деформований стан, поверхнево-пластичне деформування, усереднена потужність акустичної емісії^UThe thesis has solved the scientific and technical problem of increasing the tribotechnical and strength characteristics of aluminium alloys and expanding the load-speed range of their workable state by controlling the structure formation and mechanical characteristics at the reinforcement of the surface layers of aluminium alloys with wear-resistant electrospark coatings (ESC).It was proposed to form a discrete combined electrospark coating from VK8 alloy and copper with subsequent surface plastic deformation to increase hardness, wear resistance and expand the load range of the workable state of the reinforced surface using energy-saving D16 duralumin surface reinforcement technology.Empirical dependences of the intensity of wear of steel-duralumin D16 (reinforced/unreinforced ESC) tribosystem were obtained, taking into account anti-friction characteristics, the ability of the material to absorb the mechanical energy of deformation or destruction and the intensity of mechano-destructive processes in the surface layers of the metal at friction, which can be used to predict the effectiveness of the created wear-resistant coatingsThe practical value of the obtained results is realized in the developed complex of technologically experimental research methods the tribotechnical properties of materials with discrete combined electrospark coatings, which are designed to optimize the technological processes of applying coatings in the manufacture and strengthening of sliding friction pairs.Keywords: acoustic emission, duralumin, dissipative structures, discrete coating, electrospark alloying, wear intensity, friction coefficient, wear resistance, surface oil content, stress-strain state, surface-plastic deformation, average power of acoustic emission.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського