Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Реферативна база даних (10)Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=НАСАДЮК$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Насадюк І.Б. 
Вплив приєднання до валютної зони на розвиток національних економік: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.02 / І.Б. Насадюк ; НАН України. Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні аспекти впливу приєднання до валютної зони на розвиток національної економіки, зокрема фінансової системи. Розглянуто теоретичні підходи щодо економічної доцільності валютно-фінансової інтеграції групи країн, вигоди та витрати використання спільної валюти, методологію аналізу впливу участі у валютно-економічному союзі на економіку країни. Досліджено вплив участі у зоні євро на економічний розвиток країн Південної Європи, які до вступу у Європейський валютно-економічний союз мали вищі за середній по ЄС показники інфляції і менший ступінь розвитку фінансових систем. Доведено, що запровадження євро позитивно вплинуло на макроекономічну стабільність Італії, Іспанії, Португалії та Греції, а також зниження темпу інфляції та номінальних процентних ставок, збільшення доступу домогосподарств і підприємств до кредиту, сприяло розвитку фінансових ринків. Проаналізовано готовність до формування регіональних валютних зон і роль спільної валюти в економічному розвитку країн таких інтеграційних об'єднань, як Рада зі співробітництва арабських країн Перської затоки, Асоціація країн Південно-Східної Азії та Японія, Китай і Південна Кореї; Росія і Білорусь. Обгрунтовано доцільність переорієнтації, принаймні часткової, у валютній політиці України на євро за допомогою теорії оптимальних валютних зон.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.661.2 +
Шифр НБУВ: РА359151

Рубрики:

      
2.

Насадюк Т. О. 
Методика реалізації прикладної спрямованості навчання математики учнів 5-6 класів: автореферат дис. ... к. пед. н. : 13.00.02 / Т. О. Насадюк. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертаційна робота присвячена проблемі реалізації прикладної спрямованостінавчання математики учнів 5-6 класів. У роботі проаналізовано розвиток ідеї зв’язкунавчання математики з практичною діяльністю людини та науково-педагогічнідослідження присвячені питанню реалізації прикладної спрямованості навчанняматематики, уточнено зміст поняття „прикладна спрямованість навчанняматематики”, досліджені та систематизовані психолого-педагогічні особливостісучасних учнів 5-6 класів з точки зору реалізації прикладної спрямованості навчанняматематики, запропоновано теоретично обґрунтовану та експериментальноперевірену методику реалізації прикладної спрямованості навчання математикиучнів 5-6 класів.Під прикладною спрямованістю навчання математики в дослідженнірозуміється орієнтація змісту, форм, методів та засобів навчання на розкриттязв’язку математики з життям, що має на меті формування в учнів стійкої системиматематичних знань, необхідної для їх подальшого застосування в реальнійдійсності чи майбутній професійній діяльності. Основними методами реалізаціїприкладної спрямованості навчання математики визначено: проблемний метод,метод доцільних задач, метод демонстраційних прикладів, проектний таінтерактивні методи навчання. Серед засобів реалізації прикладної спрямованостінавчання математики виділені: прикладні задачі, практико-орієнтовані завдання тапроекти.Наукова новизна дослідження полягає в тому, що: обґрунтовано необхідністьпосилення прикладної спрямованості навчання математики учнів 5-6 класів;визначено суттєві для процесу реалізації прикладної спрямованості навчанняматематики психолого-педагогічних особливості сучасних учнів 5-6 класів;визначено методичні засади ефективної реалізації прикладної спрямованостінавчання математики учнів 5-6 класів в умовах сучасності; запропонованодидактичні вимоги до прикладних задач, що сприяють підвищенню мотивації учнівдо навчання та ефективному формуванню необхідних знань, умінь і навичок впроцесі навчання математики; розроблено та описано етапи розв’язуванняприкладних практико-орієнтованих завдань.У даному дослідженні під прикладною задачею розуміється текстова задача, вякій описана реальна життєва проблемна ситуація, для розв’язування якоїнеобхідно застосувати математичний апарат. Під практико-орієнтованимзавданням розуміється завдання, виконання якого супроводжується певнимипрактичними діями (вимірювання на місцевості, виготовлення і дослідженнямоделей, задачі-орігамі, побудова таблиць, графіків і діаграм з попереднім пошукомінформації тощо) з метою формування в учнів умінь і навичок, необхідних для застосування отриманих математичних знань в різних сферах практичного життялюдини.Ефективність запропонованої методики реалізації прикладної спрямованостінавчання математики перевірено під час формувального експерименту. Отримані впроцесі наукового дослідження результати, дозволяють стверджувати, щорозроблена методика реалізації прикладної спрямованості навчання математикиучнів 5-6 класів сприяє: розвитку пізнавального інтересу учнів; підвищенню їхмотивації до навчання; поглибленню математичних знань; формуванню уміннязастосовувати математичні знання для вирішення життєвих завдань.Практична значущість результатів дослідження полягає в тому, що:розроблено добірки прикладних задач, практико-орієнтованих завдань та проєктів івпроваджено в практику роботи закладів загальної середньої освіти, де відбувавсяформувальний експеримент; розроблено методику реалізації прикладноїспрямованості навчання математик учнів 5-6 класів; створено робочі зошити дляучнів 5 і 6 класів, в яких представлені практико-орієнтовані проєктні завдання зрізних тем курсу; запропоновано методичні рекомендації для вчителів щодоефективної реалізації прикладної спрямованості навчання математики учнів 5-6класів.^UThe dissertation is devoted to the problem of realization of the applied orientation ofteaching mathematics to pupils of 5-6 classes. The development of the idea of connectionof teaching mathematics with practical human activity is analyzed in the work andscientific and pedagogical researches are devoted to the question of realization of appliedorientation of teaching mathematics, the maintenance of concept «applied orientation ofteaching mathematics», the theoretically substantiated and experimentally checkedtechnique of realization of applied orientation of teaching mathematics to pupils of 5-6classes is offered.The applied orientation of teaching mathematics in the study means the orientation ofthe content, forms, methods and means of teaching to reveal the connection ofmathematics with life, which aims to form in students a stable system of mathematicalknowledge necessary for their further application in reality or future professional activity .The main methods of realization of the applied orientation of teaching mathematics aredefined: problem method, method of expedient tasks, method of demonstration examples,project and interactive teaching methods. Among the means of implementing the appliedorientation of teaching mathematics are: applied problems, practice-oriented tasks andprojects.The scientific novelty of the study is that: the need to strengthen the applied orientation ofmathematics education for 5-6 grade students is substantiated; the psychologicalpedagogicalfeatures of modern 5th-6th graders essential for the process of implementationof the applied orientation of mathematics education are determined; the methodicalprinciples of effective implementation of the applied orientation of mathematics educationfor 5th-6th grade students in modern conditions are determined; didactic requirements forapplied tasks are proposed, which contribute to increasing the motivation of students tostudy and the effective formation of the necessary knowledge, abilities and skills in theprocess of teaching mathematics; the stages of solving applied practice-oriented tasks aredeveloped and described.In this study, an applied problem is a text problem that describes a real-life problemsituation that requires a mathematical apparatus to solve. Practice-oriented task means atask, the implementation of which is accompanied by certain practical actions (fieldmeasurements, production and research of models, origami problems, construction oftables, graphs and charts with preliminary information retrieval, etc.) in order to formstudents' skills needed for the application of the obtained mathematical knowledge invarious spheres of practical human life.The effectiveness of the proposed method of implementing the applied orientation ofteaching mathematics was tested during a formative experiment. The results obtained inthe process of scientific research allow us to state that the developed method of realizationof the applied orientation of teaching mathematics to students of 5-6 grades promotes:development of students' cognitive interest; increasing their motivation to learn; deepeningknowledge; formation of the ability to apply mathematical knowledge to solve lifeproblems.The practical significance of the research results is that: selections of applied tasks,practice-oriented tasks and projects were developed and implemented in the practice ofgeneral secondary education institutions, where the formative experiment took place;developed a methodology for the implementation of the applied orientation ofmathematics education for 5th-6th grade students; workbooks for 5th and 6th gradestudents were created, which present practice-oriented project tasks on various coursetopics; methodical recommendations for teachers regarding the effective implementationof the applied orientation of mathematics education for students of grades 5-6 areproposed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського