Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (116)Книжкові видання та компакт-диски (33)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Носко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Носко М.О. 
Теоретичні та методичні основи формування рухової функції у молоді під час занять фізичною культурою та спортом: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.09 / М.О. Носко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 53 с. — укp.

Розроблено й теоретично обгрунтовано класифікацію фізичних вправ відносно вектора гравітації, тобто виконання фізичних вправ різного рівня гравітаційного навантаження. Установлено вплив даних вправ на моторику молоді у порівнянні з тими, хто не займається фізичною культурою та спортом. Висвітлено кількісні характеристики просторового положення тіла школярів та молоді за різних умов гравітаційного навантаження. Вивчено кількісні характеристики біомеханічних властивостей м'язів, які беруть найактивнішу участь під час виконання техніки вправ різного рівня гравітаційного навантаження, вплив якого на стан серцево-судинної системи організму молоді експериментально доведено. Визначено коефіцієнти потужності роботи та частоти її скорочень. Розроблено методику та засоби впливу на покращання стану здоров'я, фізичного розвитку, фізичної підготовленості молоді. Набули подальшого розвитку дослідження вікових особливостей розвитку моторики школярів різних вікових груп і молоді, яка займається фізичною культурою та спортом, а також умови формування складних структур рухових дій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч511.483 +
Шифр НБУВ: РА325673

Рубрики:

      
2.

Долінська Л. В. 
Розвиток професійної компетентності фахівців технічного профілю в системі освітнього середовища коледжу / Л. В. Долінська. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню, експериментальній перевірці педагогічних умов і моделі розвитку професійної компетентності фахівців технічного профілю в системі освітнього середовища коледжу. Уточнено термінологічний апарат досліджуваної проблеми. Виокремлено компоненти розвитку професійної компетентності, які є найбільш динамічними в системі освітнього середовища коледжу: теоретико-інформа¬ційний, діяльнісно-практичний, мотиваційно-ціннісний. У відповідність до цих компонентів, визначено критерії (когнітивний, діяльнісний, мотиваційний), а також показники, що їх характеризують. Кількісна оцінка показників здійснювалася шляхом проведення тестів, анкетування, опитування учасників педагогічного експерименту. Виокремлені наступні педагогічні умови. Перша – науково-методичний супровід – випливає з необхідності розширення професійно-комунікативних можливостей для передачі науково-методичного та педагогічного досвіду безпосередньо під час перших років практичної роботи. Другою умовою є наявність організаційно-інформаційної системи. Ця умова передбачає поглиблення теоретичної підготовки педагога і ґрунтується на координації і гармонізації зв'язків зі студентами і колегами. Третя педагогічна умова – це супровід з організаційно-виховної роботи, який передбачає роботу викладача, як асистента куратора студентської групи, асистента психолога, організатора виставок методичних і творчих робіт та ін. Запропонована модель розвитку професійної компетентності фахівців технічного профілю в системі освітнього середовища коледжу. Практична реалізація моделі здійснювалася шляхом проведення констатувального та формувального етапів педагогічного експерименту. Проведена статистична обробка отриманих даних. Зроблено висновок про ефективність запропонованих дій і впровадження практичних заходів щодо розвитку професійної компетентності фахівців технічного профілю в системі освітнього середовища коледжу.^UThe dissertation is devoted to theoretical substantiation and experimental verification of the proposed pedagogical conditions and the model of development of professional competence of technical specialists in the system of the educational environment of the college. The conceptual-terminological apparatus of the investigated problem is specified. The components of development of professional competence are singled out. Namely: theoretical-informational, activity-practical, motivational-value. They are the most dynamic in the college educational system. In accordance with these components, criteria are defined (cognitive, motivational, activity), as well as indicators that affect their change. Quantitative evaluation of indicators was carried out by conducting tests, questionnaires, interviewing participants in a pedagogical experiment. The following pedagogical conditions are determined. The first is a scientific and methodological support. It follows from the need to create appropriate conditions for mastering pedagogical skills and skills during the first years of practical work. The second condition is the availability of organizational information system. It involves deepening the teacher's theoretical training. This condition is undermined by the coordination and harmonization of relationships with students and colleagues. The third pedagogical condition is the support of organizational and educational work, which involves the work of a teacher, as an assistant curator of a student group, assistant psychologist, organizer of exhibitions methodological and creative works, etc. The model of development of professional competence of technical specialists in the system of educational environment of the college is offered. The practical realization of the model was carried out by holding the recording and forming stages, as well as the stage of statistical processing of the data of the experiment. The conclusion is made on the effectiveness of the proposed actions and measures to develop the professional competence of technical specialists in the college educational system


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Шолох О. А. 
Формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх психологів у процесі фахової підготовки / О. А. Шолох. — Б.м., 2021 — укp.

Дослідження присвячено проблемі формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх психологів у процесі фахової підготовки. Проаналізовано основні положення щодо організації фахової підготовки майбутніх психологів відповідно до сучасних тенденцій реформування освіти; досліджено особливості формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх психологів на сучасному етапі; позиціоновано зміст, визначено складові компоненти та етапи формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх психологів. Визначено наукові підходи, які дозволяють розкрити сутнісні характеристики успішного формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх психологів в умовах фахової підготовки. Обґрунтовано організаційно-педагогічні умови та розроблено модель формування ціннісного ставлення майбутнього психолога до професійної діяльності.Діагностичний інструментарій дозволив здійснити експериментальну перевірку результативності моделі формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх психологів у процесі фахової підготовки. Достовірність результатів експериментального дослідження підтверджено за допомогою розробленої кваліметричної моделі педагогічного прогнозування соціальної успішності професійного психолога у сучасному соціумі.Ключові слова: освітній процес, майбутні психологи, структурно-функціональна модель, організаційно-педагогічні засади , освіта, професійна діяльність, професійна компетентність, процес, фахова підготовка, ціннісне ставлення до професійної діяльності.^UThe research is devoted to the problem of formation of value attitude to the professional activity of future psychologists in the process of professional training. The main provisions on the organization of professional training of future psychologists in accordance with modern trends in education reform are analyzed; the peculiarities of formation of value attitude to professional activity of future psychologists at the present stage are investigated; the content is positioned, the components and stages of formation of value attitude to the professional activity of future psychologists are determined. Scientific approaches are defined that allow to reveal the essence characteristics of the successful formation of value attitude to the professional activity of future psychologists in the conditions of professional training: axiological, competent, personal-oriented, systemic, competitive, culturological, psychological, human-cerebric, humanistic, reflexive and complex.The phenomenon of formation of value attitude of the individual to the future profession is positioned not only as a psychological and pedagogical problem, but also as a process that has a certain structure, the set of components of which makes it possible to achieve the goal – to develop a new quality of personality of the future psychologist, to position the value attitude of students to professional activity in the conditions of university education.The experiment was based on the criteria of readiness of future psychologists to form a value attitude to professional activity in the process of their preparation: motivation to the future profession (motivational); awareness of value attitude to the future profession in modern society (socio-value); formation of value attitude to future professional activity (cognitive); feelings of novelty and critical thinking (reflexive). On the basis of the identified criteria and their indicators, three levels of the forming of socially significant qualities of future psychologists are determined and characterized: reproductive (low), productive (medium) and creative (high) levels. The main organizational and pedagogical conditions for the successful formation of value attitude to the professional activity of future psychologists are defined as: providing motivation for the value attitude to the professional activity of future professional; intensification of independent educational and cognitive activities of future psychologists based on the reflexive assessment of own activities; formation of communicative competence as a professional tool for future psychologists.In the model of formation a value attitude to the professional activities of future psychologists the idea of unity of purpose, content, forms and methods of education is given its logical certainty. The methods used in this model include: (case method) method of analysis of histories and past real problematic occupational situations; method of analysis of business communication; method of case analysis; method of incident analysis; method of specific situation analysis.The introduction of a model of formation of value attitude to the professional activity of future psychologists in the process of professional training involves the usage of modern educational technologies and the provision of organizational and methodological support.Diagnostic tools allowed to carry out an experimental check of the effectiveness of the structural and functional model of formation of value attitude to the professional activity of future psychologists in the process of professional training. The reliability of the results of the experimental study is confirmed with the help of the developed qualimetric model of pedagogical forecasting of the social success of a professional psychologist in modern society.Keywords: educational process, future psychologists, structural and functional model, organizational and pedagogical principles, education, professional activity, profes¬sional competence, process, professional training, value attitude to professional activity.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського