Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (19)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Наумова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Науки про Землю   
1.

Наумова В. А. 
Вітро-хвильові аномалії в прибережній зоні морів України та їх зв'язок з великомасштабними атмосферними процесами: автореф. дис. ... канд. геогр. наук : 11.00.09 / В. А. Наумова ; НАН України ; Мор. гідрофіз. ін-т. — Севастополь, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено в організаціях Державної Гідрометеорологічної служби спеціалізована підсистема контролю якості даних морських берегових спостережень у межах системи АССОКА. Вперше виявлено, що довготривалі зміни аномалій висоти хвиль в прибережній зоні Азово-Чорноморського регіону характеризуються квазіперіодичними коливаннями міждесятилітнього масштабу, що вказує на зв'язок з глобальними кліматичними процесами. Вперше проведено класифікацію великомасштабних синоптичних процесів, що призводить до штормів в Азово-Чорноморському басейні. Виявлено, що на десятилітньому-міждесятилітньому масштабі відзначено зміну вітро-хвильового режиму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д221.331 + Д237.260
Шифр НБУВ: РА380697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Наумова В.С. 
Оцінка ефективності стратегії міжнародного маркетингу підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.С. Наумова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні особливості та сучасні тенденції розвитку маркетингу в світі за умов глобалізованого ринку. Визначено поняття ефективності стратегії міжнародного маркетингу, виявлено найтиповіші показники та фактори ефективності стратегії даного маркетингу. Узагальнено теоретико-методологічні підходи стосовно оцінки ефективності зазначеної стратегії. Досліджено вплив сукупності визначальних факторів на ефективність стратегії міжнародного маркетингу. Розроблено методологічні рекомендації щодо комплексної системи оцінки ефективності стратегії міжнародного маркетингу. Охарактеризовано специфіку українського ринку та її вплив на стратегію маркетингу вітчизняних і зарубіжних підприємств. Розкрито особливості оцінки ефективності маркетингової стратегії зазначених підприємств, що працюють на українському ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1
Шифр НБУВ: РА317705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського